AZ!N 280 ارسال شده در 24 آبان، 2012 برای طراحی و زیبا سازی پل عابر پیاده چه ایده ای دارین؟ میخوایم پل طوری رنگ آمیزی و زیبا بشه که یه جور دعوت کنندگی داشته باشه برای عابرین پیاده... 3
0 pme 3474 ارسال شده در 24 آبان، 2012 هر چی طراحی میکنین فقط پله هاش مارپیچی نباشن لطفا با دیدنش سرگیجه می گیرم وقتی مجبور میشم برم بالا که دیگه ...:icon_pf (34): 4
0 آریودخت 43941 ارسال شده در 27 آبان، 2012 تو نقاشیش زیاد دخالت نمیکنم البته نقاشیش و طراحیش بچه ها رو بیشتر تشویق میکنه ازش استفاده کنن . بیشتر دوس دارم ایمنیی و امنیت و راحتیش تضمین شه. واسه همه جور قشر و ادمی مناسب باشه، پیر، جوون، کودک، معلول، کالسکه بچه و ... که فک کنم پله برقی باشه مناسبه و محل عبور معلولین و ویلچر با عابرین سالم جدا باشه چون زمان عبورشون متفاوته. 4
0 AZ!N 280 سازنده ارسال شده در 27 آبان، 2012 این یه نمونه جالبه از رنگ آمیزی هست که پل به شکل قطعات لگو رنگ آمیزی شده 4
0 mitill 98 ارسال شده در 11 بهمن، 2012 زیبایی پل از روی خیابان مهمه ولی چرا به زیبایی محیط داخلی پلها توجهی نمیشه؟؟؟ مثلا وقتی روی پل داریم راه میرویم یه محیط جالب با نورپردازی زیبا داشته باشه عین اینکه از داخل یه گالری نقاشی کوچیک به شکل تونل عبور میکنیم :th_running1::th_running1::th_running1::th_running1::th_running1::th_running1::th_running1: اینجوری مردم خیلی بیشتر لذت میبرند 1
0 Mohammad Aref 120566 ارسال شده در 22 بهمن، 2012 زیبایی پل از روی خیابان مهمه ولی چرا به زیبایی محیط داخلی پلها توجهی نمیشه؟؟؟ مثلا وقتی روی پل داریم راه میرویم یه محیط جالب با نورپردازی زیبا داشته باشه عین اینکه از داخل یه گالری نقاشی کوچیک به شکل تونل عبور میکنیم :th_running1::th_running1::th_running1::th_running1::th_running1::th_running1::th_running1: اینجوری مردم خیلی بیشتر لذت میبرند فضای داخلی پل که بعضی جاها خیلی جالبه. انقدر دو طرف پل بسته هستش و امنیت رو پل پایینه که طرف ترجیح میده ایمنیش به خطر بیفته خوراک خفت گیریه بعضی جاها، مخصوصاً شبا
سوال
AZ!N 280
برای طراحی و زیبا سازی پل عابر پیاده چه ایده ای دارین؟
میخوایم پل طوری رنگ آمیزی و زیبا بشه که یه جور دعوت کنندگی داشته باشه برای عابرین پیاده...
6 پاسخ به این سوال تاکنون داده شده است
ارسالهای توصیه شده