رفتن به مطلب

گوگل ***** می‌شود!


سارا.

ارسال های توصیه شده

وزیر ارتباطات گفت: در صورت ادامه شیطنت ها، گوگل را از شبکه های کشور پاک می کنیم.

 

IMAGE634731277716365472.jpeg

 

 

به گزارش سرویس علمی فناوری جام نیوز (20 May)، وزیر ارتباطات در واکنشبه اقدام گوگل در حذف نام خلیج فارس اعلام کرد: بدون شک ادامه این مباحثمی تواند به انجام اقداماتی همچون پاک کردن گوگل از صفحه شبکه های کشورمنجر شود.

گوگل چندی پیش طی اقدامی شیطنت آمیز و خلاف عرف بین المللنام خلیج فارس را از نقشه های خود در سرویس Google Maps حذف کرد به نحویکه وقتی کاربران نام خلیج فارس را روی نقشه گوگل جست وجو می کنند، اینسرویس آن ها را به موقعیت این خلیج هدایت می کند، اما نام خلیج فارس ازنقشه گوگل حذف شده است.

 

 

رضا تقی پور وزیر ارتباطات در گفت وگوی اختصاصی با خراسان دربارهتدابیر اتخاذ شده برای مقابله با این اقدام شیطنت آمیز گوگل اظهار داشت:علی القاعده برای ما کاری ندارد که امروز گوگل را از صفحه شبکه های کشورپاک کنیم اما با توجه به این که حساسیت هایی در این زمینه وجود دارد وبعضی از شهروندان برای دسترسی به منابع اطلاعات مورد نظر خویش از آناستفاده می کنند فعلا در این رابطه اقدامی انجام نداده ایم اما بدون شک،ادامه این مباحث می تواند به انجام اقدامات این چنینی منجر شود.وی افزود:ما به شهروندان عزیز اعلام کرده ایم استفاده های معمولی از این موتور جستو جو بستگی به سیاست خودشان دارد اما استفاده از آن برای کاربردهای جدی،به هیچ عنوان قابل اعتماد نیست.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...