رفتن به مطلب

طرح های تبلیغات محیطی گروه Depthcore در پنجاه و چهارمین دوره جوایز گرمی


moein.s

ارسال های توصیه شده

به دنبال برگزاری 54 امین دوره جوایز گرمی در 12 فوریه، آثار هنری برجسته ای برای تبلیغ این رویداد به نمایش در آمد. ممکن است ندانید که این آثار توسط گروه هنری Depthcore و مولفین قدیمی Psdtuts از جمله Justin Maller, Jeff Huang, Niklas Lundberg, Emeric Trahand, و Pawel Nolbert طراحی شده بود. در این مقاله، نگاهی می اندازیم به آثار آنها و توضیح خواهیم داد این پروژه ها چطور به وقوع پوسته اند.

 

بیشتر خوانندگان دوست دارند روی پروژه هایی از این قبیل کار کنند. تهیه و آماده سازی آثار هنری کلیدی و برجسته برای یک رویداد معروف و با پرستیژ مثل گرمی یک افتخار بزرگ است. بنابراین قبل از اینکه صحبت در مورد آثار هنری را آغاز کنیم، ممکن است دانستن اینکه چطور آنها به انجام رسیده اند برای شما شگفت انگیز باشد. در اینجا، وظیفه طراحی یک سری از تصاویر توسط TBWA به Justin Maller و Ars Thanea برای 54 امین دوره جوایز گرمی محول شده بود. برای Maller یک مهلت زمانی در نظر گرفته شده بود بنابراین او پیشنهاد کرد که TBWA با Huang, Lundberg, و Trahand تماس بگیرد تا از آنها برای تهیه و تولید آن مجموعه در زمان تعیین شده کمک بگیرد. Nolbert برای Ars Thanea کار می کرد.

 

 

Pawel Nolbert_ کلید بصری برای کمپین

 

در این قطعه که Nolbert به همراه Ars Thanea کار می کرد با کمک طراحان سه بعدی Peter Kolus و Pawel Wilkos, Nolbert وظیفه طراحی کلیدبصری برای کمپین یا رقابت اصلی را بر عهده داشتند.

 

نخست، مشتری با ایده ساخت صحنه ای بدون اشعه یا جرقه های معلق، ذرات و بوکه ها کنار آمد. به منظور ارائه گزینه های دیگر به مشتری، Nolbert نیز با استفاده از اشکال موجی شکل صدا روی یک طرح کار کرد. سرانجام، ایده اشکال موج شکل در حمایت از ایده اصلی در شد.

 

این قطعه در فتوشاپ با استفاده از رندهای سه بعدی از 3Ds Max و Krakatoa طراحی شد. بنا بر اظهارات Nolbert، چالش برانگیزترین بخش های این پروژه بوده که در آن بالغ بر 1000 لایه به کار رفته است.

 

 

qolqbq39ks6eywe71rz.jpg

 

qvsdiinwafnvw9diilo.jpg

 

0vqhae2ghwyzln1q33.jpg

 

7pugnwe9975zfwuexpdz.jpg

لینک به دیدگاه

Justin Maller - قطعه Adele و Bon Iver

 

Maller روی 2 قطعه از مجموعه کار کرده است. قطعه اول ترکیبی برگرفته از هنرمند برنده جایزه گرمی، Adele است. Adele شوی آلبوم برنده شده خود را در 54 امین دوره جوایز گرمی اجرا کرد. قطعه Adele شامل افکت های بوکه و اشعه های بسیار زیاد است که به خوبی و زیبایی با بقیه قسمت های ترکیب هماهنگی دارد.

 

qye27lnud44mp8lz1zhm.jpg

 

ce12ehqg34snlkott3ns.jpg

لینک به دیدگاه

در قطعه Bon Iver از یک سبک کاملا متفاوت استفاده شده است. در این قطعه از افکت های درخشان یا کمیک استفاده نشده است که بازتابی از موسیقی او است که آرام و میتن است.

 

jijlg601uknz1ehd778f.jpg

 

urv17ruw4ygt5jk3u5h.jpg

لینک به دیدگاه

Jeff Huang - قطعه Paul McCartney و Foo Fighters

 

Jeff Huang نیز روی 2 قطعه از این مجموعه کار کرده است. قطعه اول متعلق به Paul McCartney است که به عقیده خیلی از مردم پدر موزیک پاپ/راک است. این قطعه دارای یک حس ارگانیک است، گل هایی که از درون McCartney می روید سمبل رشد این ژانر موسیقی است که از کار او نشئت می گیرد.

 

3f3kxjo9o3zsxvkrc6wj.jpg

 

rkbxs8ygmjjfzfaa9y8x.jpg

لینک به دیدگاه

قطعه Foo Fighters کنتراست بیشتری در مقایسه با قطعه McCartney دارد و انسجام بیشتری نسبت به دیگر آثار این سری دارد. در این از تصویر قطعه اعضای گروه که در قسمت های مختلف از هم پاشیدگی که شامل شیشه ها و سفال های شکسته است قرار دارند.

 

sj9kcg0lrl1l9yw2mhnp.jpg

 

e8u6mfkmeqkvazbcks0.jpg

لینک به دیدگاه

Niklas Lundberg - قطعه Skrillex

 

این قطعه توسط Niklas Lundberg و با استفاده از تصویر Skrillex هنرمند موسقیدان، Skrillex طراحی شده است. طراح از مقدار زیادی افکت درخشان و کمیک برای دست یابی به نتیجه مورد نظر خود استفاده کرده است.

 

jut3rjsledt7t4d0wsla.jpg

 

t72gq32edxu4797i720.jpg

لینک به دیدگاه

Emeric Trahand - قطعه Bruno Mars

 

این قطعه اثر هنری Emeric Trahand می باشد که در آن از تصویر Bruno Mars استفاده شده. در طرح از افکت های ذرات پخش شده رنگ و نیز قلب های صیقلی و براق استفاده شده است.

 

guh3oj9r5ipwvdr3cqs.jpg

 

f4t89882pf34hdqg67vq.jpg

 

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...