رفتن به مطلب

دارم دیوونه میشم :(


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

درود

 

دوستان عزیز بنده امسال برای بار دوم کنکور میدم و امیدی به قبولی ندارم:(

از نظر خدمت مشکلی ندارم و مشمول نمیشم

خودم میتونم کنار بیام با این موضوع و 1 سال دیگه بمونم

اما پدر و مادرم خیلی حساسند روی این موضوع

چیکار کنم ؟ :sigh:

 

خودم دارم به این فکر میکنم که 1 سال برم یه شهر دیگه و بگم میرم اونجا دانشگاه!! بنظر شما گندش درنمیاد ؟ :hanghead:

  • Like 5
ارسال شده در

w58.gif

خب بخون سال بعد

چه جوری این روش ها به ذهنتون میرسه بچه ها

  • Like 4
ارسال شده در
:w58:

خب بخون سال بعد

چه جوری این روش ها به ذهنتون میرسه بچه ها

آخه ظاهرا" راه دیگه ای ندارم:sigh:

ارسال شده در

راست ميگن اين چه كاريه ...بهتر براشون توضيح بدي ، قانع ميشن

  • Like 2
ارسال شده در
آخه ظاهرا" راه دیگه ای ندارم:sigh:

مطمئنا گندش بیاد خیلی بد تره

در ثانی حتما اونا به این که بخونی و قبول شی راضی ترند تا در به دریت تو شهر های دیگه و مدرکی که قرار نیست تحویلشون بدی

 

بچه گونست

  • Like 2
ارسال شده در
راست ميگن اين چه كاريه ...بهتر براشون توضيح بدي ، قانع ميشن

 

اونا منو درک نمیکنند :4564:

  • Like 1
ارسال شده در
مطمئنا گندش بیاد خیلی بد تره

در ثانی حتما اونا به این که بخونی و قبول شی راضی ترند تا در به دریت تو شهر های دیگه و مدرکی که قرار نیست تحویلشون بدی

 

بچه گونست

 

اون که آره... اگه گندش دربیاد خیلی ناجور میشه:icon_pf (34):

در ضمن یه جورایی سال بعد به احتمال زیاد قبول میشم

فقط تو همین 1 سال اگه بو نبرند حله ....

ارسال شده در
اون که آره... اگه گندش دربیاد خیلی ناجور میشه:icon_pf (34):

در ضمن یه جورایی سال بعد به احتمال زیاد قبول میشم

فقط تو همین 1 سال اگه بو نبرند حله ....

قول بده بهشون امسال قبول میشی و بشین بخون

تمومه دیگه

بعدشم پیام نور و واسه همین گذاشتن

 

به هر حال موافق کارت نیستم

  • Like 1
ارسال شده در

اول و آخرش میفهمن

نکن این کارو برادر من:banel_smiley_4:

دانشگاه هیچ تحفه ای نیست و تنها راه برای موفقیت هم نیست هرچند ما موفقیتی توش ندیدیم ...از استاد تا دانشجو همه علافن

یکی دو تا بد و بیراه میشنوی بازم روال عادی میشه ...ایندفعه اگه خواستی بخونی بشین درست حسابی بخون ایشالا نتیجه میگیری

  • Like 3
ارسال شده در

کاش من بودم همین الان این حرکت :vahidrk:برات میومدم

تو همه تلاشتو بکن قبولم نشدی فدا سرت سال دیگه

پدر مادرتم ببین تو تلاشتو کردی هیچی نمیگن

اگرم گفتن برا خودشون گفتن تو زیاد جدی نگیر:ws3:

  • Like 2
ارسال شده در

فوقش یکی دو هفته اخم و تخم و ناراحتی واز این چیزاست دیگه بعدش همه یادشون میره و باهاش کنار میان

یه سال الکی شهرستان موندن ؟؟؟؟!!!!:w58:

اونوقت چطوری واسه کنکور سال بعدت میخوای درس بخونی با این استرس و قایم موشک بازی؟:w58:

  • Like 3
ارسال شده در
درود

 

دوستان عزیز بنده امسال برای بار دوم کنکور میدم و امیدی به قبولی ندارم:(

از نظر خدمت مشکلی ندارم و مشمول نمیشم

خودم میتونم کنار بیام با این موضوع و 1 سال دیگه بمونم

اما پدر و مادرم خیلی حساسند روی این موضوع

چیکار کنم ؟ :sigh:

 

خودم دارم به این فکر میکنم که 1 سال برم یه شهر دیگه و بگم میرم اونجا دانشگاه!! بنظر شما گندش درنمیاد ؟ :hanghead:

تنبلی کردی یا قاطی شد اوضاع؟

اگه تنبلی کردی که خب کسی نمیتونه درک کنه..منطقی هم هست..

اگه اوضاع قاطی شد موضوع رو بگو به پدر و مادرت.اینجا دو حالت پیش می آد:

1-درکت می کنن که خلاص

2-درکت نمی کنن:چرا ادامه کار با طی کردن یک مسیر درست(نرفتن به شهرستان و..) حتما باید پیش شرطی مث درک دیگران داشته باشه؟؟؟

  • Like 2
ارسال شده در

به نظر من تو این اوضاع و احوال خریته دانشگاه

 

 

 

 

اگر من برمیگشتم به 4 سال پیش

 

اول یه کار درست و درمون گیر می اوردم م م م بعد میرفتم دانشگاه

 

مدرک گرفتن اسونه

 

ماشالله دانشگاه ازاد و این دانشگاه های علمی کاربردی اومدن برا مدرک گرفتن

 

اما یه کار خوب گیر اوردن ن ن ن ن ن سخته :banel_smiley_4:

  • Like 2
ارسال شده در

طرف داره با مدرک فوق لیسانس دارن بهش 400 هزار تومان میدن تو این مملکت

 

 

اون وقت یه سیم پیچ یا تعمیر کار ماشین یا یه ارایشگر حداقل در امد ماهانه اونااااااااااااااااااااااااااااااااااا

 

بالا یک میلیونه

 

این سه تا رو خودم خبر دارم که میگم:banel_smiley_4:

 

 

از درس خوندن تو این دوره زمونه به جززز تیک عصبی و دیونگی برا ادم چیزی نمی مونه:banel_smiley_4:

 

اگر قبل و بعد یکی که دانشگاه رفته مقایسه کنی میفهمی:icon_pf (34):

  • Like 3
ارسال شده در

از درس خوندن تو این دوره زمونه به جززز تیک عصبی و دیونگی برا ادم چیزی نمی مونه:banel_smiley_4:

likeeeeee

  • Like 1
ارسال شده در

:w58:

اها خوشم میاد از راه حلت

 

مثلا دانشگاه نری چی میشه:w58:دانشگاه جز فشار عصبی چیز دیگه نیست مخصوصا وقتی راه دور باشی

  • Like 1
ارسال شده در
درود

 

دوستان عزیز بنده امسال برای بار دوم کنکور میدم و امیدی به قبولی ندارم:(

از نظر خدمت مشکلی ندارم و مشمول نمیشم

خودم میتونم کنار بیام با این موضوع و 1 سال دیگه بمونم

اما پدر و مادرم خیلی حساسند روی این موضوع

چیکار کنم ؟ :sigh:

 

خودم دارم به این فکر میکنم که 1 سال برم یه شهر دیگه و بگم میرم اونجا دانشگاه!! بنظر شما گندش درنمیاد ؟ :hanghead:

 

 

 

خیلی ریسکش بالاست و فکر کنم نشدنیه

توکل بر خدا

این روزا که همه دانشگاه قبول میشن . شک ندارم که شما هم قبول میشین

دانشگاه مثل مدرسه شده

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...