azarafrooz 14221 ارسال شده در 13 مهر، 2012 -اگر یک برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام سیگار بکشد: در امریکا به او می گویند :زنیکه سیگاری در ایران به او می گویند : زنیکه معتاد فاحشه خیابانی لجن! و در عربستان او را سنگسار می کنند! ۲-اگر یک برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای برابری حقوق برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام و مرد تلاش کند: در امریکا به او می گویند : فمنیست در ایران به او می گویند :تهمینه میلانی و در عربستان او را سنگسار می کنند! ۳-اگر یک برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام مورد تجاوز قرار بگیرد : در امریکا او را به آسایشگاه روانی می برند تا او را به زندگی اجتماعی باز گردانند. در ایران او را به آسایشگاه روانی می برند و او در آنجا خودکشی می کند! و در عربستان او را سنگسار می کنند! ۴-اگر جسد برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام در یکی از میدان های شهر و درون یک کیسه پلاستیکی پیدا شود: در امریکا : احتمالاً او یک زن خیابانی و بی خانمان بوده. در ایران:احتمالاً شوهر غیرتی اش او را کشته در عربستان: صد در صد بر اثر جراحات وارده ناشی از سنگسار به قتل رسیده است! ۵-زنان: در امریکا اجازه دارند در پزشکی ، حقوق ، مهندسی و … تحصیل نمایند. در ایران اجازه دارند در پزشکی ، حقوق ، مهندسی و …. به شرط تفکیک جنسیتی تحصیل نمایند در عربستان اجازه دارند از بین بی سوادی و سنگسار یکی را برگزینند! ۶- مادر: در امریکا: مادر و پدر مسئول نگه داری و تربیت و بزرگ کردن فرزندان هستند. در ایران: مادر مسئول نگه داری و تربیت و بزرگ کردن فرزندان است. در عربستان:فرقی نمی کند که مادر مسئول چیست چون در هر صورت سنگسار می گردد. ۷- اگر زنی بخواهد از شوهرش جدا شود: در امریکا:درخواست طلاق می دهد و نیمی از سرمایه شوهرش به او میرسد( زمان بین درخواست طلاق و اتمام مراحل قانونی:دو هفته) در ایران:در خواست طلاق می دهد و در صورتی که هیچ ادعایی نسبت به نفقه و مهریه نداشته باشد میتواند از همسرش جدا گردد(زمان بین درخواست طلاق و اتمام مراحل قانونی: ۱۴ الی ۱۵ سال!) در عربستان:درخواست طلاق میدهد و شوهرش اجازه دارد او را سنگسار کند ۸-یک دختر ۱۸ ساله: در امریکا نیازی به اجازه کسی برای انجام کارهایش ندارد. در ایران تنها برای دست شویی رفتن و تنفس نیازی به اجازه کسی ندارد! در عربستان اصولاً هیچ اجازه ای ندارد!!! ۹-تبریک میگم شما پدر شدید.بچتون یه دختره در امریکا:Oh God Thanks در ایران: خاک بر سرت حلیمه! بازم دختر زاییدی؟!؟! در عربستان: نعم؟البنت؟ لا لا لا! أنا بد بخت! سنک سار یا زنده فی القبر هذه الدختر! ۱۰- برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام به شوهرش خیانت کرد…. در امریکا: طلاق …. در ایران: فحش، کتک ، اسید ، چاقو ، قتل ناموسی….. در عربستان: به دلیل دلخراش بودن صحنه ها از بیان آن عاجزیم 9
B nam o neshan 12214 ارسال شده در 13 مهر، 2012 اگه عربستان رو با انسان هاي ماقبل تاريخم مقايسه كنيم...وضع اون ماقبل تاريخ از عربستان خيـــــــــــــلي خيـــــــــــلي بهتره!!!!!!!!! 4
*lotus* 20275 ارسال شده در 13 مهر، 2012 ۸-یک دختر ۱۸ ساله: در امریکا نیازی به اجازه کسی برای انجام کارهایش ندارد. در ایران تنها برای دست شویی رفتن و تنفس نیازی به اجازه کسی ندارد! در عربستان اصولاً هیچ اجازه ای ندارد!!! این مورد سنگشار نداشتا:دی 3
NEGARi 9387 ارسال شده در 13 مهر، 2012 چقد واسه ايرانو دسه بالا گرفته!!! ايرانو عربسان اونقدري تفاوت ندارن... خيلي خوشبينانه تعريف كرده!!! 2
azarafrooz 14221 سازنده ارسال شده در 13 مهر، 2012 چقد واسه ايرانو دسه بالا گرفته!!! ايرانو عربسان اونقدري تفاوت ندارن... خيلي خوشبينانه تعريف كرده!!! نه بابا ما به اندازه 0.00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000001 درصد بهتریم بابا 4
NEGARi 9387 ارسال شده در 13 مهر، 2012 نه بابا ما به اندازه 0.00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000001 درصد بهتریم بابا از چه جهات بهتريم؟ ي مقايسه ميكني ببينيم تو چه مواردي حقوقمون بهتر رعايت ميشه؟ بابا کجا اینجوری اینجا كدوم يكي از موارد غلطه؟ كدوم يكي موارد حقيقت نيست و بزرگ نماييه؟ مهم اینه که ما سنگسار نمیشیم:icon_razz: نمیشیم؟.هر كاره ديگه اي ب غير از سنگسار مشكلي نداره انجام بشه ديگه؟ _______________________ بعد از اون بعد قضيه ك آمريكا وضش خعلييييييييييي بهتره مورد توجهتون قرارنگرفت؟ 2
azarafrooz 14221 سازنده ارسال شده در 19 مهر، 2012 راستش تو ما فقط ادعای احترام به حقوق زنهارو داریم در جایی که هنوز هم نگرش جامعه به زن دید قدیم هست که یه دختر در آخر باید بشوره بپزه بچه دنیا بیاره ... درسته اینها کم چیزی نیست در جای خودش مقدس هم هست اما به شرطی که یک زن نخواد بعد از ازدواج بشه یک رباط که برای همه لحظاتش از قبل بقیه برنامه ریزی کردند ! وقتی که ارزانترین شغلها برای زنهاست و زنها نیروهای ارزان هستند و البته تقصیر خود ما زنها هم هست اگر ماها زیر بار هر شرایط کاری نریم کم کم جامعه میپذیره که باید به ما احترام بگذاره ! چرا در جامعه ما زن برای خروج از کشور و گرفتن پاسپورت اجازه شوهرش رومیخواد اما شوهر آزادانه و بی هیچ اجازه ای میتونه هر جای دنیا بره و غیب بشه ؟ جدا چرا ؟ مرد هم باید اجازه زنش روبرای پاسپورت بگیره ! اینها روکه آأم میبینه میفهمه این همه آزادی عمل فرضی که به ما دادند الکی هست و در نهایت همه چیز در جامعه بر اساس یک نظام کاملا مردسالار برنامه ریزی شده 1
MAXER89 مهمان ارسال شده در 20 مهر، 2012 نمیشیم؟. هر كاره ديگه اي ب غير از سنگسار مشكلي نداره انجام بشه ديگه؟ حقمووووونو میگیریم :icon_pf (95):
azarafrooz 14221 سازنده ارسال شده در 20 مهر، 2012 موافقم بریم حقمون رو بگیریم اما به این سادگیها نیست جامعه ما مرد سالاره ظاهرا آزادی به زنها دادند اما آزادی هم یک نوع استبداد مردونه هست ! دوست داشتند خانوما محدود بودند ! الان دوست دارند خانوما کمی آزادند ! 2
شقایق31 40377 ارسال شده در 20 مهر، 2012 نمونه ای از مرد سالاری تو همین ماه رمضون هستش استخر های سانس ما رو تعطیل کردن ولی شبا اقایون میتونن برن شنا:icon_razz: هر چی میگیم لامصبا شبا یه سانس واسه ما بذارید میگن نمیشه :icon_razz: 3
شقایق31 40377 ارسال شده در 20 مهر، 2012 توی آب استخر سم بریزید همشون مسموم شند دیر گفتی امروز صبح سانس آخر بود که رفتیم 2
azarafrooz 14221 سازنده ارسال شده در 21 مهر، 2012 من همیشه روش های پیشنهادیم عالیه :gnugghender: Rain عزیزم بعد ماه رمضون انتقام بگیرید :gnugghender: 1
slowmotion13 41 ارسال شده در 28 مهر، 2012 عربستان وضعش خیلی بهتر از منو توِ... اینایی که نوشتی همش چرت و پرت بود. انقد آخوند تی وی نگاه نکن. 1
azarafrooz 14221 سازنده ارسال شده در 28 مهر، 2012 یعنی من لذت میبرم در قبال یک مسئله طنز اینجور دعوا دعوا کشی میشه آخوند تی وی ؟ محض اطلاع شما من اصلا حال نه آخوند تی وی رو دارم نه باراک تی وی کم مونده بزنه منو 1
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری