رفتن به مطلب

برند ملی جدید پوشاک به بازار کشور می آید


Astraea

ارسال های توصیه شده

برند ملی جدید پوشاک به بازار کشور می آید

نساجی نیوز: با توجه به ایجاد فضای نامناسب بازار پوشاک داخل کشور از سوی برندهای نامرغوب چینی، نیاز به ورود یک برند ملی در داخل کشور به شدت احساس می شد.

به گزارش «نساجی نیوز» به نقل از موج، محمدحمید امیر مدیرعامل یک شرکت تولیدکننده پوشاک، با بیان این مطلب گفت: با توجه به مسمومیت بازار کشور توسط پوشاک چینی، چنانچه در ارائه برند ملی متحمل ضرر و زیان نیز شویم، پا را عقب نخواهیم گذاشت و محصولاتمان را با برند ملی "حمید امیر" پس از عید نوروز در بازار عرضه خواهیم کرد.

 

وی افزود: پیش بینی ما برای تولید این برند اشتغال یک هزار نفر بصورت مستقیم و شش هزار نفر بصورت غیرمستقیم است که البته تولید این برند در کشور همراه با انتقال تکنولوژی و متخصصان مربوطه از کشور سنگاپور انجام خواهد شد.

 

مدیرعامل شرکت حمید امیر، در خصوص قیمت محصولات برند "حمیدامیر" تصریح کرد: با توجه به قدرت خرید قشرهای ضعیف سعی خواهیم داشت محصولی را عرضه کنیم که تمام افراد جامعه قدرت خرید آن را داشته باشند و قابل رقابت با برندهای معتبر خارجی باشد.

 

وی با اشاره به اینکه عمده ترین محصولات این برند نیز کت و شلوار، لباس و عطر و ادکلن است که کیفیت آن ممتاز با رقبایش است، در خصوص آینده تولید این محصولات اظهار کرد: پس از استقرار کامل برند ملی در کشور قصد داریم به بازارهای امارات و کشورهای هدف دیگر صادرات گسترده ای داشته باشیم. برای ارائه این مهم ترکیه و مطالعه بر صنعت و تجارت این کشور می تواند الگوی مناسبی باشد.

 

این تولیدکننده پوشاک، در خصوص استقرار فرهنگ تولید در داخل کشور بیان کرد: چنانچه در ابتدا به سراغ فروش محصولات خارجی با ایجاد نمایندگی های مربوطه می رفتیم سود مناسبی نصیب گروه ما می شد؛ اما تنها به فکر تولید ملی و ایجاد برند ملی در شأن مردم کشور هستیم که البته معتقدیم برای این کار باید از حمایت های مربوطه نیز برخوردار شویم. سیاست دولت هم اکنون حمایت کامل از کارآفرینی در کشور است که امیدواریم این سیاست تداوم داشته باشد.

 

به گفته حمید امیر، در این زمینه معتقدیم وزارت صنعت، معدن و تجارت، و اتاق های بازرگانی باید به تولیدکنندگان و کارآفرینان توجه ویژه ای داشته باشند تا فرد از کارکردن مأیوس نشود. چنانچه هم تشویقی برای تولید و کارآفرینی در نظر ندارند حداقل تنبیهی نیز مدنظر قرار ندهند.

 

وی با توجه به تولید محصولاتش در خارج از کشور گفت: هم اکنون کت و شلوارهایی با این برند خارج از کشور توسط ما تولید می شود که با استقبال مناسبی نیز همراه بوده است. یکی از رموز موفقیت این برند نیز ارائه خدمات پس از فروش است که معمولاً در تولید پوشاک ارائه نمی شود. در حالیکه محصولات برند "حمید امیر" با گارانتی شش ماهه تحویل مشتری می شود.

 

مدیرعامل شرکت حمید امیر، با اشاره به اهمیت تبلیغات در دنیای کنونی تاکید کرد: با اعتقاد کامل به امر تبلیغات قصد جای انداختن برند ملی در کشور را داریم. شبانه روز کار خواهیم کرد و تبلیغات گسترده ای نیز مدنظر قرار خواهیم داد. قصد داریم لباس ملی جمهوری اسلامی با برند ما وارد بازار جهانی شود.

 

وی در پایان در خصوص اهمیت مقوله برندسازی در کشور خاطرنشان کرد: برخی برندها نشان دادند کشورمان در ایجاد برندهای تخصصی می تواند موفق باشد، ایرانی ها شایسته بهترین ها هستند بنابراین از برندهای با کیفیت استقبال خواهند کرد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...