رفتن به مطلب

باكيفيت‌ترين خودرو ارزان‌قيمت كدام است؟


MechJJ

ارسال های توصیه شده

آخرين آمار و اطلاعات منتشر شده حاكي از آن است كه در ميان خودروهاي زير 10 ميليون توماني در ايران، خودرو چيني ام.وي.ام 110 سه سيلندر وضعيت بهتري نسبت به بقيه دارد.

 

 

در حال حاضر انواع پرايد بنزين‌سوز و ام.وي.ام 110 سه سيلندر تنها خودروهاي توليدي زير 10 ميليون توماني موجود در ايران محسوب مي‌شوند كه در اين بين ام.وي.ام 110 سه سيلندر طبق بررسي شركت بازرسي و كيفيت ايران كيفيت‌ بهتري دارد. در ماه فروردين هم ام.وي.ام 110 و هم انواع پرايد در اين بررسي در سطح خوب ارزيابي كيفي شده‌اند. در اين بين ام.وي.ام 110 تنها از نظر صداهاي غيرعادي، ترمز و موتور و انتقال قدرت وضعيت بدتري نسبت به انواع پرايد داشته و در ساير بخش‌هاي فني برتري با خودرو چيني بوده است. در مجموع نمره منفي ام.وي.ام 110 معادل 98/8 بوده در حالي كه نمره منفي خودرهاي پرايد 109 بوده است. در بين انواع پرايد نيز به ترتيب سايپا x131، سايپا x132 و سايپا x131 پارس خودرو باكيفيت‌ترين‌هاي خانواده پرايد بوده‌اند. اين در حالي است كه مجموعه خودروهاي زير 10 ميليون تومان از نظر كيفيت در بين كل خودروهاي موجود در بازار رده‌هاي پايين را به خود اختصاص داده‌اند كه با توجه به قيمت آنها موضوع چندان عجيبي نيست.

 

 

ایسنا

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...