رفتن به مطلب

سمیم؛ ابزار اولیه یک مدرسه هوشمند


MOJTABA 77

ارسال های توصیه شده

samim1_0.jpg?1335166061

 

این روزها دنیای فن آوری اطلاعات به عنوان مهمترین عامل تحول و توسعه جای خود را در اکثر جنبه های زندگی ما باز کرده است. نفوذ این مسئله در حوزه آموزش به عنوان یکی از زیرساخت های اساسی کشور، این روزها تحت عناوین هوشمندسازی مدارس یا مدرسه هوشمند دنبال می شود. مدرسه هوشمند، جایی است که از کامپیوترها، نرم افزارها، بردهای هوشمند و محتوای درسی الکترونیکی به منظور فراهم کردن یک محیط آموزشی فرادرسی و تاکید بر مهارت فکر کردن استفاده می شود.

 

نرم افزار مدیریت مدرسه یکی از ارکان اولیه یک مدرسه هوشمند است. در همین راستا سمیم را به عنوان یکی از برترینهای نرم افزار مدیریت مدارس به شما معرفی می کنیم.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
(سامانه مدیریت یکپارچه مدارس)، یک سیستم جامع و کامل به منظور مدیریت هوشمند مدرسه است که تمامی نیازهای مدارس و مراکز آموزشی را پوشش می‌دهد.

 

بیش از 13 زیرسیستم از جمله مدیریت امور آموزشی، مدیریت آزمون ها، موارد تشویقی–انضباطی، بانک سئوال، وب سایت مدرسه، سیستم تلفن گویای مدرسه، سیستم پیامک، حضور و غیاب توسط کارت هوشمند، پشتیبانی کامل از ساختار توصیفی، دفتر کلاسی هوشمند، ماژول ICR ورود نمرات تشریحی، مدیریت آزمونهای ورودی و ماژول گزارش ساز، بین تمامی ارکان یک مدرسه اعم از مدیریت، ‌کادر اجرایی و اداری،‌ مدرسین،‌ دانش‌آموزان و اولیای‌ دانش‌آموز ارتباط موثر و سازنده ای ایجاد می کند.

 

بیش از 8 سال سابقه، پشتیبانی متعهد و بروزرسانی مستمر، ویژگیهای برجسته دیگر این نرم افزار هستند. اما برجسته ترین ویژگی سمیم که آن را از سایر نرم افزارهای مشابه کاملا متمایز می سازد، واسط کاربری گرافیکی با طراحی هدفمند، بومی بودن تکنولوژی های بکار رفته در آن و راه اندازی رایگان وب سایت مدرسه است.

 

واسط کاربری مهمترین بخش یک نرم افزار است که در سمیم با بکارگیری مهندسان متخصص طراحی واسط کاربری از معتبرترین دانشگاه های دنیا، کاربر سریعتر و ساده تر کارهای خود را انجام می دهد.

 

با توجه به تاکید دولت بر اهمیت و امنیت داده ها، همه ماژولها، کامپوننت ها و تکنولوژی های بکار رفته در نرم افزار سمیم کاملا بومی و از ابتدا توسط مهندسان داخل کشور طراحی و تولید شده است. از آنجا که سمیم به عنوان یک پکیج کامل و جامع تدوین شده است، راه اندازی و نگهداری وب سایت کامل مدرسه به صورت رایگان و یکپارچه صورت می گیرد.

 

اطلاعات بیشتر را می توانید از این

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
بدست آورید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...