رفتن به مطلب

ابراز همدردی علی کریمی با مردم آذربایجان


ارسال های توصیه شده

[TABLE=width: 95%, align: center]

[TR]

[TD][h=1]علي کريمي: بايد دست همديگر را بگيريم[/h]

[h=2] هافبک تيم ملي فوتبال ايران ضمن همدردي با زلزله‌زدگان کشورمان گفت: در اين شرايط سخت بايد دست هموطن‌مان را بگيريم.[/h][/TD]

[TD=align: left]00032961.jpg[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE=width: 95%, align: center]

[TR]

[TD=colspan: 3]


[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 3]به نقل از فارس، علي کريمي در خصوص زلزله شمال‌غرب کشورمان عنوان کرد: تيم ملي در حال حاضر در اردوي مجارستان در شرايط خوبي به سر مي‌برد اما فکرمان لحظه‌اي از شرايط زلزله‌زدگان غافل نيست.

 

وي افزود: احساس همدردي‌ام را با مردم خونگرم آذربايجان اعلام مي‌کنم و اميدوارم همه مردم در کنار مسئولان دست به دست هم دهند و براي رفع مشکلات تلاش کنند. آرزوي قلبي‌ام اين است که مشکلات اين عزيزان هر چه سريع‌تر رفع شود و زندگي‌شان به روال عادي بازگردد.

 

کريمي خاطرنشان کرد: هم‌اکنون در اردوي تيم ملي هستم و پس از بازگشت به ايران هر کمکي که از دستم برآيد انجام خواهم داد. در اين شرايط سخت بايد به همديگر کمک کنيم و دست يکديگر را بگيريم. آنهايي که جانشان را از دست دادند، هموطنان ما هستند و بايد در اين روزهاي دست آنها را بگيريم. اين اتفاق در مناطق سردسير رخ داده و بايد همه با عزم ملي قبل از فرا رسيدن فصل سرما شرايط زندگي را براي حادثه‌ديدگان فراهم کنيم.

 

هافبک پرسپوليس در پايان گفت: به بازماندگان افرادي که در اين زلزله دلخراش جان سپردند تسليت مي‌گويم و براي افرادي که مجروح شده‌اند آرزوي سلامتي دارم.

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

لینک به دیدگاه

کدخبر: 7151 - تاریخ انتشار: ٢٣ مرداد ١٣٩١، ١٩:١٤

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

7151.jpg

رئیس جمهوری سابق ایران با صدور پیامی، همدردی خود را با هم میهنانمان در آذربایجان قهرمان که به دنبال وقوع زلزله سهمگین اخیر داغدار و مصیبت دیده اند ابراز و برای بازسازی سریع و اصولی ویرانی ها ابراز امیدواری کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری سفیر، متن کامل این پیام بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

در کشور حادثه خیزمان، ایران عزیز، بار دیگر لرزش سهمگین زمین موجب کشته و زخمی شدن جمع کثیری از هم میهنان عزیز در آذربایجان قهرمان و ویرانی وسیع شد.

 

ضمن عرض تسلیت به بازماندگان این حادثه بزرگ و آرزوی صبر و اجر برای آنان، از خداوند منان برای جان باختگان، آمرزش و رحمت و برای آسیب دیدگان گرامی شفای عاجل مسألت می کنم.

 

امیدوارم با همت و تلاش مسؤولان محترم و همکاری یکایک هم میهنان عزیز، هر چه زودتر مشکلات و نیازهای آسیب دیدگان مرتفع گردد و با بازسازی مناطق آسیب دیده طبق اصول علمی مستحکم، در آینده امنیت و اطمینان هموطنان عزیز در برابر این حوادث طبیعی بیشتر باشد؛ ان شاء الله

 

سید محمد خاتمی

بیست و سوم مردادماه یک هزار و سیصد و نود و یک

 

گفتنی است، زمین لزره ای به بزرگی ۶.۲ درجه در مقیاس ریشتر عصر روز شنبه شهرستان اهر در آذربایجان شرقی را لرزاند و موجب خسارات فراوان در شهرها و روستاهای مختلف این استان و کشته و مجروح شدن جمعی از هم میهنان عزیز شد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...