Mohammad Aref 120452 اشتراک گذاری ارسال شده در 28 خرداد، ۱۳۹۱ اين پژوهش با هدف بررسي وضعيت موجود نظام آموزش كاركنان شهرداري كرج و ميزان اثربخشي آن از ديدگاه مديران و فراگيران كه طي سالهاي 1387 تا 1382 در كلاسهاي ضمن خدمت كوتاه مدت شركت كرده اند، انجام گرفته است. روش تحقيق، «توصيفي» و «روش گردآوري داده ها» نيز به صورت مطالعات كتابخانه اي و تحقيقات ميداني با استفاده از پرسشنامه محقق ساخته و بررسي اسناد و مدارك واحد آموزش شهرداري كرج جمع آوري شده است. در اين سالها تعداد 75 دوره آموزشي براي 3989 نفر از پرسنل شهرداري كرج به ميزان 3927 ساعت برگزار شده است كه بيشترين ميانگين ساعت آموزشي گذرانده شده براي هر فرد مربوط به سال 86 برابر با 74 ساعت و سپس، سال 87 برابر با 57 ساعت است. نتايج پژوهش بر اساس مدل چهار سطحي«كرك پاتًريكً»، نشان داد كه ميزان اثربخشي دوره هاي آموزشي گذرانده شده در شهرداري كرج از ديدگاه مديران و فراگيران در سطوح واكنش، رفتار و نتايج، «مطلوب» و در سطح يادگيري در حد «متوسط» بوده است. کلمات کلیدی: آموزش، اثربخشي آموزش، مدل كرك پاتريك، ارزشيابي آموزش، توانمندسازي و شهرداري كرج نویسندگان: مجتبي اميري، مرضيه شاه محمدي دانلود مقاله 1 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده