رفتن به مطلب

جامعه برندی نام آشنا در صنعت پوشاک


Astraea

ارسال های توصیه شده

قدمت کارخانجات ریسندگی ، بافندگی و پوشاک جامعه ربع قرن است. در سال 1364 بر اساس نیاز جامعه ایرانی بنا گردیده و مجموعه ای کاملا" غیر انتفاعی است و تماما" متعلق به دانشگاه امام صادق (ع) می باشد.

تمامی مراحل تولید پارچه و پوشاک بطور متمرکز در این مجموعه انجام می پذیرد. این کارخانه قطعا" یکی از به روزترین کارخانجات در ایران و همچنان همگام با بهترینها در خاورمیانه می باشد. خط تولید و تمامی ماشین آلات نساجی این مجموعه از کشور سوئیس و آلمان پیوسته به روز می گردد. استفاده از بهترین مواد اولیه از نقاط مختلف دنیا ( پشم از استرالیا و ترویرا از آلمان ) و برخوردار بودن از تکنولوژی روز دنیا و نیز با رعایت نمودن تمامی استانداردهای تولید و مدیریت جهانی در سایه مدیریت پویا کیفیت محصولات جامعه را قابل رقابت با تمامی برندهای مطرح دنیا گردانیده است. بطوریکه محصولات این کارخانجات به کشورهای خاورمیانه و اروپایی صادر می گردد. محصولات جامعه تحت لیسانس سلکا انگلستان تولید می گردد.

ظرفیت تولید واحد پارچه 12000 متر در هر روز و ظرفیت تولید واحد پوشاک روزی 700 ثوب کت و 1400 ثوب شلوار می باشد این تولیدات حاصل همکاری 1100 نفر از مجرب ترین کارکنان و مهندسین متخصصین کشور می باشد. مهندسین نساج این مجموعه با در نظر گرفتن شرایط جغرافیایی ، فرهنگی و بومی قادر به تولید مناسبترین پارچه های فاستونی جهت انواع مصارف ( مجلسی ، اداری ، روزانه ... ) می باشند و همچنین طراحان مد و لباس ، با بهره گیری از هنر و نوآوری ، قادر به طراحی انواع پوشاک دوخته متناسب با هرنوع سلیقه و فیزیک ایرانی و بومی می باشند به نحوی که این مجموعه قادر به پوشش دادن هر نوع اندامی ( سایز و دراپ ) می باشند.

این کارخانه جزء معدود کارخانجاتی است که با داشتن ظرفیت بالای تولید صنعتی توانایی تامین و تهیه لباسهای مناسب جهت پرسنل اداری و ارگانها را دارا می باشد.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...