رفتن به مطلب

آیا مایکروسافت دوشنبه آفیس 2013 را معرفی می کند؟


شقایق31

ارسال های توصیه شده

آیا مایکروسافت دوشنبه آفیس 2013 را معرفی می کند؟

MicrosoftOfficeHeader-1-e1342184887148.jpg?1342202231

 

 

در حالی که به ارایه ویندوز 8 نزدیک می شویم، وقت اش رسیده که به نسخه جدید مجموعه آفیس هم خوش آمد بگوییم. احتمالا قرار است از آفیس پانزدهم مایکروسافت روز دوشنبه پرده برداری شود و سرانجام خواهیم دید که این شرکت، مجموعه نرم افزاری مشهور اش را چگونه تغییر داده است.

 

به گزارش

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
به نقل از نارنجی؛ با توجه به تغییرات زیادی که در ویندوز 8 داده شده باید منتظر تغییرات عمده در مجموعه آفیس هم باشیم و مایکروسافت آن را برای استفاده در نمایشگرهای لمسی آماده کرده است. طی سال های گذشته شرکت گوگل کاربران را به استفاده از سرویس آنلاین گوگل داکس ترغیب کرده است و با تکامل تدریجی آن افراد زیادی را هم به سوی خود کشیده. اما مجموعه آفیس مایکروسافت همچنان بر بازار غلبه دارد و حدود ۲۲ میلیارد دلار از گردش مالی ۷۰ میلیاردی مایکروسافت در سال ۲۰۱۱ را تامین کرده است.

 

پیش بینی میشود مجموعه جدید علاوه بر تغییرات گسترده در ظاهر، حاوی امکانات مختلف جدید زیادی هم باشد و احتمالا نسخه ای برای کاربران آی پد نیز ارایه خواهد شد. البته دوشنبه فقط مراسم معرفی خواهد بود و گفته می شود که آفیس ۲۰۱۳ در ابتدای سال آینده میلادی قابل دانلود خواهد بود. 32.gif

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...