Hamid Mehrazin 7043 اشتراک گذاری ارسال شده در 28 شهریور، ۱۳۹۱ سلام دوستان من امروز به یه اداره ای مراجعه کردم و دراونجا اتفاقاتی افتاد که واقعا برای شیوه مدیریت مدیرش متاسف شدم کارمند ارباب رجوع را سرکار میذاره و از طرفی مدیر هم سرگرم رسیدگی به ارباب رجوعه و تفویض اختیار نمیکنه واقعا باید چه کرد؟ نظرتون درباره این شیوه چیه؟ آیا واقعا شیوه مدیریت اینطور باشه و جامعه ما ظرفیت سبکهای نوین مدیریت را نداره؟ به نظرتون چه قدر شیوه مدیریت میتونه در پیشبرد اهداف موثر باشه و به عنوان مهندس صنایع دوست دارید باچه شیوه مدیریتی کار کنید و مدیرشما چه ویژگی داشته باشد؟ دیگه فعلا سوالی ندارم اگر داشتم اضافه میکنم 1 لینک به دیدگاه
fanous 11130 اشتراک گذاری ارسال شده در 28 شهریور، ۱۳۹۱ دوست عزیز این که چیز جدیدی نیست ... با اینکه درست متوجه نشدم که چه اتفاقی توی اون سازمان برای شما افتاد و اون مسئول چطور با شما برخورد کرده اما خوب میدانم که از خردترین شرکتها و سازمانها و حتی فروشگاها گرفته تا بزرگترینشان ضعف مدیریتی موج میزنه اهمیت ندادن به مشتری شعار ابتدایی تمام ارگانهاست متاسفانه به جای مشتری مداری ، مشتری آزاری حرف اول رو میزنه و اگر کارمندی خلاف این عمل کرد باید تعجب کنیم 2 لینک به دیدگاه
Hamid Mehrazin 7043 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 1 مهر، ۱۳۹۱ دوست عزیز این که چیز جدیدی نیست ...با اینکه درست متوجه نشدم که چه اتفاقی توی اون سازمان برای شما افتاد و اون مسئول چطور با شما برخورد کرده اما خوب میدانم که از خردترین شرکتها و سازمانها و حتی فروشگاها گرفته تا بزرگترینشان ضعف مدیریتی موج میزنه اهمیت ندادن به مشتری شعار ابتدایی تمام ارگانهاست متاسفانه به جای مشتری مداری ، مشتری آزاری حرف اول رو میزنه و اگر کارمندی خلاف این عمل کرد باید تعجب کنیم سلام ممنون از مشارکتتون فانوس خانم این فرمایشات درسته ولی هممون این وضعیت کنونی را نظاره گریم ولی آیا میتونه بهتراز این باشه؟ جامعه ما ظرفیت پذیرش را قطعا داره و شکی دراون نیست من درخیلی ازسازمانها دیدم این وضع کنونی را ولی بعضی شرکتها هم از لحاظ برخورد بامشتری از نظرم رتبه قابل قبولی گرفتند ولی به نظرشما واقعا باید چه کرد؟قطعا موافق وضع کنونی نیستیم ولی میتونیم راهکار بدیم شما ببینید من تو اون شرکت که رفتم بحث من اصلا کارمندش نیست بلکه مدیرشه یعنی مدیر تمام امور را درصورت امکان خودش انجام میده و همین باعث میشه که نتونه بالا سر کارمندش باشه به نظرشما سبک مدیریت باید چطوری باشه؟اگر خودتون هم بودید به این سبک رفتار میکردید و علاقه ای به تفویض اختیار نداشتید؟ لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده