میلاد 24047 ارسال شده در 3 آبان، 2012 0 یعنی تو از 4 سال پیش یادته که سیم کارتت رو چه گوشی هایی بوده دقیقا ؟ آره 0روی خود سایت ایرانسل هم هست کجاش مشکوکه ! باید به همه چیز مشکوک باشی من همون اول رفتم سایت ایرانسل پیداش نکردم واسه همین گفتم زیاد نگشتماآ 2
ارسالهای توصیه شده