edvin 456 ارسال شده در 21 شهریور، 2012 درود دوستان عزیز بنده امسال برای بار دوم کنکور میدم و امیدی به قبولی ندارم:( از نظر خدمت مشکلی ندارم و مشمول نمیشم خودم میتونم کنار بیام با این موضوع و 1 سال دیگه بمونم اما پدر و مادرم خیلی حساسند روی این موضوع چیکار کنم ؟ خودم دارم به این فکر میکنم که 1 سال برم یه شهر دیگه و بگم میرم اونجا دانشگاه!! بنظر شما گندش درنمیاد ؟ 5
poor!a 15131 ارسال شده در 21 شهریور، 2012 خب بخون سال بعد چه جوری این روش ها به ذهنتون میرسه بچه ها 4
edvin 456 مالک ارسال شده در 21 شهریور، 2012 خب بخون سال بعد چه جوری این روش ها به ذهنتون میرسه بچه ها آخه ظاهرا" راه دیگه ای ندارم
Sh.92 3961 ارسال شده در 21 شهریور، 2012 راست ميگن اين چه كاريه ...بهتر براشون توضيح بدي ، قانع ميشن 2
poor!a 15131 ارسال شده در 21 شهریور، 2012 آخه ظاهرا" راه دیگه ای ندارم مطمئنا گندش بیاد خیلی بد تره در ثانی حتما اونا به این که بخونی و قبول شی راضی ترند تا در به دریت تو شهر های دیگه و مدرکی که قرار نیست تحویلشون بدی بچه گونست 2
edvin 456 مالک ارسال شده در 21 شهریور، 2012 راست ميگن اين چه كاريه ...بهتر براشون توضيح بدي ، قانع ميشن اونا منو درک نمیکنند 1
edvin 456 مالک ارسال شده در 21 شهریور، 2012 مطمئنا گندش بیاد خیلی بد تره در ثانی حتما اونا به این که بخونی و قبول شی راضی ترند تا در به دریت تو شهر های دیگه و مدرکی که قرار نیست تحویلشون بدی بچه گونست اون که آره... اگه گندش دربیاد خیلی ناجور میشه:icon_pf (34): در ضمن یه جورایی سال بعد به احتمال زیاد قبول میشم فقط تو همین 1 سال اگه بو نبرند حله ....
poor!a 15131 ارسال شده در 21 شهریور، 2012 اون که آره... اگه گندش دربیاد خیلی ناجور میشه:icon_pf (34): در ضمن یه جورایی سال بعد به احتمال زیاد قبول میشم فقط تو همین 1 سال اگه بو نبرند حله .... قول بده بهشون امسال قبول میشی و بشین بخون تمومه دیگه بعدشم پیام نور و واسه همین گذاشتن به هر حال موافق کارت نیستم 1
soheiiil 24253 ارسال شده در 22 شهریور، 2012 اول و آخرش میفهمن نکن این کارو برادر من دانشگاه هیچ تحفه ای نیست و تنها راه برای موفقیت هم نیست هرچند ما موفقیتی توش ندیدیم ...از استاد تا دانشجو همه علافن یکی دو تا بد و بیراه میشنوی بازم روال عادی میشه ...ایندفعه اگه خواستی بخونی بشین درست حسابی بخون ایشالا نتیجه میگیری 3
.Yaprak 15749 ارسال شده در 22 شهریور، 2012 کاش من بودم همین الان این حرکت :vahidrk:برات میومدم تو همه تلاشتو بکن قبولم نشدی فدا سرت سال دیگه پدر مادرتم ببین تو تلاشتو کردی هیچی نمیگن اگرم گفتن برا خودشون گفتن تو زیاد جدی نگیر 2
ooraman 22216 ارسال شده در 22 شهریور، 2012 فوقش یکی دو هفته اخم و تخم و ناراحتی واز این چیزاست دیگه بعدش همه یادشون میره و باهاش کنار میان یه سال الکی شهرستان موندن ؟؟؟؟!!!! اونوقت چطوری واسه کنکور سال بعدت میخوای درس بخونی با این استرس و قایم موشک بازی؟ 3
alimec 23104 ارسال شده در 23 شهریور، 2012 درود دوستان عزیز بنده امسال برای بار دوم کنکور میدم و امیدی به قبولی ندارم:( از نظر خدمت مشکلی ندارم و مشمول نمیشم خودم میتونم کنار بیام با این موضوع و 1 سال دیگه بمونم اما پدر و مادرم خیلی حساسند روی این موضوع چیکار کنم ؟ خودم دارم به این فکر میکنم که 1 سال برم یه شهر دیگه و بگم میرم اونجا دانشگاه!! بنظر شما گندش درنمیاد ؟ تنبلی کردی یا قاطی شد اوضاع؟ اگه تنبلی کردی که خب کسی نمیتونه درک کنه..منطقی هم هست.. اگه اوضاع قاطی شد موضوع رو بگو به پدر و مادرت.اینجا دو حالت پیش می آد: 1-درکت می کنن که خلاص 2-درکت نمی کنن:چرا ادامه کار با طی کردن یک مسیر درست(نرفتن به شهرستان و..) حتما باید پیش شرطی مث درک دیگران داشته باشه؟؟؟ 2
pesare irani 41807 ارسال شده در 23 شهریور، 2012 به نظر من تو این اوضاع و احوال خریته دانشگاه اگر من برمیگشتم به 4 سال پیش اول یه کار درست و درمون گیر می اوردم م م م بعد میرفتم دانشگاه مدرک گرفتن اسونه ماشالله دانشگاه ازاد و این دانشگاه های علمی کاربردی اومدن برا مدرک گرفتن اما یه کار خوب گیر اوردن ن ن ن ن ن سخته 2
pesare irani 41807 ارسال شده در 23 شهریور، 2012 طرف داره با مدرک فوق لیسانس دارن بهش 400 هزار تومان میدن تو این مملکت اون وقت یه سیم پیچ یا تعمیر کار ماشین یا یه ارایشگر حداقل در امد ماهانه اونااااااااااااااااااااااااااااااااااا بالا یک میلیونه این سه تا رو خودم خبر دارم که میگم از درس خوندن تو این دوره زمونه به جززز تیک عصبی و دیونگی برا ادم چیزی نمی مونه اگر قبل و بعد یکی که دانشگاه رفته مقایسه کنی میفهمی:icon_pf (34): 3
edvin 456 مالک ارسال شده در 24 شهریور، 2012 از درس خوندن تو این دوره زمونه به جززز تیک عصبی و دیونگی برا ادم چیزی نمی مونه likeeeeee 1
VINA 31339 ارسال شده در 24 شهریور، 2012 اها خوشم میاد از راه حلت مثلا دانشگاه نری چی میشهدانشگاه جز فشار عصبی چیز دیگه نیست مخصوصا وقتی راه دور باشی 1
Farnoosh Khademi 20025 ارسال شده در 26 شهریور، 2012 درود دوستان عزیز بنده امسال برای بار دوم کنکور میدم و امیدی به قبولی ندارم:( از نظر خدمت مشکلی ندارم و مشمول نمیشم خودم میتونم کنار بیام با این موضوع و 1 سال دیگه بمونم اما پدر و مادرم خیلی حساسند روی این موضوع چیکار کنم ؟ خودم دارم به این فکر میکنم که 1 سال برم یه شهر دیگه و بگم میرم اونجا دانشگاه!! بنظر شما گندش درنمیاد ؟ خیلی ریسکش بالاست و فکر کنم نشدنیه توکل بر خدا این روزا که همه دانشگاه قبول میشن . شک ندارم که شما هم قبول میشین دانشگاه مثل مدرسه شده
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری