رفتن به مطلب

عقرب‌های زمان باستان بزرگتر از انسان بوده‌اند!!


- Nahal -

ارسال های توصیه شده

به گزارش میراث آریا، محققان و دانشمندان بریتانیایی به صورت تصادفی موفق به کشف فسیلی از یک عقرب دریایی باستانی شدند که نشان می‌دهد این موجود در دوران ما قبل تاریخ بسیار بزرگتر از موجودات امروزی و حتی به اندازه قد یک انسان بوده است.

به گزارش میراث آریا(chtn)، این فسیل از روی سنگی 390 میلیون ساله یافت شده است نشان می‌دهد خرچنگ‌ها، عنکبوت‌ها، حشرات و دیگر موجودات مشابه آن بسیار بزرگتر از نمونه‌های فعالی و حتی تصور دانشمندان بوده‌اند.

پروفسور "جورج اشنایدر" از زمین‌شناسان آکادمی علوم آلمان با اشاره به اینکه تاکنون نظریات بسیاری درباره اندازه این موجودات در میلیون‌ها سال قبل وجود داشته گمات با این کشف منحصربه‌فرد به یافته‌های جدیدی دست پیدا کردیم که نشان می‌دهد اندازه این موجودات حدود بیش از تصور ما بوده و چون در آن دوره دشمنی نداشته‌اند حاکمان زمین به‌شمار می‌رفتند.

وی در ادامه گفت: در تلاش هستیم تا تکه‌های فسیل به دست آمده را به یکدیگر متصل کنیم و از این عقرب دریایی را که حدود 10 میلیون سال در آلمان زندگی می‌کرده و متعلق به 400 میلیون سال پیش است اطلاعات بیشتری به دست آوریم.

هم‌اکنون بسیاری از دانشمندان معتقدند که این عقرب‌های دریایی غول‌پیکر به دلیل حجم بالای اکسیژن رشد می‌کردند و نسلشان تکثیر می یافته است.

به عقیده دانشمندان حدود صدها میلیون سال قبل این عقرب‌های دریایی دارای دست‌های بالایی بر روی مهره‌ها و ستون فقرات پشتی بودند و اجداد همان عقرب‌ها، عنکبوت‌ها و سوسک‌های امروزی هستند که منقرض شده‌اند و ویژگی‌های خاص خود را برای نوادگانشان به جا نگذاشته‌اند.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...