سوره2 16 اشتراک گذاری ارسال شده در 3 شهریور، ۱۳۹۱ سلام دوستان. من میخواستم بدونم در حالی که رادیاتور خودرو کار میکنه دما اطراف موتور و در محفظه ی کاپوت چقدره ؟ همینطور دمای گاز خروجی از اگزوز در ابتدای اگروز و در طول آن چقدره؟ ممنون مشم کمکم کنید 1 لینک به دیدگاه
Mr. Specific 43573 اشتراک گذاری ارسال شده در 4 شهریور، ۱۳۹۱ سلام دوستان.من میخواستم بدونم در حالی که رادیاتور خودرو کار میکنه دما اطراف موتور و در محفظه ی کاپوت چقدره ؟ همینطور دمای گاز خروجی از اگزوز در ابتدای اگروز و در طول آن چقدره؟ ممنون مشم کمکم کنید سوالتون خیلی خیلی تخصصی و خاص بود. 2 لینک به دیدگاه
مجیدرحیمی 1695 اشتراک گذاری ارسال شده در 4 شهریور، ۱۳۹۱ سلام دوستان.من میخواستم بدونم در حالی که رادیاتور خودرو کار میکنه دما اطراف موتور و در محفظه ی کاپوت چقدره ؟ همینطور دمای گاز خروجی از اگزوز در ابتدای اگروز و در طول آن چقدره؟ ممنون مشم کمکم کنید اگه اشتباه میگم دوستان اصلاح کنند چون چندسال پیش کاردانی خودرو خوندم - دمای خروجی از مانیفولد خروجی اگزوز در درجه اوال بستگی داره به تعداد سیلندرو تعدا سوپاپ خودروی مورد نظرتون بستگی داره یعنی شما نمیتونی بگی که ی خودروی 6 سیلندر دمای خروجی از گزاست اون با دمای خروجی از ی خودروی چهار سیلندر برابری میکنه ولی رنجش معمولا 780 تا 970 درجه سانتیگراده این دما وارد کاتالیست میشه با توجه بع عناصری که داخل اون وجود داره محصولات احتراقو تاثیرشونو کم میکنه ، و روی مانیفولد خروجی از سنسور اکسیژن استفاده میکنند تا نسبت سوخت اونو بفهمه وارسال کنه به ای سی یو و اونم باتوجه به سایر اطلاعات از سنسور های دیگه فرمان بده به ی سری عملگر تا میزان سوخت وهوا رو تنظیم کننه که بهش میگند نسبت استوکیومتریک - درمورد اون سوالتون یکم سخته چون داخل کاپت ی محفظه بسته ای هوا گرم جمع میشه ودما بلامیره -ولی اگه ترمومتر تفنگی داشته باشید میشه دمارو اندازه گرفت - ببخشید این موردو نمیدونم -راهنمای و دمای اشتباه هم بهتون نمیگم 3 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده