رفتن به مطلب

باز هم سلحشور خبرساز شد!!


ارسال های توصیه شده

wjh31uw0hj280qbvn2l.jpg

 

در مصاحبه ای پیرامون تأثیرات سریال یوسف پیامبر(ع) ؛

 

«بخش اعظم جنبش مسلمانی بعد از سریال یوسف پیامبر(ع) بود. این را من نمی‌گویم، خودشان گفته اند که این جنبش‌ها از الطاف خفیه سریال یوسف پیامبر(ع) بوده است.»

 

کارگردان سریال پرمخاطب یوسف پیامبر(ع) که هر از گاهی با سخنان خود خبرساز می شود، در تازه ترین اظهارنظر گفته که تأثیر سریال یادشده باعث به راه افتادن انقلاب مصر شده است.

این سایت خبری از قول “فرج الله سلحشور” نوشت: «چند وقت پیش داشتم فیلمی را نگاه می‌کردم که آمریکایی‌ها درباره حضرت یوسف(ع) ساخته‌اند. لحظه مواجهه ایشان را با برادرانشان نشان می‌داد. دیدم این صحنه بسیار شبیه است به آنچه ما در سریال یوسف پیامبر(ع) برای دیدار آن حضرت و برادرانش ساخته ایم. اما آنجا هیچ حسی به آدم دست نمی‌داد، در حالی که در سریال یوسف پیامبر(ع) ما از دیدار این برادر‌ها به گریه می‌افتادیم و اشکمان در می آمد. برای اینکه سازنده سریال یوسف(ع) این دیدار و این دوری برادرهای خطاکاری که به برادرشان بدی کردند را به خوبی می‌فهمد، اما آن کارگردان آمریکایی اصلاً این را نمی‌فهمد. او فقط به این می‌اندیشد که برادر‌ها بعد از دوری حالا به هم رسیده اند و هیچ حسی پشت آن نیست.»

به نوشته سایت ندای سبز آزادی، این کارگردان با بیان اینکه بحث تأثیرگذاری مهم است، افزود: «آیا واقعاً فیلم “محمد رسول الله” (ص) در دنیا کسی را مسلمان کرده است؟ اما از تاجیکستان به من گزارش دادند که بعد از پخش سریال یوسف پیامبر(ع) یک میلیون نفر به مسجدی ها اضافه شدند. دیروز آقای “شورجه” داشتند با یکسری از مصری‌ها صحبت می‌کردند؛ آن ها می گفتند انقلاب مصر مدیون سریال یوسف پیامبر(ع) است. می‌گفتند یوسف پیامبر(ع) برای انقلاب مصر از الطاف خفیه الهی بود. دقیقاً عین این جمله را تونسی‌ها گفتند، مردم یمن بار‌ها گفته اند، مردم بحرین و لیبی هم دارند می‌گویند. این‌ها می‌گویند بخش اعظم جنبش مسلمانی بعد از سریال یوسف پیامبر(ع) بود. این را من نمی‌گویم، خودشان گفته اند که این جنبش‌ها از الطاف خفیه سریال یوسف پیامبر(ع) بوده است.»

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...