M!Zare 48037 اشتراک گذاری ارسال شده در 22 دی، ۱۳۹۱ یک سوال ساده...در تهویهه مطبوع از بخار به غیر از گرمایش و هوازدایی چه استفاده های دیگری می توان کرد؟ 1 لینک به دیدگاه
btu 62 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 28 دی، ۱۳۹۱ دوستان در صورت نیاز به انتخاب انواع پمپ ها می تونید از کاتالوگ های سایتمون،برهان تهویه یونیک،استفاده کنید. 1 لینک به دیدگاه
مجیدرحیمی 1695 اشتراک گذاری ارسال شده در 28 دی، ۱۳۹۱ یک سوال ساده...در تهویهه مطبوع از بخار به غیر از گرمایش و هوازدایی چه استفاده های دیگری می توان کرد؟ بخار كاربردهاي بسيار زيادي داره من جمله : در بيمارستان بخش استرليزاسيون تجهيزات پزشكي كه فشار بخار بايد 4بار باشه در خطوط انتقال در بخش اتوكلاو اصلاخا بهش ميگن در رختشويخانه بيمارستان مثل اتوهاي غلطكي و .... در چيلر هاي جذبي دواثر و تك اثره براي ايجاد سرمايش كه در تك اثره فشار بخار 1 بار و در دواثر 8 بار ميباشد فشار بخار در مبدل هاي حرارتي براي گرم كردن اب كه فشار بخار بين 1 تا 2 بار كفايت ميكنه در سوناي بخار -ولي يادمون بشه در سونا مستقسما بخار نبايد وارد فضا بشه چون سوختگي منجر ميشه 3 لینک به دیدگاه
مجیدرحیمی 1695 اشتراک گذاری ارسال شده در 29 دی، ۱۳۹۱ یک سوال ساده...در تهویهه مطبوع از بخار به غیر از گرمایش و هوازدایی چه استفاده های دیگری می توان کرد؟ در كويل هاي هواساز هم براي گرمايش وهم براي رطوبت زني استفاده ميشه در صورتي كه براي گرمايش استفاده بشه بصورت تجربي بايد دو رديف انتخاب بشه براي كويل هاي بخار وبراي اب گرم بين 3 تا 4 رديف خوبه بخار بخش بسيار مهميه ،مثلا وقتي گفته شد فشار بخار براي استريل 4 بار ميباشد اين بدين معني نيست كه ما بايد بويلري داشته باشيم كه 4 بار توليد كنه منظور اينه بويلر بايد بيشتر از اين مقدار كاركنه ، دراكثر بيمارستان هاي تهران كه ديده ام ته همشون اون قديمي تره ها از بخار براي استريل چيلر جذبي و رختشويخانه استفاده ميكنند اكثر فشار بخار 10 بار ميباشد ، يعني از بويلرهاي 10 تن استفاده كردند خوب سوال پيش مياد چرا وقتي ما بويلرمون به فرض 8 بار بخار توليد ميكنه و مقدار مصرف هر بخش 4 بار و 2 بار و1 باره چطوري بيايم تقسيم كنيم اين مقدار بين مصرف كننده ها شما ميتونيد هم ايستگاه تقليل فشار بزاريد و هم ميتونيد نزاريد ،در صورتي گذاشتن ايستگاه تقليل فشار بايد به نشريه 128 سازمان بودجه برنامه ريزي رجوع شود و استاندارهاي اون براي طراحي رو مطالعه كرد مثل: انتخاب نوع تله بخار براي ايستگاه تقليل فشار ، شير اطمينان بالادست و پايين دست ،فاصله بين كلكتور اول تادوم ، فاصله شير ها از هم ،انتخاب نوع باي پس و ..... بخار بخش مهميه از اين جهت كه با بخش هاي تهويه مطبوع كه اكثر با اب گرم سروكارداره تفاوت داره - 2 لینک به دیدگاه
hfml 1545 اشتراک گذاری ارسال شده در 2 شهریور، ۱۳۹۲ در كويل هاي هواساز هم براي گرمايش وهم براي رطوبت زني استفاده ميشه در صورتي كه براي گرمايش استفاده بشه بصورت تجربي بايد دو رديف انتخاب بشه براي كويل هاي بخار وبراي اب گرم بين 3 تا 4 رديف خوبه بخار بخش بسيار مهميه ،مثلا وقتي گفته شد فشار بخار براي استريل 4 بار ميباشد اين بدين معني نيست كه ما بايد بويلري داشته باشيم كه 4 بار توليد كنه منظور اينه بويلر بايد بيشتر از اين مقدار كاركنه ، دراكثر بيمارستان هاي تهران كه ديده ام ته همشون اون قديمي تره ها از بخار براي استريل چيلر جذبي و رختشويخانه استفاده ميكنند اكثر فشار بخار 10 بار ميباشد ، يعني از بويلرهاي 10 تن استفاده كردند خوب سوال پيش مياد چرا وقتي ما بويلرمون به فرض 8 بار بخار توليد ميكنه و مقدار مصرف هر بخش 4 بار و 2 بار و1 باره چطوري بيايم تقسيم كنيم اين مقدار بين مصرف كننده ها شما ميتونيد هم ايستگاه تقليل فشار بزاريد و هم ميتونيد نزاريد ،در صورتي گذاشتن ايستگاه تقليل فشار بايد به نشريه 128 سازمان بودجه برنامه ريزي رجوع شود و استاندارهاي اون براي طراحي رو مطالعه كرد مثل: انتخاب نوع تله بخار براي ايستگاه تقليل فشار ، شير اطمينان بالادست و پايين دست ،فاصله بين كلكتور اول تادوم ، فاصله شير ها از هم ،انتخاب نوع باي پس و ..... بخار بخش مهميه از اين جهت كه با بخش هاي تهويه مطبوع كه اكثر با اب گرم سروكارداره تفاوت داره - سلام جناب رحیمی یه سوال دیگه داشتم: نظام مهندسی به انشعاب دو طرفه در کانال کشی گیر میده؟ یکی از دوستان گفت. منظورم همچین انشعابیه: 1 لینک به دیدگاه
مجیدرحیمی 1695 اشتراک گذاری ارسال شده در 2 شهریور، ۱۳۹۲ سلامجناب رحیمی یه سوال دیگه داشتم: نظام مهندسی به انشعاب دو طرفه در کانال کشی گیر میده؟ یکی از دوستان گفت. منظورم همچین انشعابیه: مهم نيست كه نظام مهندسي به نقشه ايراد فني بگيره يا نه مهم اينه كه طرحي كه داري رو كاغذ مياري يكم نشدنيه چون شما داري اينطوري چهار راه طراحي ميكني و كمي سخته كه بگيم ايا باتوجه به ابعادي كه داريم دقيقا سي اف ام خواسته شده خارج بشه - بعضي مواقع ناچاريم كه از اين راه حل استفاده كنيم - از شكل معلومه كه تيك اف اشتباه محاسبه شده است . اين چهار راه كه خوبشه مهندس - مهندس ديدم كه كيلوي سايز كانال ميزنه - وقتي چك ميكني ميبيني يكي درميون افت فشار بالا پايين زذه - 2 لینک به دیدگاه
hfml 1545 اشتراک گذاری ارسال شده در 2 شهریور، ۱۳۹۲ مهم نيست كه نظام مهندسي به نقشه ايراد فني بگيره يا نه مهم اينه كه طرحي كه داري رو كاغذ مياري يكم نشدنيه چون شما داري اينطوري چهار راه طراحي ميكني و كمي سخته كه بگيم ايا باتوجه به ابعادي كه داريم دقيقا سي اف ام خواسته شده خارج بشه - بعضي مواقع ناچاريم كه از اين راه حل استفاده كنيم - از شكل معلومه كه تيك اف اشتباه محاسبه شده است . اين چهار راه كه خوبشه مهندس - مهندس ديدم كه كيلوي سايز كانال ميزنه - وقتي چك ميكني ميبيني يكي درميون افت فشار بالا پايين زذه - سلام ممنون راستش این اصلا حساب نشده است :) همین جوری رفتم یه چی کشیدم که منظورم رو به شما نشون بدم. :) 1 لینک به دیدگاه
مجیدرحیمی 1695 اشتراک گذاری ارسال شده در 2 شهریور، ۱۳۹۲ سلامممنون راستش این اصلا حساب نشده است :) همین جوری رفتم یه چی کشیدم که منظورم رو به شما نشون بدم. :) بسيار هم عالي - هميشه مهندس يادتون باشه هر كاري كه ميخواهيد انجام بدين در اينده نه چندان دور چه در بحث اجر چه در بحث طراحي ،سعي كنيد هميشه مستند به يه منبعي جلو برين - مطوئن باشيد وقتي رو خودتون اينجوري كار كنيد در وهله اول قدرت تجريه تحليلتون بالا ميره ، وقتي مستند به منبعي صحبت ميكنيد افراد نگاهشون بهتون عوض ميشه - وقتي با منبع جلو ميريد هيچ كس نميتونه انگ بزنه بهتون كه محاسباتتون و طراحيتون كيلويه اين حرف بيشتر در تاسيسات در نرم افزار كرير خيلي كاربرد داره ، چون ديدم افراد بعضي مواقع تو جلسه هاي فني وقتي صحبت ميكنيم كيلوي و حسي يه عددي رو وارد نرم افزار كرده اند ، و همون عدد كيلويي بار و لود دستگاه بالا و پايين ميكنه . 2 لینک به دیدگاه
hfml 1545 اشتراک گذاری ارسال شده در 2 شهریور، ۱۳۹۲ بسيار هم عالي - هميشه مهندس يادتون باشه هر كاري كه ميخواهيد انجام بدين در اينده نه چندان دور چه در بحث اجر چه در بحث طراحي ،سعي كنيد هميشه مستند به يه منبعي جلو برين - مطوئن باشيد وقتي رو خودتون اينجوري كار كنيد در وهله اول قدرت تجريه تحليلتون بالا ميره ، وقتي مستند به منبعي صحبت ميكنيد افراد نگاهشون بهتون عوض ميشه - وقتي با منبع جلو ميريد هيچ كس نميتونه انگ بزنه بهتون كه محاسباتتون و طراحيتون كيلويه اين حرف بيشتر در تاسيسات در نرم افزار كرير خيلي كاربرد داره ، چون ديدم افراد بعضي مواقع تو جلسه هاي فني وقتي صحبت ميكنيم كيلوي و حسي يه عددي رو وارد نرم افزار كرده اند ، و همون عدد كيلويي بار و لود دستگاه بالا و پايين ميكنه . سلام اتفاقا این چند وقتا یه کاری که کردم این بوده که منابع رو یاد بگیرم که رو حساب کتاب باشه کارام. منابعی مثل هنبوک های اشری و نشریات و منابع ایرانی. بسیار ممنون از اینکه تجربیاتتون رو در اختیار بنده قرار میدید. بسیار استفاده می کنم. 1 لینک به دیدگاه
hfml 1545 اشتراک گذاری ارسال شده در 13 شهریور، ۱۳۹۲ بسيار هم عالي - هميشه مهندس يادتون باشه هر كاري كه ميخواهيد انجام بدين در اينده نه چندان دور چه در بحث اجر چه در بحث طراحي ،سعي كنيد هميشه مستند به يه منبعي جلو برين - مطوئن باشيد وقتي رو خودتون اينجوري كار كنيد در وهله اول قدرت تجريه تحليلتون بالا ميره ، وقتي مستند به منبعي صحبت ميكنيد افراد نگاهشون بهتون عوض ميشه - وقتي با منبع جلو ميريد هيچ كس نميتونه انگ بزنه بهتون كه محاسباتتون و طراحيتون كيلويه اين حرف بيشتر در تاسيسات در نرم افزار كرير خيلي كاربرد داره ، چون ديدم افراد بعضي مواقع تو جلسه هاي فني وقتي صحبت ميكنيم كيلوي و حسي يه عددي رو وارد نرم افزار كرده اند ، و همون عدد كيلويي بار و لود دستگاه بالا و پايين ميكنه . با سلام یه سوال داشتم جناب رحیمی چرا بار حرارتی ساختمان، با تغییر سیستم فرق میکنه؟ من یک بار یک سیستم هوا-آب گذاشتم بار شد حدودا 69 تن بار بعد سیستم را تمام هوا گذاشتم شد حدودا 67 تن 1 لینک به دیدگاه
مجیدرحیمی 1695 اشتراک گذاری ارسال شده در 15 شهریور، ۱۳۹۲ با سلامیه سوال داشتم جناب رحیمی چرا بار حرارتی ساختمان، با تغییر سیستم فرق میکنه؟ من یک بار یک سیستم هوا-آب گذاشتم بار شد حدودا 69 تن بار بعد سیستم را تمام هوا گذاشتم شد حدودا 67 تن احتمالا ورودي ها تو نو اشتباه دادين ، در كرير هر عددي بهش بدين اونم يه خروجي ميده ملاك درست بودن يا اشتباه بودن با كسيه كه ورودي بهش ميده اگه ورودي درست باشه خروجي هم به تبع درسته . 2 لینک به دیدگاه
bug_nebula_6302 13 اشتراک گذاری ارسال شده در 18 اردیبهشت، ۱۳۹۳ sسلام کسی میدونه b.o.o یا b.o.s تو نقشه کشی تهویه مطبوع یعنی چی؟ لینک به دیدگاه
starone312 363 اشتراک گذاری ارسال شده در 3 آبان، ۱۳۹۴ سلام بچه ها یه سوال در مورد کریر داشتم یه اتاق با ابعاد 2.8*3.7*9 متر داریم ، که از جداول مقدار تعویض هواش 25 بار در ساعته ، که اگه به سی اف ام تبدیل کنیم میشه 1371cfm حالا 20 درصد هوای رفتمون رو هوای تازه در نظر میگیریم و 80 درصد هوای برگشت ! الان من کجا باید مقدار تعویض هوارو وارد کنم ؟ 1 لینک به دیدگاه
hfml 1545 اشتراک گذاری ارسال شده در 4 آبان، ۱۳۹۴ سلام بچه ها یه سوال در مورد کریر داشتم یه اتاق با ابعاد 2.8*3.7*9 متر داریم ، که از جداول مقدار تعویض هواش 25 بار در ساعته ، که اگه به سی اف ام تبدیل کنیم میشه 1371cfm حالا 20 درصد هوای رفتمون رو هوای تازه در نظر میگیریم و 80 درصد هوای برگشت ! الان من کجا باید مقدار تعویض هوارو وارد کنم ؟ سلام من یه راه میگم ولی خودتون دقیق بررسی کنید که درسته یا نه. خودم نمیرسم دقیق بررسی کنم. میزان هوای تازه رو که داخل space باهاس بدید واضحه (میشه به صورت درصد هوای ورودی داد و نیازی نیست خودتون حساب کنید) اما این که میخواهید airchange کل رو هم تعیین کنید و به عددی که کریر به دست میاره اکتفا نمیکنید، باید یک بار بعد از طراحی سیستم یک ران بگیرید. سپس دوباره سیستم رو باز کنید و در تب sizing data روی zone sizing کلیک کنید و ببینید آیا تمام زون ها میزان هوای تعویضیشون مناسبه یا نه؟ اگر نبود گزینه user defined رو انتخاب کنید و دستی میزان هوا رو وارد کنید. 2 لینک به دیدگاه
starone312 363 اشتراک گذاری ارسال شده در 5 آبان، ۱۳۹۴ سلاممن یه راه میگم ولی خودتون دقیق بررسی کنید که درسته یا نه. خودم نمیرسم دقیق بررسی کنم. میزان هوای تازه رو که داخل space باهاس بدید واضحه (میشه به صورت درصد هوای ورودی داد و نیازی نیست خودتون حساب کنید) اما این که میخواهید airchange کل رو هم تعیین کنید و به عددی که کریر به دست میاره اکتفا نمیکنید، باید یک بار بعد از طراحی سیستم یک ران بگیرید. سپس دوباره سیستم رو باز کنید و در تب sizing data روی zone sizing کلیک کنید و ببینید آیا تمام زون ها میزان هوای تعویضیشون مناسبه یا نه؟ اگر نبود گزینه user defined رو انتخاب کنید و دستی میزان هوا رو وارد کنید. سلام ، ممنون بلبت راهنمایی ولی من کلا یه زون بیشتر ندارم ، ولی تعویض هوای کل اسپیس هارو دستی حساب کردم خیلی بیشتر از عددی که کریر میده در میاد و وقتی عدد خودمو دستی وارد میکنم بار برودتیم خیلی بالا میره ، مثلا واسه همین اتاقی که بالا گفتم دبی ورودی هوای اتاق 1000cfm به دست میاد د ر حالی که تعویض هواش باید 1370 باشه این اتاقی کف گفتم تعویض هواش 25 بار در ساعتع حالا یه سری اتاقا 40 بار در ساعتم هست 1 لینک به دیدگاه
hfml 1545 اشتراک گذاری ارسال شده در 5 آبان، ۱۳۹۴ سلام ، ممنون بلبت راهنمایی ولی من کلا یه زون بیشتر ندارم ، ولی تعویض هوای کل اسپیس هارو دستی حساب کردم خیلی بیشتر از عددی که کریر میده در میاد و وقتی عدد خودمو دستی وارد میکنم بار برودتیم خیلی بالا میره ، مثلا واسه همین اتاقی که بالا گفتم دبی ورودی هوای اتاق 1000cfm به دست میاد د ر حالی که تعویض هواش باید 1370 باشه این اتاقی کف گفتم تعویض هواش 25 بار در ساعتع حالا یه سری اتاقا 40 بار در ساعتم هست لطفا این دو سوال رو دقیق جواب بدید: 1. کجا دستی هوای فضاها رو تغییر میدید؟ الان منظورتون هوای تازه هست؟ 2. سیستمتون چیه؟ (تمام هوا؟ هوا آب؟...) 2 لینک به دیدگاه
starone312 363 اشتراک گذاری ارسال شده در 6 آبان، ۱۳۹۴ لطفا این دو سوال رو دقیق جواب بدید:1. کجا دستی هوای فضاها رو تغییر میدید؟ الان منظورتون هوای تازه هست؟ 2. سیستمتون چیه؟ (تمام هوا؟ هوا آب؟...) توی زون سایزینگ میزارمش روی یوزر دیفاین تعویض هوارو وارد میکنم که البته این روش درست نیست فک کنم . نه من منظورم تعویض هواست . ببینید این اتاق اتاق تمیز هستش که تعویض هواش باید 25 بار در ساعت باشه ینی با اون ابعاد اتاق دبی تعویض میشه 1370cfm که این 1370cfm باید بره تو هواساز و از فیلتر رد شه دوباره برگرده تو اتاق یه جورایی سیرکوله بشه ، که حالا از این حجم هوا 20 درصدش هوای تازه س . 80 درصد برگشت . یه اگزاست مستقیم هم داریم که اون 20 درصد هوارو میفرسته بیرون . حالا من سوالم اینه من وقتی بار برودتیشو حساب میکنم میشه 1000cfm وقتی تعویض هوارو دستی حساب میکنم میشه 1370cfm سیستمم تمام هواس لینک به دیدگاه
hfml 1545 اشتراک گذاری ارسال شده در 7 آبان، ۱۳۹۴ توی زون سایزینگ میزارمش روی یوزر دیفاین تعویض هوارو وارد میکنم که البته این روش درست نیست فک کنم . نه من منظورم تعویض هواست . ببینید این اتاق اتاق تمیز هستش که تعویض هواش باید 25 بار در ساعت باشه ینی با اون ابعاد اتاق دبی تعویض میشه 1370cfm که این 1370cfm باید بره تو هواساز و از فیلتر رد شه دوباره برگرده تو اتاق یه جورایی سیرکوله بشه ، که حالا از این حجم هوا 20 درصدش هوای تازه س . 80 درصد برگشت . یه اگزاست مستقیم هم داریم که اون 20 درصد هوارو میفرسته بیرون . حالا من سوالم اینه من وقتی بار برودتیشو حساب میکنم میشه 1000cfm وقتی تعویض هوارو دستی حساب میکنم میشه 1370cfm سیستمم تمام هواس خوبه... میخواستم مطمئن شم راجع به یه چیز داریم حرف میزنیم... خب ببینید بار نباید فرق کنه زیاد به نظرم مگر این که شما توی فضاها به جای اینکه میزان هوا رو دقیق بدید، درصد هوای ارسالی رو داده باشید (% supply air). اگر درصد داده باشید طبیعتا هر دفعه میاد مثلا بیست درصد هوا رو تازه درنظر میگیره. اگه کم باشه میزان هوای کل، هوای تازه هم کم میشه. و اگه زیاد، زیاد میشه. بنابراین مستقیما روی بار تاثیر گذاره. اما اگر داخل فضا هم درصد ندادید: این طور که من متوجه شدم، قدری متفاوت میشه به دلیل دو تا بار: 1. zone conditioning load 2. ventilation load میزان هوای تازه رو تغییر ندادیم اما بارش تغییر کرد! تنها دلیلی که براش به نظرم میرسه اینه که دمای داخل در دو حالت user defined و computer generated قدری متفاوت میشه. میدونیم بار هوای تازه هم بستگی به میزان هوا داره و هم احتلاف دما. یه نگاه به گزارش سایکرومتری یا بار ساعتی سیستم بندازید و ببینید دمای داخل چه قدر متفاوته؟ zone conditioning load هم تا اونجایی که من میدونم میاد بارهای pulldown و این جور چیزا رو در نظر میگیره. روش محاسبات کریر TFM هست. تو این روش جرم ساختمان در نظر گرفته میشه. مثلا اگه ساعت 5 صبح سیستم سرمایش روشن بشه، در طول روز یه پیک داریم ولی اگر 8 صبح روشن بشه پیک مقدارش عوض میشه. چون مقداری بار هم جرم شاختمان داره اضافه میکنه که ما چون دیرتر سیستم رو روشن کردیم، اون رو حذف نکردیم. این مورد هم تو مسئله شما من دلیل دیگه ای به جز تفاوت دمای داخل نمیبینم. البته همون طور که گفتم در صورتی که شما درصد هوای تازه نداده باشید... 1 لینک به دیدگاه
starone312 363 اشتراک گذاری ارسال شده در 7 آبان، ۱۳۹۴ خوبه... میخواستم مطمئن شم راجع به یه چیز داریم حرف میزنیم...خب ببینید بار نباید فرق کنه زیاد به نظرم مگر این که شما توی فضاها به جای اینکه میزان هوا رو دقیق بدید، درصد هوای ارسالی رو داده باشید (% supply air). اگر درصد داده باشید طبیعتا هر دفعه میاد مثلا بیست درصد هوا رو تازه درنظر میگیره. اگه کم باشه میزان هوای کل، هوای تازه هم کم میشه. و اگه زیاد، زیاد میشه. بنابراین مستقیما روی بار تاثیر گذاره. اما اگر داخل فضا هم درصد ندادید: این طور که من متوجه شدم، قدری متفاوت میشه به دلیل دو تا بار: 1. zone conditioning load 2. ventilation load میزان هوای تازه رو تغییر ندادیم اما بارش تغییر کرد! تنها دلیلی که براش به نظرم میرسه اینه که دمای داخل در دو حالت user defined و computer generated قدری متفاوت میشه. میدونیم بار هوای تازه هم بستگی به میزان هوا داره و هم احتلاف دما. یه نگاه به گزارش سایکرومتری یا بار ساعتی سیستم بندازید و ببینید دمای داخل چه قدر متفاوته؟ zone conditioning load هم تا اونجایی که من میدونم میاد بارهای pulldown و این جور چیزا رو در نظر میگیره. روش محاسبات کریر TFM هست. تو این روش جرم ساختمان در نظر گرفته میشه. مثلا اگه ساعت 5 صبح سیستم سرمایش روشن بشه، در طول روز یه پیک داریم ولی اگر 8 صبح روشن بشه پیک مقدارش عوض میشه. چون مقداری بار هم جرم شاختمان داره اضافه میکنه که ما چون دیرتر سیستم رو روشن کردیم، اون رو حذف نکردیم. این مورد هم تو مسئله شما من دلیل دیگه ای به جز تفاوت دمای داخل نمیبینم. البته همون طور که گفتم در صورتی که شما درصد هوای تازه نداده باشید... آره اگه جای هوای تازه وارد کنم ک بارم خیلی زیاد میشه که منم همون 20 درصو هوای رفت رو واسه هردوتاش وارد کردم ، ببینید اونروز نمیدونم چرا انقدر زیاد شد بار برودتیم خودمم تعجب کردم ، الان دوباره امتحان کردم ، داپلیکیت کردم سیستممو فقط یوزر دیفاین دبی رو دستی وارد کردم . 2 تن بارم زیاد شد . ولی تفاوتشو تو سایکرومتریک عکس میگیرم نشون میدم ! این واسه خود کریره برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام اینم دبی رو که دستی وارد میکنم . دمای کویل و بقیه چیزارو نگا کن ، همش تغییر میکنه ، البته تعجبم نداره چون تقریبا دبی از 7000 شده 20000 برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام حالا منم چون سیستممو single zone تعریف کردم یه زون بیشتر ندارم که کلا 8 تا اسپیس داره ، اگه بخام دستی دبی تک تک اسپیس هارو وارد کنم اونجوری باید واسه هر اسپیس یه زون تعریف کنم ، درسته ؟ اونجوریم باید سیستممو تغییر بدم راسی ممنون که وقت میزاری لینک به دیدگاه
hfml 1545 اشتراک گذاری ارسال شده در 7 آبان، ۱۳۹۴ آره اگه جای هوای تازه وارد کنم ک بارم خیلی زیاد میشه که منم همون 20 درصو هوای رفت رو واسه هردوتاش وارد کردم ، ببینید اونروز نمیدونم چرا انقدر زیاد شد بار برودتیم خودمم تعجب کردم ، الان دوباره امتحان کردم ، داپلیکیت کردم سیستممو فقط یوزر دیفاین دبی رو دستی وارد کردم . 2 تن بارم زیاد شد . ولی تفاوتشو تو سایکرومتریک عکس میگیرم نشون میدم ! این واسه خود کریره برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام اینم دبی رو که دستی وارد میکنم . دمای کویل و بقیه چیزارو نگا کن ، همش تغییر میکنه ، البته تعجبم نداره چون تقریبا دبی از 7000 شده 20000 برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام حالا منم چون سیستممو single zone تعریف کردم یه زون بیشتر ندارم که کلا 8 تا اسپیس داره ، اگه بخام دستی دبی تک تک اسپیس هارو وارد کنم اونجوری باید واسه هر اسپیس یه زون تعریف کنم ، درسته ؟ اونجوریم باید سیستممو تغییر بدم راسی ممنون که وقت میزاری ببین فکر کنم منظورمو متوجه نشدی. من نگفتم شما داری به جای هوای تازه وارد میکنی. بلکه گفتم داری به درستی تعویض هوای کل رو تغییر میدی ولی شاید در قسمت هوای تازه فضاها گزینه %supply air رو انتخاب کردی. خواهش میکنم. ایشالا که حل بشه. 1 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده