M!Zare 48037 اشتراک گذاری ارسال شده در 19 تیر، ۱۳۹۲ البته خب منم نمیدونم دارین چیکار میکنین هااااااااا! شما یک سیکل توربین گاز رو در نظر بگیرید...میخوام کار کمپرسور رو حساب کنم به همین سادگی...از شیوه های متداول که استفاده میکنم جوابم با مرجع یکی نمیشه....واسه همین فکر میکنم مرجع من از یک شیوه دیگه استفاده کرده... 1 لینک به دیدگاه
Ali.Fatemi4 22826 اشتراک گذاری ارسال شده در 19 تیر، ۱۳۹۲ شما یک سیکل توربین گاز رو در نظر بگیرید...میخوام کار کمپرسور رو حساب کنم به همین سادگی...از شیوه های متداول که استفاده میکنم جوابم با مرجع یکی نمیشه....واسه همین فکر میکنم مرجع من از یک شیوه دیگه استفاده کرده... کار کمپرسور نباید فرقی کنه؟!؟! چون از همون شیوه ی استفاده از آنتالپی ها استفاده میشه اما اگه محاسبات خود کمپرسور رو بخواین مسلما علاوه بر جداول بالا به یه سری مراجع و جداول دیگه هم نیازه که اگه لازم دارین بگین رو سایت قرار بدم 2 لینک به دیدگاه
M!Zare 48037 اشتراک گذاری ارسال شده در 19 تیر، ۱۳۹۲ کار کمپرسور نباید فرقی کنه؟!؟!چون از همون شیوه ی استفاده از آنتالپی ها استفاده میشه اما اگه محاسبات خود کمپرسور رو بخواین مسلما علاوه بر جداول بالا به یه سری مراجع و جداول دیگه هم نیازه که اگه لازم دارین بگین رو سایت قرار بدم خودم هم به این نتیجه رسیدم که نباید فرقی کنه و با همون شیوه فبلی ادامه میدم....ممنون 1 لینک به دیدگاه
HaMiD.CFD 20379 اشتراک گذاری ارسال شده در 19 تیر، ۱۳۹۲ دبی جرمی رو در محسابه کار در نظر گرفتین؟ در کتاب توربوماشین دیکسون که روی سایت قبلا قرار داده بودم همه این فرمولها و نمودارها هست. بتا زاویه خروجی پره هست.و برای محسابه کار واقعی بهش نیاز داری. بازده ایزنتروپیک محور قائم هستش که برای محاسبه بازده واقعی بهش نیاز داری 3 لینک به دیدگاه
هولدن کالفیلد 19946 اشتراک گذاری ارسال شده در 21 تیر، ۱۳۹۲ شما که در صنعتید بنظرتون برای یک کمپرسور مشخص با ظرفیت کم چقدر میتونه باشه؟---------- کمپرسور هواست، وجود بخار یکم غیر منطقی هست. ظرفیت کم رو نمیدونم ولی یه کمپرسور هست با ظرفیت نامی 320 هزار نرمال متر مکعب هوا و با شفت 7 تن که دور موتورش 1500 دور در دقیقه است که همین دور موتور بعد به وسیله چرخ دنده یا همون گیربکس اگه اشتباه نکنم سه برابر میشه و 4500 دور در دقیقه میرسه 2 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده