*mini* 37779 ارسال شده در 18 آبان، 2012 " امروز مرغ شده کیلویی 5000 تومن شنیدی؟ -آره ..بیخیالش بابا.. امروز ارز رو هم قطع کردن..دیگه جایی هم نمیتونیم بریم اره...بیخیالش همین روزاست خودمونم از خونمون بیرون کنن!! بیخیال بابا...سخت نگیر با گفته های بالا چقد موافقین؟ مخصوصا قسمت بیخیالیش!! اصن بیخیالی چی هست؟به نظرتون خوبه ادم بیخیالی طی کنه؟توو چه مسائلی بهتره بیخیالی طی کنی و توو چه مسائلی نه؟ بیخیالی خوبه یا بد؟ آدمی که بیخیالِ زندگی بهتری ممکنه داشته باشه؟ یا خواهد داشت؟:crystalball: یا قرارِ داشته باشه؟ من برام سوال پیش اومده مسئولین چرا پاسخگوو نیستن؟:cry2: :(50): 23
شــاروک 30242 ارسال شده در 18 آبان، 2012 بهترین قسمت زندگی یه آدم زمانیه که میگه بیخیال.....باید تو لحظه زندگی کرد غم و غصه فردا رو خوردن اصلا فایده نداره پس: بیخیاااااااااااااااااااال:hapydancsmil: 7
.Yaprak 15749 ارسال شده در 18 آبان، 2012 برا رسیدن به بی خیالی باید اول از مرز دیوانگی گذشت بعد بی خیال شد... مسئولین پاسخگو نیستند چون اوضاع پیش اومده اصلا تاثیری رو اونا نداشته و نداره(بدون شرح) که بخوان مردم بفهمن که مقابلش بخوان کاری بکنن...:icon_razz: 9
*mini* 37779 مالک ارسال شده در 18 آبان، 2012 بهترین قسمت زندگی یه آدم زمانیه که میگه بیخیال.....باید تو لحظه زندگی کرد غم و غصه فردا رو خوردن اصلا فایده نداره پس: بیخیاااااااااااااااااااال:hapydancsmil: برا رسیدن به بی خیالی باید اول از مرز دیوانگی گذشت بعد بی خیال شد... مسئولین پاسخگو نیستند چون اوضاع پیش اومده اصلا تاثیری رو اونا نداشته و نداره(بدون شرح) که بخوان مردم بفهمن که مقابلش بخوان کاری بکنن...:icon_razz: خوب به نظرتون بیخیالی همیشه کارسازه؟ ینی اگه نسبت به همه چیز بیخیال باشی اوضاع درست میشه؟ حالا نه تنها مثالهایی که گفتم توو هر زمینه ای این بیخیالی تاثیر گذار هست؟ 6
El Roman 31720 ارسال شده در 18 آبان، 2012 مرغ 2000 تومان؟ واقعا دست مسئولین درد نکنه که اینهمه زحمت میکشن و به فکر مردم هستن 4
.Yaprak 15749 ارسال شده در 18 آبان، 2012 خوب به نظرتون بیخیالی همیشه کارسازه؟ینی اگه نسبت به همه چیز بیخیال باشی اوضاع درست میشه؟ حالا نه تنها مثالهایی که گفتم توو هر زمینه ای این بیخیالی تاثیر گذار هست؟ بی خیالی کار ساز نیست یه جور فراموشی مصیبت هاست ،خیلی راحت گذشتن از کنار یه چیز درد آوره... یعنی یه جورایی باید خودتو مرفه بی درد حس کنی تا امورات روحیتو بگذرونی بی خیالی= آرامش اعصاب 4
*mini* 37779 مالک ارسال شده در 18 آبان، 2012 مرغ 2000 تومان؟ واقعا دست مسئولین درد نکنه که اینهمه زحمت میکشن و به فکر مردم هستن از کلِ مطلب فقط همونو گرفتی؟ 5
El Roman 31720 ارسال شده در 18 آبان، 2012 بله انسان های بیخیال زندگی راحت تری دارند، حضرت منصور میفرماید: دیوونه شو دیوونه دیوونه غم نداره! ولی خوب نمیشه! بعضی انسانها درون خویش کرمی دارن که نمیزاره بیخیال بشن! من این آدما رو بیشتر دوس دارم! هر ماهی مرده ای میتواند در جهت آب شنا کند و همچنین بگوید بیخیالش! 8
شــاروک 30242 ارسال شده در 18 آبان، 2012 خوب به نظرتون بیخیالی همیشه کارسازه؟ینی اگه نسبت به همه چیز بیخیال باشی اوضاع درست میشه؟ حالا نه تنها مثالهایی که گفتم توو هر زمینه ای این بیخیالی تاثیر گذار هست؟ من به چشم دارم میبینم..... کسایی که بیخیال زندگی میکنن دنیا به کامشونه....همه چیز بر وفق مرادشونه.....خلاصه همه چیز واسشون رو به راه میشه 6
afshin18 11176 ارسال شده در 18 آبان، 2012 بیخیال شو فقط بخند این شعار منه در اوج عصبانیت می خندم سر درد حاصل از عصبانیت رو لذت بخش می کنه البته این ها مادیات هستن و خیلی چیزای مهمی نیستن و قابل حل هستن و باید براشون تلاش کرد ادم باید تا می تونه با مشکلات مقابله کنه ولی وقتی دید زورش نمی رسه بخنده که حالا به فرض همه چی رو از دست دادی و از این حرفا بتونی لذت ببری درد بی دردی بدترین درده وقتی سراغم میاد نمی تونم بخندم 7
*mini* 37779 مالک ارسال شده در 18 آبان، 2012 بله انسان های بیخیال زندگی راحت تری دارند، حضرت منصور میفرماید: دیوونه شو دیوونه دیوونه غم نداره!ولی خوب نمیشه! بعضی انسانها درون خویش کرمی دارن که نمیزاره بیخیال بشن! من این آدما رو بیشتر دوس دارم! هر ماهی مرده ای میتواند در جهت آب شنا کند و همچنین بگوید بیخیالش! من به چشم دارم میبینم..... کسایی که بیخیال زندگی میکنن دنیا به کامشونه....همه چیز بر وفق مرادشونه.....خلاصه همه چیز واسشون رو به راه میشه بیخیال شوفقط بخند این شعار منه در اوج عصبانیت می خندم سر درد حاصل از عصبانیت رو لذت بخش می کنه البته این ها مادیات هستن و خیلی چیزای مهمی نیستن و قابل حل هستن و باید براشون تلاش کرد ادم باید تا می تونه با مشکلات مقابله کنه ولی وقتی دید زورش نمی رسه بخنده که حالا به فرض همه چی رو از دست دادی و از این حرفا بتونی لذت ببری درد بی دردی بدترین درده وقتی سراغم میاد نمی تونم بخندم پس ینی شما میگین توو همه چیز باید بیخیالی طی کرد اما به نظرتون توو روند زندگی تاثیر بدی نمیزاره؟ ینی باعث دردسر نمیشه اینکه بخوای همه چیزو بیخیالی طی کنی؟ 5
M.P.E.B 4893 ارسال شده در 18 آبان، 2012 به نظر من بيخيالي مرگ تدريجي يه ملت هس.. اگه بيخيال نبوديم كه حال و روزمون بِه از اين بود 10
mim-shimi 25686 ارسال شده در 18 آبان، 2012 حالا که امروز این پست رو زدی، حداقل قیمت مرغ رو بکن 5600:ws3: نمیشه بیخیال بیخیال شد اما نمیشه هم همش حرص خورد 8
*mini* 37779 مالک ارسال شده در 18 آبان، 2012 حالا که امروز این پست رو زدی، حداقل قیمت مرغ رو بکن 5600:ws3: نمیشه بیخیال بیخیال شد اما نمیشه هم همش حرص خورد به جون خودم فقط مثاله خوب منم میگم نمیشه بیخیال بیخیال بود خوب بیخیالی به نظر من شاید عوارضش از حرص خوردن کمتر باشه اما صدمه که میزنه!! 6
شــاروک 30242 ارسال شده در 18 آبان، 2012 پس ینی شما میگین توو همه چیز باید بیخیالی طی کرداما به نظرتون توو روند زندگی تاثیر بدی نمیزاره؟ ینی باعث دردسر نمیشه اینکه بخوای همه چیزو بیخیالی طی کنی؟ توی همه چیز که نه....من کاری به مسائل سیاسی کشور ندارم......مشکلات خودمو مد نظر دارم و راجع بهش حرف میزنم.....مشکلاتی که فقط و فقط خودم باید باهاش رو به رو بشم ولی باید بیخیال خیلی چیزا شد......تا بتونی شاد زندگی کنی......اگه همش بخوای به فکر اتفاقای نیافتاده فردا باشی یا غم اتفاقای دیروز رهات نکنه امروزتو از دست میدی......از نظر من باید تو لحظه زندگی کرد.......البته کمی هم به فکر فرداها بود فقط کمی..... 6
Farnoosh Khademi 20025 ارسال شده در 19 آبان، 2012 متاسفانه هیچ کاری از دست مون بر نمیاد. فقط داریم حرص الکی میخوریم. 2
Alireza Hashemi 33393 ارسال شده در 19 آبان، 2012 بی خیالی.... مملکت قاطی پاتی..... مملکت قاطی پاتی ادماش لاطی ماتی مالیات میاد بی پول میشیاجاره میخواد صاحب ملک باشی میوفتی تو وام و بد هیبی پول میشی بدهکار میشیمیوفتی تو قرض و بدبختی کی میبره تنبل باشیکی میبازه کار کن باشیکی میخوره دلال باشیکار میکنه احمق باشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی مملکت قاطــــــی........ پاتــــــــی......بیخیالی ....بیخیالی....بیخیالی 6
spow 44202 ارسال شده در 19 آبان، 2012 یا بیخیال میشی یا بیخیالت میکنن روشهایی رو گفتن وهزارروش دیگه هم مگو هست! بیخیال بودن نسبت به شدت قضایا میتونه فرصت تصمیم گیری بهتری رو در شرایط نرمال به ادم بده ولی وقتی از بیخیالی میگذری وکرخت میشی(اجبارا) دیگه همه حرفا معنا ومفهومشون رو از دست میدن 9
*mini* 37779 مالک ارسال شده در 19 آبان، 2012 یا بیخیال شو یا کتک بخور!باور کن اولی خیلی بهتره یا بیخیال میشی یا بیخیالت میکننروشهایی رو گفتن وهزارروش دیگه هم مگو هست! بیخیال بودن نسبت به شدت قضایا میتونه فرصت تصمیم گیری بهتری رو در شرایط نرمال به ادم بده ولی وقتی از بیخیالی میگذری وکرخت میشی(اجبارا) دیگه همه حرفا معنا ومفهومشون رو از دست میدن با حرف دوتاتون موافقم اما به نظر خودم بیخیالی توو همه زمینه ها (به غیر از مثالهایی که اوردم اول تاپیک، که البته اونم واقعا نمیشه همیشه در موردش بیخیال بود!!) آدم رو دچار مشکل میکنه....اینکه نسبت به همه چیز بیخیال باشی به نظرم ینی آسون گرفتنش. و اسون گرفتن همه چیز نمیتونه همیشه مثبت باشه 4
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری