رفتن به مطلب

لباس روحانیت" هم گران شد


ارسال های توصیه شده

لباس روحانیت" هم گران شدbiggrin.gif

اجرتدوخت "قبا" در حال حاضر حدود ۳۰ هزار تا ۳۵ هزار تومان است درحالی که حدود سه ماه پیش حدود ۲۵ هزار تومان بوده ودستمزد دوخت "لباده" که اکنون ۶۵ تا ۷۰ هزار تومان است، حدودسه ماه پیش ۵۵ تا ۶۰ هزار تومان بود.

به گزارش افکارنیوز بهنقل از شیعه آنلاین، سخن گفتن از گرانی‌ها به کاری همه روزه تبدیل شده است؛روزنامه‌ها درباره آن می‌نویسند، سایت‌ها به بازتاب آن می‌پردازند، مراجع تقلیداعتراض می‌کنند، نمایندگان مجلس سخنرانی می‌کنند، دولتی‌ها می‌گویند وضع خوب است وسرانجام این «عدد» است که در بازار، ساعت به ساعت تغییر می‌کند.

 

گرانی هایی که رسانه های مختلف از آن سخن می گویند، به یک کالا یا محصول محدود نمیشود. یک روز سخن از گرانی شیر، ماست، پنیر و دیگر محصولات لبنیاتی است و روزی دیگرانواع نان ها گران می شوند. گران شدن زمین، مسکن، اجاره بها و غیره نیز که جای خوددارند.

اما در همین راستا خبرنگار افتخاری شیعه آنلاین در شهر مقدس قم نیز در فروشگاه هاو خیاطی های تولید کننده لباس روحانیت چرخی زد تا وضعیت و نوسانات لباس روحانیونرا بررسی کند. بر اساس آمار و اطلاعاتی که وی بدست آورده، می توان گفت که لباسروحانیت نیز در سه ماه گذشته حدود ۱۵ درصد گران تر شده است.

گفته می شود هر متر پارچه مخصوص عمامه حدود سه ماه پیش ۳۰۰۰ تومان بوده یعنی برایتهیه یک عمامه که تقریبا هفت متر پارچه نیاز است، :4chsmu1:حدود ۲۱ هزار تومان بودجه نیازبود اما اکنون هر متر پارچه مخصوص عمامه ۳۵۰۰ تومان شده است.

به گفته خبرنگار ما، اجرت دوخت "قبا" در حال حاضر حدود ۳۰ هزار تا ۳۵ هزار تومان است در حالیکه حدود سه ماه پیش حدود ۲۵ هزار تومان بوده ودستمزد دوخت "لباده" که اکنون ۶۵ تا ۷۰ هزار تومان است، حدود سهماه پیش ۵۵ تا ۶۰ هزار تومان بود.

دوشنبه ۵ تير ۱۳۹۱ .منبع:افکار نیوز

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...