Alireza Hashemi 33393 ارسال شده در 12 آذر، 2012 سلام دوستان عزیز با توجه به پیشنهادهای خیلی از دوستان در صدد ساحتن یه تیزر تبلیغاتی برای انجمن هستیم در ادامه کارهایی از خود بچهای انجمن رو میزارم به اینا میگن ایده دمه داش مهدی گل گرم mehdi_power دوستان اگر نظری صحبتی پیشنهادی دارن در همین تاپیک اعلام کنند تا از نظرات جالب و ایدهای خلاقانه استفاده بشه و در پایان جایزه ای به فعال ترین فردی که بهترین ایده و بیشترین کمک در ساحت این مجموعه رو بکنه اهدا میشه خب اول اعلام بکنید چه کارهایی میتنید از طرف خودتون انجان بدین مثلا یکی میگه موزیکش با من یکی میگه ادیت و میکسش با من یکی بخش گرافیکش و جلوهای ویژه یکی انمیشن یکی قیلم برداری یه نفر گویندگی با توجه به توانایی هاتوون میخواییم یه چیزی درست کنیم دهنه خیلی از سایت ها وا بمونه یه تیزر حرفه ای شیک که نمادی از ایران و علم و پژوهش و اینترنت و دنیای مجازی و فروم رو به طور خلاصه بشه تو فیلم درک کرد. زمینه هایی که میشه کار کرد 1- خلاقیت و ایده پردازی(ابتکار در تیزر تبلیغاتی نیازمند دید تبلیغاتی است که بیشتر با دیدن تبلیغات بدست می آید) نوشتن سناریو برای تیزر تبلیغاتی در نظر داشته باشید که 10 ثانیه اول برای جذب بیننده برای ما خیلی مهمه در مورد ببندگان بیاندیشید و خود را جای اونها قرار بدین که اگر این تبلیغ رو یا معرفی سایت رو ببینن میخ کوب میشن یا نه 2-ایجاد جلوهای ویژه از حرکت استفاده کنید. فیلم بر خلاف اسلاید، رسانه حرکتی است پس سناریو ای که مینویسید پویا باشه 3- آهنگی جداب و مطابق با فیلم درست یا تهیه و پیدا کنیم. نمائی از تیزر تبلیغاتی Pepsi نمائی از تیزر تبلیغاتی Gmc نمائی از پشت صحنه تیزر تبلیغاتی CocaCola از آنجا که ساخت یک تیزر تبلیغاتی تماما" بستگی به سلیقه شخص و ایده های موجود در ذهن فرد می باشد بهتر آن است که بگوییم ساخت یک تیزر مستلزم رعایت چنیدین دستور العمل می باشد . 1- زیبا شناسی 2- مخاطب شناسی 3- آشنایی کامل با برنامه های موجود و جلوه های ویژه 4- رعایت افکت گزاری ( افکت اگر بیجا مصرف شود کار را به پایین ترین سطح می رساند ) 5- بازار مداری ( آنچه که بازار تبلیغات بیشتر می پسندد ) 6- مشتری مداری 7- هزینه های ساخت یک تیزر 25
Ehsan 112349 ارسال شده در 12 آذر، 2012 من میتونم ایده بدم ولی چون هیچ آشنایی با کارهای گرافیکی ندارم (جز نرم افزار قدرتمند پینت !!! ) نمیتونم به حرکتش در بیارم. همین باعث میشه سخت به نظر بیاد. 14
Alireza Hashemi 33393 سازنده ارسال شده در 12 آذر، 2012 من میتونم ایده بدم ولی چون هیچ آشنایی با کارهای گرافیکی ندارم (جز نرم افزار قدرتمند پینت !!! ) نمیتونم به حرکتش در بیارم.همین باعث میشه سخت به نظر بیاد. خب هرکی بنا به تواناییش بیاد یه سری ایده بده بررسی میکنیم ببینیم میشه اجرا کرد یا نه اولین ایده خود من اینه که شات رو از یه دانشجو تو دانشگاه شروع میکنه وقتی میخواد یه پروژه رو ورداره به عنوان واخد درسیش بعد شروع میکنه به جستجو تو کتابهانه و این دلالهای فروش مقاله ولی به جایی نمیرسه سر درگم لا بلای کتاباس که محمد عارف با یه کارت ویزیت انجمن میاد جلو بعد طرف با سایت ما آشنا میشه 16
Ehsan 112349 ارسال شده در 12 آذر، 2012 خب هرکی بنا به تواناییش بیاد یه سری ایده بده بررسی میکنیم ببینیم میشه اجرا کرد یا نه اولین ایده خود من اینه که شات رو از یه دانشجو تو دانشگاه شروع میکنه وقتی میخواد یه پروژه رو ورداره به عنوان واخد درسیش بعد شروع میکنه به جستجو تو کتابهانه و این دلالهای فروش مقاله ولی به جایی نمیرسه سر درگم لا بلای کتاباس که محمد عارف با یه کارت ویزیت انجمن میاد جلو بعد طرف با سایت ما آشنا میشه آره جالب بود. البته چهره اونیکه با کارت ویزیت میاد طرف دانشجوی سرخورده بهتره شبیه خنده ترول باشه. و شکل دانشجوی سرخورده هم forever alone !!! به نظرم با کاراکترهای ترول ها که این روزا جذاب هستند میشه کاری کرد، به صورت کتاب های تن تن فرصت کردم میکشم برات. :boos: 12
Alireza Hashemi 33393 سازنده ارسال شده در 12 آذر، 2012 آره جالب بود. البته چهره اونیکه با کارت ویزیت میاد طرف دانشجوی سرخورده بهتره شبیه خنده ترول باشه. و شکل دانشجوی سرخورده هم forever alone !!! به نظرم با کاراکترهای ترول ها که این روزا جذاب هستند میشه کاری کرد، به صورت کتاب های تن تن فرصت کردم میکشم برات. :boos: اینم یه ایده خیلی جذابیه میشه روش فکر کرد یکم باید روش فکر کرد اینم باید در نظر گرفت که یه تیزر حرفه ای میخوایم یه چیزی که بشه تو جشنواره هام که شرکت میکنیم نمایش بدیم 11
Alireza Hashemi 33393 سازنده ارسال شده در 12 آذر، 2012 نمونه ای از تبلیغات سایت های دولتی برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام ,یه سایت علمی برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 12
not found 16275 ارسال شده در 12 آذر، 2012 خب هرکی بنا به تواناییش بیاد یه سری ایده بده بررسی میکنیم ببینیم میشه اجرا کرد یا نه اولین ایده خود من اینه که شات رو از یه دانشجو تو دانشگاه شروع میکنه وقتی میخواد یه پروژه رو ورداره به عنوان واخد درسیش بعد شروع میکنه به جستجو تو کتابهانه و این دلالهای فروش مقاله ولی به جایی نمیرسه سر درگم لا بلای کتاباس که محمد عارف با یه کارت ویزیت انجمن میاد جلو بعد طرف با سایت ما آشنا میشه ببخشید قصد اسپم ندارم! ولی این قصه برام خیلی آشناست نمونه ای از تبلیغات سایت های دولتی برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام ,یه سایت علمی برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام اولی رو نتونستم درس حسابی ببینم ولی دومی بی ربط بود! به ایده ت امیدوار شدم 10
seyed mehdi hoseyni 27121 ارسال شده در 12 آذر، 2012 چه کار جالبی...خوشمان آمد... اگه وقت کردم یه نقاشی میکشم... 10
Alireza Hashemi 33393 سازنده ارسال شده در 12 آذر، 2012 ببخشید قصد اسپم ندارم! ولی این قصه برام خیلی آشناست اولی رو نتونستم درس حسابی ببینم ولی دومی بی ربط بود! به ایده ت امیدوار شدم یه ایده بده ببینم وضعیت فکریت تا چه حده؟ قدرت تخیل میخواد البته تجربه ودیدن نمونه کار هم میتونه موثر باشه چه کار جالبی...خوشمان آمد... اگه وقت کردم یه نقاشی میکشم... اگه میتونی به صورت انمیشن و متحرکش کنی بهتره 8
seyed mehdi hoseyni 27121 ارسال شده در 12 آذر، 2012 یه ایده بده ببینم وضعیت فکریت تا چه حده؟ قدرت تخیل میخواد البته تجربه ودیدن نمونه کار هم میتونه موثر باشه اگه میتونی به صورت انمیشن و متحرکش کنی بهتره متحرک نمیتونم...با دست میکشم بعدش میدم به شما...اگه خواستید از روش هر کاری کنید...کار دیگه ای بلد نیستم... 8
Alireza Hashemi 33393 سازنده ارسال شده در 12 آذر، 2012 متحرک نمیتونم...با دست میکشم بعدش میدم به شما...اگه خواستید از روش هر کاری کنید...کار دیگه ای بلد نیستم... ایول داداش منتظرم همین خودش یه استارت خوبه از دوستان عزیز کسی تو کار فیلم برداری هست؟ 8
Alireza Hashemi 33393 سازنده ارسال شده در 14 آذر، 2012 داشتم فکز میکردم که از دوستانی که تمایل دارن تو قیلم برداری حاظر باشن دعوت کنیم داستان فیلم رو بر مبنای رفتن به دانشگاه میخواییم بنا کنیم و هر کی بنا به رشته اش ت این تیزر به بازی گرفته بشه نقش مهمد مهدی نوترون که مشخص شد وهمون تو کلاس استاده وما با رفتن به کلاس از او درحال درس دادن فیلم میگیریم بعد از کلاس خارج و رد بخشهای آزمایشگاه ها و کتابخونه و مدیریت میشیم 7
هادی ناصح 18856 ارسال شده در 14 آذر، 2012 خیلی طولانی نباید باشه اینی که شما میگی بیشتر شبیه فیلم کوتاهه تیزر تبلیغاتی باید کوتاه باشه و در عین حال هم مفهومو برسونه و هم اینکه مخاطب و جذب کنه. می خوای با کلام باشه یا بی کلام؟ باید یه چیزی باشه که غیر متعارف باشه تا مخاطب با دیدنش ذوق کنه 7
Alireza Hashemi 33393 سازنده ارسال شده در 14 آذر، 2012 خیلی طولانی نباید باشه اینی که شما میگی بیشتر شبیه فیلم کوتاهه تیزر تبلیغاتی باید کوتاه باشه و در عین حال هم مفهومو برسونه و هم اینکه مخاطب و جذب کنه. می خوای با کلام باشه یا بی کلام؟ باید یه چیزی باشه که غیر متعارف باشه تا مخاطب با دیدنش ذوق کنه ببین تیزر میتونه یه فیلم کوناه باشه میتونه یه انمیشن باشه ما میتونیم واسه کاهش زمان روند این حرکت رو تند کنید در حد پلان پلان صفحه سیاه میشه میره سراع پلان بعدی در حد 2-3 دقیقه باشه قکر نکنم زمان زیادی بشه خب نظر بدید بهترین و انتخاب میکنیم 7
هادی ناصح 18856 ارسال شده در 14 آذر، 2012 ببین تیزر میتونه یه فیلم کوناه باشه میتونه یه انمیشن باشه ما میتونیم واسه کاهش زمان روند این حرکت رو تند کنید در حد پلان پلان صفحه سیاه میشه میره سراع پلان بعدی در حد 2-3 دقیقه باشه قکر نکنم زمان زیادی بشهخب نظر بدید بهترین و انتخاب میکنیم در مورد پایان نامه باشه خیلی بهتره .... مثلا یه نفر داره دنبال موضوع پایان نامه می گرده یا منبع که یهو تو خیابون توی بیلبورد تبلیغاتی نواندیشان و میبینه و بقیه داشتان.... دارم در مورد موضوعش فکر می کنم و اینکه چطوری شروع بشه..... حتما میام میگم 6
Alireza Hashemi 33393 سازنده ارسال شده در 14 آذر، 2012 در مورد پایان نامه باشه خیلی بهتره ....مثلا یه نفر داره دنبال موضوع پایان نامه می گرده یا منبع که یهو تو خیابون توی بیلبورد تبلیغاتی نواندیشان و میبینه و بقیه داشتان.... دارم در مورد موضوعش فکر می کنم و اینکه چطوری شروع بشه..... حتما میام میگم بیلبوردو از کجا بیاریم فیلم تخیلی که نمیخواییم بسازیم میشه از ابوالفضلم کمک بگیریم یه بُرد بدیم دستش بشه بیل بورد نو اندیشان 6
هادی ناصح 18856 ارسال شده در 14 آذر، 2012 بیلبوردو از کجا بیاریم فیلم تخیلی که نمیخواییم بسازیم میشه از ابوالفضلم کمک بگیریم یه بُرد بدیم دستش بشه بیل بورد نو اندیشان خب انیمیشن باشه که بیلبورد واقعی نمی خواید حالا میگم اینقدر مغزمو منحرف نکن با این ایده هات 6
EOS 14529 ارسال شده در 16 آذر، 2012 راستش ایده ای که الان به ذهنم میاد : _ یه دانشجو (یا هر کسی که در مورد یه تحقیق یا پروژه علمی داره تحقیق می کنه ) برای ارائه کار (پروژه نهایی . تحقیقات برای شرکت در مجامع بین المللی و ...... ) داره دنبال منابع می گرده (که حالا می شه تلی از کتاب ها و مقاله ها رو روی میز کار و ... نشون داد که داره روشون کار می کنه ) اما هر بار به بن بست میرسه تا این که زمانی که خسته و دپسرده اس مثلا یه جا توی اتوبوس می بینه بغل دستی اش داره با بوک ریدر یکی از مجله های علمی انجمن رو می خونه توی رادیو در مورد یه سایت علمی (که حالا رتبه های انجمن رو هم می شه تبلیغ کرد) صحبت می کنه مثلا جای دیگه در مورد بخش آموزش انجمن می شنوه (در کل منظورم اینه که تمام مزایا و محسنات و ابزار های انجمن به طور خیلی کوتاه بیان یا نمایش داده بشه ) در آخر هم نشون می ده که انجمن رو پیگیری و پیدا می کنه و با چهره ای کاملا راضی پشت کامی نشسته و داره توی انجمن سرچ می کنه و از بچه ها کمک می گیره و در نهایت یه صحنه در این مورد که تحقیقاتش با موفقیت پیش رفته و توی یه مجمع عمومی داره تشویق می شه _ یه مسابقه علمی (هر جایی می تونه باشه اما چون در مورد سایت علمیه ترجیحا دانشگاه باشه بهتره ) برگزار می شه که توی مثلا فقط نشون می ده روی تابلو از افراد (مثلا دانشجوها ) خواسته شده توی این مسابقه شرکت کنن بعد جمعیت رو نشون می ده که همه توی یه سالن بزرگ نشستن و پرسش ها شروع می شه اما اکثرا یک نفر که تقریبا بالایی هم نداره (مثلا اشاره داره به این که نواندیشان یه سایت برای نسل نو [جوان] هستش) اکثر سوالات رو جواب می ده که در انتها باعث حیرت همه می شه و زمانی که ازش می پرسن چطور با همه رشته ها آشنایی داری و هر گونه سوالی (اطلاعات عمومی . سیاسی . هنری . مربوط به انواع رشته ها) رو می تونی جواب بدی ؟ که جوابش برمی گرده به نواندیشان البته این ها این طوری طولانی به نظر می رسه اما می شه توی کمتر از 2 دقیقه جمعش کرد این چیزایی بود که الان به ذهنم اومد شاید باز هم ایده های دیگه باشه اما الان دیگه ذهنم یاری نمی کنه این از نظر من ... حالا دیگه بد و خوبش رو نمی دونم 8
سیندخت 18786 ارسال شده در 16 آذر، 2012 این دانشجو که داره دنبال پروژه میگرده یهو میرسه به نو اندیشان یکم لوسه یه فیلم بسازین سکانس اول : دقیقا لحظه ای که محمد یا برادرشون به فکر ساختن یه سایت میفتن...........بعد از همون روزای اول لحظه لحظه خاطره های خوب و بد! همه چی رو طبیعی نشون بدین تا الان........بگین چی شد که این شد 10
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری