رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

  • پاسخ 46
  • ایجاد شد
  • آخرین پاسخ

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

دقیقا در کدام تصویر نوشته؟

همون آلفا رو میگم ، صفحه 29

والا فک کنم داستان اینجوریه که وقتی نسبت تراکم میره بالا ، اسپری کردن سوخت تو این هوای با فشار بالا مشکلتر میشه برای انژکتور ... !!!

  • Like 3
لینک به دیدگاه
  • 1 ماه بعد...
همون آلفا رو میگم ، صفحه 29

والا فک کنم داستان اینجوریه که وقتی نسبت تراکم میره بالا ، اسپری کردن سوخت تو این هوای با فشار بالا مشکلتر میشه برای انژکتور ... !!!

 

چرت گفتم . :ws3:

فشارانژکتور 1000bar و (حتی 10000Bar هم یه جا دیدم فک کنم ...) هستش !!!

 

تو پاراگراف آخر میگه

اگه آلفا بره به سمتِ نسبت تراکم ، کار همینجور بیشتر میشه (سطح زیر نمودار P-V بیشتر میشه تو شکل 3-2)

ولی از طرفی با نزدیک شدن به نسبت تراکم ، همینجور بازده میاد پایین (شکل 2-2)

چجوری میشه که اینجوری میشه ؟ :w58:

 

یه سوال بیربط به این موضوع :

 

به نظرتون امکان داره هوا ، یا مخلوط سوخت و هوا تو یه سیلندر جداگانه فشرده بشه و تو یه سیلندر جداگانه مشتعل یا منفجر بشه ؟

یه سیلند مکش ، تراکم ؛ یه سیلندر احتراق و تخلیه ...

مشکلاتش چی میتونه باشه ؟

 

همچین سیکلی موجود هست عایا ؟

  • Like 3
لینک به دیدگاه
  • 8 ماه بعد...

بله دوست عزیز این موتور ساخته شده و بازدهی هم بالاتره اسمش Scudry Engine

 

New Split-Cycle Engine Design Shown To Improve Fuel Economy By 50 Percent - Popular Science

  • Like 2
لینک به دیدگاه
  • 2 ماه بعد...
بله دوست عزیز این موتور ساخته شده و بازدهی هم بالاتره اسمش Scudry Engine

 

New Split-Cycle Engine Design Shown To Improve Fuel Economy By 50 Percent - Popular Science

 

هی دل غافل ...

همین 2009 پروتوتایپشو ارائه کردن که ...

یه هف هش ده سالی دیر جنبیدیم ... :ws3:

ما داریم حروم میشیم بخدا ... :ws28:

 

  • Like 1
لینک به دیدگاه
  • 2 سال بعد...

با سلام.دوستان کسی در مورد موتورهای fast burner اطلاعات داره؟ منبعی، مقاله ای اگه دارید ممنون میشم در اختیارم بزارین. میخام بدونم چه ویژگی هایی دارن و چجورین...

لینک به دیدگاه

×
×
  • اضافه کردن...