رفتن به مطلب

جنیفر لوپز برنامه ی آمریکن آیدل را ترک کرد


ارسال های توصیه شده

جنیفر لوپز صبح روز جمعه در گفتگویی با برنامه ی رادیویی رایان سکرست اعلام کرد که برنامه ی تلویزیونی آمریکن آیدل را ترک می کند.

 

لوپز در گفتگو با سکرست گفت: ” من واقعا احساس می کنم زمان آن فرا رسیده که این برنامه را ترک کنم و به انجام کارهای مهم دیگر زندگی بپردازم. ”

 

روز پنجشنبه، لوپز در مصاحبه ای درباره ی احتمال ترک این برنامه صحبت هایی کرده بود و هنگامی که سکرست در روز جمعه از او درخواست کرد که در مورد این شایعه توضیحاتی بدهد، لوپز با اکراه این موضوع را تایید کرده و گفت:

 

” شما می دانید که من در حال حاضر فیلم ها و موزیک های زیادی را برای کار کردن دارم و علاوه بر آن کارهای زیاد دیگری را هم برای انجام دادن دارم و این ها دیگر وقتی برای کارهای بیشتر را باقی نمی گذارند. ”

 

لوپز پس از دو سال حضور در این برنامه ی تلویزیونی، درمورد ترک این برنامه گفت: ” من ابتدا یک قرارداد یک ساله را با این برنامه امضا کرده بودم. اما چون از این برنامه خوشم آمد به ناچار یک سال دیگر هم در این برنامه ماندم و این فقط به خاطر این بود که به این برنامه علاقه ی خاصی داشتم ولی تصمیم گیری در مورد ماندن یا رفتن در آن زمان واقعا برای من کار سختی بود. ”

 

لوپز در حالیکه در طی مصاحبه بغض کرده بود و نمی توانست به خوبی صحبت کند، توضیح داد که بر خلاف شایعات ترک این برنامه به خاطر مسایل مالی نبوده است.

 

اعلام خروج لوپز از برنامه ی آمریکن آیدل درست یک روز پس از اعلام خروج استیون تایلر از این برنامه صورت می گیرد.

 

ماریا کری و آدام لمبرت جایگزین های احتمالی برای لوپز و تایلر خواهند بود.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...