رفتن به مطلب

عرضه پوشاك در نمایشگاه‌های پاییزه با 40 درصد تخفیف


ارسال های توصیه شده

نساجی نیوز: رییس اتحادیه پیراهن‌دوزان و پیراهن‌فروشان گفت: اجناسی كه اعضای اتحادیه ما در این نمایشگاه عرضه می‌كنند، به طور قطع نسبت به بیرون 35 تا 40 درصد ارزان‌تر است.

به گزارش «نساجی نیوز» به نقل از ایسنا، جواد درودیان با بیان این كه نمایشگاه‌های پاییزه عرضه مستقیم کالا از 15 تا 24 شهریور در سراسر کشور برگزار خواهد شد، گفت: نمایشگاههای عرضه مستقیم کالا در تهران و در قالب 1800 غرفه در چهار نقطه از جمله حکیمه تهرانپارس، فرهنگسرای خاوران، بوستان ولایت و پارک ارم برگزار خواهد شد. ساعت بازدید نیز از 10 تا 22 خواهد بود.

 

وی با بیان اینكه گروه كارشناسی روی اجناسی كه در نمایشگاه عرضه می‌شود، نظارت داشته و قیمت‌گذاری می كنند، گفت: كیفیت دوخت و نوع پارچه پوشاك عرضه شده در نمایشگاه مورد بررسی قرار گرفته و پارچه به قیمت نفدی محاسبه می‌شود. همچنین نوع دوخت نیز در قیمت‌گذاری موثر است. به عنوان مثال اگر فروشنده‌ای پارچه را به قیمت قسطی و كمی گران‌تر خریداری كرده باشد، ولی ما قیمت نقدی آن را برای خریدار در نظر می گیریم و در نهایت گروه كارشناسی ما قیمت‌ها را بر اساس 20درصد سود مشخص می‌كنند.

 

درودیان با بیان این‌كه در مغازه‌ها معمولا قیمت‌گذاری به این صورت انجام نمی‌شود و گران‌تر است، گفت: به عنوان مثال اگر كت و شلواری در مغازه‌ها به قیمت 100 هزار تومان عرضه شود، در این نمایشگاه تقریبا نزدیك به نصف قیمت عرضه می‌شود.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...