رفتن به مطلب

67 کیلومتر بند کفش، در فروشگاه مونیخ


ارسال های توصیه شده

گروه معماری Dear پروژه فروشگاه کفش مونیخ را در شهر بارسلونای اسپانیا طراحی و اجرا کرده اند. فروشگاه کفش مونیخ یک فروشگاه زنجیره ای است که شعبه اصلی آن در کشور ایرلند واقع شده است.

 

مدیران گروه تولیدی مونیخ، یکی از نکات قوت خود را طراحی فروشگاه های منحصر به فرد و متفاوت در نقاط مختلف دنیا دانسته اند. به همین منظور در اولین گام به سراغ کشور اسپانیا رفتند. مردم اسپانیا نسبت به دیگر کشورهای اروپایی، روزانه وقت بیشتری را صرف انجام ورزش می کنند.

 

-main-image%2001.jpg

 

براساس گزارشی که به تازگی از سوی دولت اسپانیا منتشر شده است، مردم این کشور جنوب غربی اروپا، به طور میانگین هر روز 45 دقیقه از وقت آزاد خود را به انجام ورزش اختصاص می دهند. این ها بخشی از دلایلی بود که موجب انتخاب این کشور برای شعبه دوم فروشگاه شد.

 

-main-image%2002.jpg

 

اما در طرح فروشگاه مونیخ به نکات زیادی توجه شد. عمده ترین نکات، جامعه شناسی مردم اسپانیا و شهر بارسلونا بوده است. مردم این شهر به دو رنگ قرمز و سبز بسیار علاقه مند هستند، بنابراین در طراحی رنگ سقف، دیوار و مبلمان فروشگاه از این دو رنگ استفاده شد. نکته دیگر که کمی عجیب نیز می باشد، این است که از 67 کیلومتر بند کفش قرمز رنگ برای طراحی سقف و دیوار استفاده شده است.

 

-main-image%2003.jpg

 

برای تکمیل این طرح از مبلمان سبزرنگ با الگوبرداری از تپه های سبز منطقه استفاده شده است. سیستم روشنایی فروشگاه با استفاده از لامپ های LED صورت گرفته است. تمامی متریال به کار رفته در فروشگاه، دوستدار محیط زیست بوده و از روکش های ضد آتش برای ایمنی بیشتر استفاده شده است.

 

-main-image%2004.jpg

-main-image%2005.jpg

-main-image%2006.jpg

-main-image%2007.jpg

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...