رفتن به مطلب

تغيير زمان ديدارهاي سرخابي ها در هفته پنجم


ارسال های توصیه شده

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD][h=2] سرپرست سازمان ليگ برتر از تغيير برنامه بازي‌هاي پرسپوليس و استقلال در هفته پنجم خبر داد.[/h][/TD]

[TD=align: left]00034235.jpg[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD=colspan: 3]


[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 3] غلامرضا بهروان درباره تعويق هفته پنجم ليگ برتر به دليل سفر تيم ملي به مجارستان اظهار داشت: با توجه به اينکه تيم ملي از اردوي مجارستان دو روز ديرتر مي آيد و صبح جمعه 27 مرداد به تهران مي رسد مجبور شديم برنامه مسابقات پرسپوليس و استقلال در هفته پنجم را تغيير دهيم.

وي افزود: طبق برنامه قبلي قرار بود استقلال جمعه 27 مرداد به مصاف ملوان برود و پرسپوليس شنبه با داماش بازي کند اما با تغيير برنامه، ديدارهاي اين دو تيم در هفته پنجم به روز يکشنبه 29 مرداد موکول شده است. اين تغيير به دليل حضور ملي پوشان دو تيم و همچنين بازي هفته ششم اين دو تيم با هم است. اگر بازي هر کدام را تغيير نمي داديم ممکن بود براي دربي بگويند ما کمتر از رقيب استراحت کرديم بنابراين هر دو مسابقه در روز يکشنبه برگزار مي ‌شود.

 

سرپرست سازمان ليگ برتر تصريح کرد: برنامه ساير بازي ها را تا جايي که بتوانيم تغيير نمي دهيم اما اگر تعداد ملي پوشان برخي تيم ها زياد باشد شايد زمان مسابقات آنها هم تغيير کند.

 

بهروان در پاسخ به اين سؤال که آيا دربي پايتخت در همان تاريخ 3 شهريور برگزار مي شود يا خير گفت: با توجه به صحبتي که با مسئولان انجام شده و محبتي که آنها داشتند تاريخ ديدار پرسپوليس و استقلال تغيير نمي کند و اين مسابقه 3 شهريور برگزار مي شود اما بازي استقلال با پيکان که قرار است 7 شهريور در هفته هفتم برگزار شود شايد به دليل برگزاري اجلاس کشورهاي عضو عدم تعهد در تهران به روز ديگري موکول شود. هنوز اين مسئله قطعي نيست و به زودي مشخص مي شود.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...