رفتن به مطلب

افزایش فروش پوشاك خارجی با وجودممنوعیت ورود آن


ارسال های توصیه شده

نساجی نیوز: در حالی كه به گفته رییس اتحادیه پیراهن‌دوزان و پیراهن‌فروشان، ورود هر نوع پوشاك خارجی از ابتدای سال ممنوع شده، ولی همچنان شاهد فروش آن در مغازه‌ها هستیم.

به گزارش «نساجی نیوز» به نقل از ایسنا، جواد درودیان اظهار كرد: با توجه به واردات بی‌رویه پوشاك خارجی به كشور از ابتدای سال جاری كه مقام معظم رهبری بر تولید ملی تاكید داشتند، بحث ممنوعیت ورود پوشاك خارجی به كشور به صورت جدی پیگیری شده و این كار به منظور حمایت از تولید داخلی و بومی است.

 

وی در پاسخ به این سوال كه بسیاری از پوشاك‌های خارجی از كیفیت بهتری نسبت به تولید داخلی‌شان برخوردارند، گفت: این موضوع درست است، ولی باید هر نوع حمایتی از تولید داخلی صورت گیرد كه بتوانیم در این زمینه موفق شویم و كیفیت تولیدات را افزایش دهیم كه این كار منجر به اشتغالزایی و از بین رفتن بیكاری نیز می‌شود.

 

درودیان همچنین در پاسخ به این سوال كه با توجه به این ممنوعیت، در حال حاضر بسیاری از مغازه‌ها پوشاك خارجی را به فروش می‌رسانند و فروش خوبی نیز دارند، گفت:‌ ممكن است این دسته از پوشاك برای واردات قبلی باشد و اگر هم احیانا در حال حاضر وارداتی در این زمینه صورت گیرد، به صورت قاچاق و غیر قانونی است.

1391/03/13[/url]

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...