رفتن به مطلب

نسخه آزمایشی جیلی بیلی برای گلکسی اس 3؛ نسخه رسمی به زودی


ارسال های توصیه شده

Galaxy-S-III-jelly-bean.jpg?1345180180

همین هفته قبل بود که سایت SamMobile خبر داد اندروید 4.1 جیلی بیلی برای تلفن محبوب گلکسی اس سوم به زودی از راه خواهد رسید. و حالا این سایت اولین نسخه «پیش از انتشار رسمی» را در بخش دانلود خود قرار داده و می‌گوید که آپدیت رسمی نیز تا حدود دو هفته دیگر از طریق KIES و اینترنت همراه در دسترس خواهد بود.

 

 

 

 

 

SamMobile خبر می‌دهد که این نسخه آزمایشی با کد I9300XXDLG4 به دستش رسیده و شامل ویژگی‌های جدیدی مثل Dormant mode و قابلیت استفاده از کف دست برای گرفتن اسکرین‌شات است. Google Now با لمس ویجت جستجوی گوگل فعال می‌شود و چندین عکس پس زمینه Live نیز اضافه شده. البته هنوز تمام ویژگی‌های جدید کشف نشده.

 

 

 

 

 

SamMobile همچنین به مشکلاتی در فرمت کردن microSD و نصب نشدن برخی از اپلیکیشن‌ها در نسخه آزمایشی اشاره کرده و یک هشدار «بزرگ» در مورد نصب فیرم‌ور جدید داده. پس اگر خواستید آن را تست کنید حتماً تمام اطلاعات تلفن را برای بازیابی ذخیره کنید.

 

 

 

 

 

از آنجایی که نسخه رسمی به زودی در دسترس خواهد بود، نصب این نسخه آزمایشی چندان ضروری به نظر نمی‌رسد. با این حال اگر نمی‌خواهید منتظر بمانید، می‌توانید آن را در پایین این صفحه پیدا کنید. البته برای دانلودش باید عضو سایت SamMobile باشید. این نسخه در بخش دانلودهای OPEN Europe طبقه‌بنده شده.

 

 

 

 

 

نسخه رسمی جیلی بیلی برای گالاکسی اس 2 و گالاکسی نوت تا یک یا دو ماه آینده

Samsung-Galaxy-Note-vs-Samsung-Galaxy-S2.jpg

در کنار خبر اصلی، خوب است به این مطلب هم اشاره کنیم که تا یک یا دو ماه آینده، نسخه رسمی جیلی بیلی برای گالاکسی اس دوم هم از راه خواهد رسید و از آنجایی که گالاکسی نوت اول هم سخت افزاری مشابه با آن دارد، می‌توان مطمئن بود که فابلت پرطرفدار سامسونگ هم از اندروید 4.1 برخوردار خواهد شد.

 

 

منبع:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...