رفتن به مطلب
  • 0

پل عابر پیاده


AZ!N

سوال

ارسال شده در

برای طراحی و زیبا سازی پل عابر پیاده چه ایده ای دارین؟

میخوایم پل طوری رنگ آمیزی و زیبا بشه که یه جور دعوت کنندگی داشته باشه برای عابرین پیاده...

  • Like 3

6 پاسخ به این سوال تاکنون داده شده است

ارسال‌های توصیه شده

  • 0
ارسال شده در

هر چی طراحی میکنین فقط پله هاش مارپیچی نباشن لطفا:banel_smiley_4:

با دیدنش سرگیجه می گیرم وقتی مجبور میشم برم بالا که دیگه ...:icon_pf (34):

  • Like 4
  • 0
ارسال شده در

منظورم زیباسازی پل بود.

نور پردازی و رنگ آمیزی و...

  • Like 4
  • 0
ارسال شده در

تو نقاشیش زیاد دخالت نمیکنم البته نقاشیش و طراحیش بچه ها رو بیشتر تشویق میکنه ازش استفاده کنن . بیشتر دوس دارم ایمنیی و امنیت و راحتیش تضمین شه. واسه همه جور قشر و ادمی مناسب باشه، پیر، جوون، کودک، معلول، کالسکه بچه و ... که فک کنم پله برقی باشه مناسبه و محل عبور معلولین و ویلچر با عابرین سالم جدا باشه چون زمان عبورشون متفاوته.:a030:

  • Like 4
  • 0
ارسال شده در

این یه نمونه جالبه از رنگ آمیزی هست که پل به شکل قطعات لگو رنگ آمیزی شده :w16:

street_lego_art_fdl_plus_2.jpg

lego_04.jpg

  • Like 4
  • 0
ارسال شده در

زیبایی پل از روی خیابان مهمه

ولی چرا به زیبایی محیط داخلی پلها توجهی نمیشه؟؟؟

مثلا وقتی روی پل داریم راه میرویم یه محیط جالب با نورپردازی زیبا داشته باشه

عین اینکه از داخل یه گالری نقاشی کوچیک به شکل تونل عبور میکنیم :th_running1::th_running1::th_running1::th_running1::th_running1::th_running1::th_running1:

اینجوری مردم خیلی بیشتر لذت میبرند

  • Like 1
  • 0
ارسال شده در
زیبایی پل از روی خیابان مهمه

ولی چرا به زیبایی محیط داخلی پلها توجهی نمیشه؟؟؟

مثلا وقتی روی پل داریم راه میرویم یه محیط جالب با نورپردازی زیبا داشته باشه

عین اینکه از داخل یه گالری نقاشی کوچیک به شکل تونل عبور میکنیم :th_running1::th_running1::th_running1::th_running1::th_running1::th_running1::th_running1:

اینجوری مردم خیلی بیشتر لذت میبرند

 

فضای داخلی پل که بعضی جاها خیلی جالبه. انقدر دو طرف پل بسته هستش و امنیت رو پل پایینه که طرف ترجیح میده ایمنیش به خطر بیفته :ws3:

خوراک خفت گیریه بعضی جاها، مخصوصاً شبا :ws3:

×
×
  • اضافه کردن...