afroozsafa 106 ارسال شده در 25 مهر، 2012 میشه خودتونو بذارید جایِ : یه کودک بی سرپرست که توی بهزیستی یه یا یه بچه که سر چهار راها چیزی می فروشه یا یه معلول شدید ذهنی یا . . . بعد نظرتونو بگید. ممنونم 1
seyed mehdi hoseyni 27121 ارسال شده در 27 مهر، 2012 میشه خودتونو بذارید جایِ : یه کودک بی سرپرست که توی بهزیستی یه یا یه بچه که سر چهار راها چیزی می فروشه یا یه معلول شدید ذهنی یا . . . بعد نظرتونو بگید. ممنونم برای اینکه زندگی کنیم...
Artaria 13629 ارسال شده در 27 مهر، 2012 برای چه زنده ایم ؟ ما زنده نیستیم، فقط داریم نقش زنده هارو بازی میکنیم ... 1
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری