رفتن به مطلب

توليد 8/8 ميليون تن فولاد خام در شركتهاي تابعه ايميدرو


ارسال های توصیه شده

توليد فولاد خام در واحدهاي فولادسازي ايميدرودر 10 ماهه منتهي به پايان دي‌ماه سال جاري در مجموع به هشت ميليون و 800 هزار تن رسيد كه در مقايسه با مدت مشابه سال قبل 3 درصد افزايش داشت. به گزارش روابط عمومي سازمان توسعه و نوسازي معادن و صنايع معدني ايران(ايميدرو)، همچنين در مدت ياد شده ميزان توليد محصولات فولادي برابر با هشت ميليون و 321 هزار تن بود.

 

سهم هر واحد در توليد فولاد خام به ترتيب شامل 47 درصد كارخانه فولاد مباركه، 23 درصد فولاد خوزستان، 20 درصد ذوب‌آهن اصفهان و 10 درصد شركت ملي فولاد ايران بود. سهم هر واحد در توليد محصولات فولادي نيز در دوره ياد شده به ترتيب 46.6 درصد مربوط به فولاد مباركه، 28.1 درصد شركت ملي فولاد ايران، 24.9 درصد ذوب‌آهن اصفهان و 0.4 درصد فولاد اكسين است. براساس اين گزارش در دي‌ماه امسال 910 هزار و 628 تن فولاد خام و 901 هزار و 661 تن محصول فولادي در واحدهاي فولادسازي توليد شده است.

 

ميزان صادرات فولاد خام و محصولات فولادي نيز در 10 ماهه امسال در مجموع برابر با 907 هزار و 218 تن به ارزش حدود 400 ميليون دلار بود كه در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته از نظر وزني 83 درصد افزايش داشت.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

steel.jpg

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...