Astraea 25354 ارسال شده در 16 اسفند، 2012 چه دنیایی دنیای مجازی!!!!!!!!!! حتی توی دنیای مجازی هم آدما نقاب میزنند و نان را به نرخ روز میخورند!!!! چه دشمنی و حسادتهایی!!! روشنفکر مابان هم بیشتر گرد و خاک میکنند.... واقعا که اینجا دنیای کلیکی نیست..روی دیگری از دنیای واقعی هر کدوم از ماست.. چقدر آدما میتونند به خودشون شبیه باشند پشت نقاب مانیتورهاشون!!!! 6
مجید بهره مند 43111 ارسال شده در 11 اسفند، 2013 به نظر من دنیای مجازی نه خوبه نه بد وقت گذروندنه همین دنیای مجازی به قول دوستان به نظر من یک بازی مجازیه فقط یک اعتیاد کاذب 2
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری