رفتن به مطلب

تفاوت حقوق زنان در آمریکا،ایران و عربستان!


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

-اگر یک

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
سیگار بکشد:

در امریکا به او می گویند :زنیکه سیگاری

در ایران به او می گویند : زنیکه معتاد فاحشه خیابانی لجن!

و در عربستان او را سنگسار می کنند!

 

 

۲-اگر یک

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای برابری حقوق
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
و مرد تلاش کند:

در امریکا به او می گویند : فمنیست

در ایران به او می گویند :تهمینه میلانی

و در عربستان او را سنگسار می کنند!

 

 

۳-اگر یک

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
مورد تجاوز قرار بگیرد :

در امریکا او را به آسایشگاه روانی می برند تا او را به زندگی اجتماعی باز گردانند.

در ایران او را به آسایشگاه روانی می برند و او در آنجا خودکشی می کند!

و در عربستان او را سنگسار می کنند!

 

 

۴-اگر جسد

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
در یکی از میدان های شهر و درون یک کیسه پلاستیکی پیدا شود:

در امریکا : احتمالاً او یک زن خیابانی و بی خانمان بوده.

در ایران:احتمالاً شوهر غیرتی اش او را کشته

در عربستان: صد در صد بر اثر جراحات وارده ناشی از سنگسار به قتل رسیده است!

 

 

۵-زنان:

در امریکا اجازه دارند در پزشکی ، حقوق ، مهندسی و … تحصیل نمایند.

در ایران اجازه دارند در پزشکی ، حقوق ، مهندسی و …. به شرط تفکیک جنسیتی تحصیل نمایند

در عربستان اجازه دارند از بین بی سوادی و سنگسار یکی را برگزینند!

 

 

۶- مادر:

در امریکا: مادر و پدر مسئول نگه داری و تربیت و بزرگ کردن فرزندان هستند.

در ایران: مادر مسئول نگه داری و تربیت و بزرگ کردن فرزندان است.

در عربستان:فرقی نمی کند که مادر مسئول چیست چون در هر صورت سنگسار می گردد.

 

 

۷- اگر زنی بخواهد از شوهرش جدا شود:

در امریکا:درخواست طلاق می دهد و نیمی از سرمایه شوهرش به او میرسد( زمان بین درخواست طلاق و اتمام مراحل قانونی:دو هفته)

در ایران:در خواست طلاق می دهد و در صورتی که هیچ ادعایی نسبت به نفقه و مهریه نداشته باشد میتواند از همسرش جدا گردد(زمان بین درخواست طلاق و اتمام مراحل قانونی: ۱۴ الی ۱۵ سال!)

در عربستان:درخواست طلاق میدهد و شوهرش اجازه دارد او را سنگسار کند

 

 

۸-یک دختر ۱۸ ساله:

در امریکا نیازی به اجازه کسی برای انجام کارهایش ندارد.

در ایران تنها برای دست شویی رفتن و تنفس نیازی به اجازه کسی ندارد!

در عربستان اصولاً هیچ اجازه ای ندارد!!!

 

 

۹-تبریک میگم شما پدر شدید.بچتون یه دختره

در امریکا:Oh God Thanks

در ایران: خاک بر سرت حلیمه! بازم دختر زاییدی؟!؟!

در عربستان: نعم؟البنت؟ لا لا لا! أنا بد بخت! سنک سار یا زنده فی القبر هذه الدختر!

 

 

۱۰-

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
به شوهرش خیانت کرد….

در امریکا: طلاق ….

در ایران: فحش، کتک ، اسید ، چاقو ، قتل ناموسی…..

در عربستان: به دلیل دلخراش بودن صحنه ها از بیان آن عاجزیم

  • Like 9
ارسال شده در

اگه عربستان رو با انسان هاي ماقبل تاريخم مقايسه كنيم...وضع اون ماقبل تاريخ از عربستان خيـــــــــــــلي خيـــــــــــلي بهتره!!!!!!!!!icon_pf%20%2834%29.gif

  • Like 4
ارسال شده در

۸-یک دختر ۱۸ ساله:

در امریکا نیازی به اجازه کسی برای انجام کارهایش ندارد.

در ایران تنها برای دست شویی رفتن و تنفس نیازی به اجازه کسی ندارد!

در عربستان اصولاً هیچ اجازه ای ندارد!!!

این مورد سنگشار نداشتا:دی

  • Like 3
ارسال شده در

دیگه به این شدت هم نیست توصیف کردیا :banel_smiley_4:

  • Like 2
ارسال شده در

چقد واسه ايرانو دسه بالا گرفته!!! ايرانو عربسان اونقدري تفاوت ندارن... خيلي خوشبينانه تعريف كرده!!!

  • Like 2
ارسال شده در
چقد واسه ايرانو دسه بالا گرفته!!! ايرانو عربسان اونقدري تفاوت ندارن... خيلي خوشبينانه تعريف كرده!!!

 

نه بابا ما به اندازه 0.00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000001 درصد بهتریم بابا :ws3:

  • Like 4
ارسال شده در
:w58:بابا کجا اینجوری اینجا
  • Like 2
MAXER89 مهمان
ارسال شده در

مهم اینه که ما سنگسار نمیشیم:banel_smiley_4::icon_razz:

ارسال شده در
نه بابا ما به اندازه 0.00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000001 درصد بهتریم بابا :ws3:

از چه جهات بهتريم؟ ي مقايسه ميكني ببينيم تو چه مواردي حقوقمون بهتر رعايت ميشه؟:ws38::w02:

:w58:بابا کجا اینجوری اینجا

كدوم يكي از موارد غلطه؟ كدوم يكي موارد حقيقت نيست و بزرگ نماييه؟ :ws38::w02:

مهم اینه که ما سنگسار نمیشیم:banel_smiley_4::icon_razz:
نمیشیم؟:w02:.

هر كاره ديگه اي ب غير از سنگسار مشكلي نداره انجام بشه ديگه؟:ws3:

 

_______________________

 

بعد از اون بعد قضيه ك آمريكا وضش خعلييييييييييي بهتره مورد توجهتون قرارنگرفت؟:ws3:

  • Like 2
ارسال شده در

راستش تو ما فقط ادعای احترام به حقوق زنهارو داریم در جایی که هنوز هم نگرش جامعه به زن دید قدیم هست که یه دختر در آخر باید بشوره بپزه بچه دنیا بیاره ... درسته اینها کم چیزی نیست در جای خودش مقدس هم هست اما به شرطی که یک زن نخواد بعد از ازدواج بشه یک رباط که برای همه لحظاتش از قبل بقیه برنامه ریزی کردند ! وقتی که ارزانترین شغلها برای زنهاست و زنها نیروهای ارزان هستند و البته تقصیر خود ما زنها هم هست اگر ماها زیر بار هر شرایط کاری نریم کم کم جامعه میپذیره که باید به ما احترام بگذاره ! چرا در جامعه ما زن برای خروج از کشور و گرفتن پاسپورت اجازه شوهرش رومیخواد اما شوهر آزادانه و بی هیچ اجازه ای میتونه هر جای دنیا بره و غیب بشه ؟ جدا چرا ؟ مرد هم باید اجازه زنش روبرای پاسپورت بگیره ! اینها روکه آأم میبینه میفهمه این همه آزادی عمل فرضی که به ما دادند الکی هست و در نهایت همه چیز در جامعه بر اساس یک نظام کاملا مردسالار برنامه ریزی شده :a030:

  • Like 1
MAXER89 مهمان
ارسال شده در

 

نمیشیم؟:w02:.

هر كاره ديگه اي ب غير از سنگسار مشكلي نداره انجام بشه ديگه؟:ws3:

 

 

 

:ws52:

حقمووووونو میگیریم :icon_pf (95):

ارسال شده در

موافقم بریم حقمون رو بگیریم اما به این سادگیها نیست جامعه ما مرد سالاره ظاهرا آزادی به زنها دادند اما آزادی هم یک نوع استبداد مردونه هست ! دوست داشتند خانوما محدود بودند ! الان دوست دارند خانوما کمی آزادند !

  • Like 2
ارسال شده در

نمونه ای از مرد سالاری تو همین ماه رمضون هستش

استخر های سانس ما رو تعطیل کردن ولی شبا اقایون میتونن برن شنا:icon_razz: هر چی میگیم لامصبا شبا یه سانس واسه ما بذارید میگن نمیشه :icon_razz:

  • Like 3
ارسال شده در

توی آب استخر سم بریزید همشون مسموم شند :ws28:

  • Like 2
ارسال شده در
توی آب استخر سم بریزید همشون مسموم شند :ws28:

 

دیر گفتی :banel_smiley_4:

امروز صبح سانس آخر بود که رفتیم :banel_smiley_4:

  • Like 2
MAXER89 مهمان
ارسال شده در
توی آب استخر سم بریزید همشون مسموم شند :ws28:

 

 

چه روش خوبی :ws3:

ارسال شده در

من همیشه روش های پیشنهادیم عالیه :gnugghender: Rain عزیزم بعد ماه رمضون انتقام بگیرید :gnugghender: :ws3:

  • Like 1
ارسال شده در

عربستان وضعش خیلی بهتر از منو توِ... اینایی که نوشتی همش چرت و پرت بود. انقد آخوند تی وی نگاه نکن.

  • Like 1
ارسال شده در

یعنی من لذت میبرم در قبال یک مسئله طنز اینجور دعوا دعوا کشی میشه :ws28: آخوند تی وی ؟ محض اطلاع شما من اصلا حال نه آخوند تی وی رو دارم نه باراک تی وی :ws28: کم مونده بزنه منو :w58:

  • Like 1

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...