spow 44202 ارسال شده در 11 مرداد، 2012 کیا میخوان مقاله کار کنند؟ بعد تو چه زمینه ای؟ منم دقیقا همین سوال رو دارم لطفا ظرف این یک هفته کسایی که میخوان مقاله کارکنن وزمینه های موضوعیشون رو مطرح کنن دوست خوبمون مهراذین هم مسئول هماهنگی گروه باشن ومطالب رو یکپارچه کنیم تا وقت رو هدر ندیم ممنون 4
hasti1988 22046 ارسال شده در 11 مرداد، 2012 اینها موضوعاتی هستن که میشه روشون کار کرد از سایتش گذاشتم تا راحت تر بشه فکر و جمع آوری کرد [TABLE] [TR] [TD=align: right]تحقیق در عملیات[/TD] [TD=align: right] شبیه سازی[/TD] [TD=align: right] روشها و سیستم های نوین تولید (تولید ناب، تولید چابک)[/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 240, align: right] برنامه ریزی و کنترل تولید و موجودی ها[/TD] [TD=width: 198, align: right] داده کاوی[/TD] [TD=width: 266, align: right] مهندسی فاکتورهای انسانی[/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 240, align: right] برنامه ریزی حمل و نقل[/TD] [TD=width: 198, align: right] مدیریت و کنترل پروژه[/TD] [TD=width: 266, align: right] اقتصاد مهندسی، تحلیل هزینه و مهندسی مالی[/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 240, align: right] لجستیک و مدیریت زنجیره تامین[/TD] [TD=width: 198, align: right] نگهداری تعمیرات و قابلیت اطمینان[/TD] [TD=width: 266, align: right] سیستم های اطلاعات مدیریت[/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 240, align: right] مکان یابی و چیدمان تسهیلات[/TD] [TD=width: 198, align: right] مدیریت و کنترل کیفیت[/TD] [TD=width: 266, align: right] مدیریت منابع انسانی[/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 240, align: right] مدیریت دانش و تکنولوژی[/TD] [TD=width: 198, align: right] مدیریت ریسک[/TD] [TD=width: 266, align: right] مدیریت استراتژیک[/TD] [/TR] [/TABLE] 5
just work 12355 ارسال شده در 11 مرداد، 2012 سجاد جان نظرت در مورد این چیه : نگهداری تعمیرات و قابلیت اطمینان 3
spow 44202 ارسال شده در 11 مرداد، 2012 سجاد جان نظرت در مورد این چیه : نگهداری تعمیرات و قابلیت اطمینان موافقم مقاله داری یا میخوای موضوع رو مشخص کنی وکار کنیم؟ 3
spow 44202 ارسال شده در 11 مرداد، 2012 باشه عزیز من مشکلی ندارم فعلا یک زمینه موضوعی ودونفر علاقه مند به این مبحث تا نظر بقیه دوستان دراین یک هفته چی باشه وبه چه جمع بندی برسیم 4
Hamid Mehrazin 7043 سازنده ارسال شده در 11 مرداد، 2012 سلام برهمه دوستان من چون رشته ارشدم مدیریت هست یکی از موضوعات مدیریتی را کار میکنم نمیرم سراغ صنایع چون به دردرزومه ام نمیخوره باکمال میل سجادجان حتما البته بزرگتر ازماهم هستند دیگه اساتید را دعوت کردیم برای تاپیک که دیگه خودمون تحت نظارت اونها کار کنیم هیچ مشکلی برام نداره که خودم هم هماهنگ کننده باشم من خودم ممکنه یا ریسک کارکنم یا منابع انسانی یاهم سیستمهای اطلاعات مدیریت من یه کم درتالار صنایع ساز مخالف میزنم چون دیگه یه جورایی رفتم تو فیلد مدیریت 2
Peyman 16150 ارسال شده در 11 مرداد، 2012 تو موضوعات بالا، ممکنه لطفا شبیه سازی رو توضیح بدید که چه مباحثی زیرمجموعه اش هست ؟ منظور از شبیه سازی قاعدتا نباید مدل سازی باشه. اگر دوستی علاقه مند باشه، من مایلم یه کار مشترک انجام بدیم، بین صنایع و متالورژی کلیت کار هم، من یه سری داده در اختیار می ذارم از ترکیب شیمیایی سرباره نوع خاصی فولاد، و همچنین شرایط ایده آل سرباره در نوع معمول فولاد هدف پیدا کردن ایده آل ترین ترکیب شیمیایی برای سرباره فولاد خاص هست. البته هدف صرفا رتبه بندی نیست مثل کاری که تو روش های MCDM انجام می شه، بلکه بهینه سازی شرایط با توجه به Response های به دست آمده برای انجام هم من روش هایی مثل Taguchi یا Response Surface پیشنهاد می کنم. 2
Hamid Mehrazin 7043 سازنده ارسال شده در 15 مرداد، 2012 دوستان عزیز تالار صنایع بالاخره تصمیم چی شد ؟ سلام دوستان به یک باره تب و تاب همه برای سمینار فروکش کرد چه کسانی میخواهند مقاله بدهند و چه موضوعاتی؟من موضعم مشخصه بعداز امتحاناتم روی یکی از موضوعات مدیریت زوم میکنم وقت برای فکر کردن نداریم چون تاآخر مرداد بایدیه خلاصه ای بفرستیم وباید هم مقاله قابل قبول و خوب باشه 3
just work 12355 ارسال شده در 18 مرداد، 2012 خب این قابل پیشبینی بود ... به هر حال من پیشنهادمو به مهندس پوررحیمی دادم 3
Hamid Mehrazin 7043 سازنده ارسال شده در 19 مرداد، 2012 سلام خبری دیگه از آقاسجاد نیست اومد بچه ها را تشویق کرد حالا هم دیگه خبریش نیست من اخبارجدید از سمینار گرفتم ولی این شوق بچه ها را که میبینم اصلا دوست ندارم اخبار را اعلام کنم واقعا ناامیدم کردید که چرا اصلا این اطلاع رسانی کردم فقط جاست ورک محترم هنوز سرحرفشون باقی ماندند قابل توجه دوستان ولی بقیه اومدند شعار دادند همه امتحان داریم ولی از حالا باید یکسری منابع جمع بشه موضوعات مشخص بشه تایه مقاله خوب دربیاد و مورد تایید قراربگیره 2
just work 12355 ارسال شده در 19 مرداد، 2012 در مورد برادر عزیزم جناب مهندس پوررحیمی این حقیر از نزدیک با گوشه ای از مشکلات ایشون اشنا هستم و ایشون رو درک میکنم . اما در مورد سایر عزیزان نظری ندارم 3
Hamid Mehrazin 7043 سازنده ارسال شده در 19 مرداد، 2012 در مورد برادر عزیزم جناب مهندس پوررحیمی این حقیر از نزدیک با گوشه ای از مشکلات ایشون اشنا هستم و ایشون رو درک میکنم . اما در مورد سایر عزیزان نظری ندارم باتشکر ازشما من ازآقاسجاد عذرخواهی میکنم ولی برام اصلا غیبت بقیه دوستان مجاز نیست جناب آقای مهندس پوررحیمی را قراربود این هفته ملاقات کنیم که افتخار نداشتیم البته نمیدونم اگر تماس میگرفتند من اصلا وقت میکردم باهاشون دیدارکنم یانه چون این هفته فوق العاده گرفتاربودم طوریکه وقتی رسیدم خونه چون از صبح تاشب مرتب درفعالیت بودم خیلی خوابم می آمد مرسی ازشما 2
مهندس خوش فکر 11397 ارسال شده در 25 مرداد، 2012 سیلااااااااام من و ببخشید خیلی گرفتارم یه هفتس اصلا نرسیدم بیام سایت من پیگیر این قضیه هستم میخوام مقاله بدم ولی هنوز موضوعش رو انتخاب نکردم من تا حالا مقاله ننوشتم ممنون میشم دوستانی که واردن بیش تر ما رو راهنمایی کنن من با استادام صحبت کردم تا این هفته مشخص شه موضوعم ممنون از پیگیری دوستان مکانیک و صنایع 5
Hamid Mehrazin 7043 سازنده ارسال شده در 26 مرداد، 2012 سلام دوستان من یه خبرداغ گرفتم از استادم که یکی از دست اندرکاران بود گفتند اگر موضوعات تو چندتا فیلد ذکر شده نبود مثلا برای من که مدیریت میخوام بنویسم گفت اگر تو فیلدهای ذکرشده نیست مشکلی نداره خودتون را محدود نکنید فقط جهت اطلاع بیشتر اینم بگم که هزینه ثبت نام با مقاله100000و بدون مقاله 120000وغیردانشجویی 140000 است که مبالغ به تومان می باشد که البته ارزششو داره آخرین مهلت ارسال چکیده فقط تاپایان مرداد91 می باشد راستی فرمت ارسال مقاله درسایت ذکرشده درصفحه اول ذکرشده گذاشته شده است موفق باشید 2
مهندس خوش فکر 11397 ارسال شده در 1 شهریور، 2012 سیلاااااااااام من بخوام شرکت کنم احتمالا در حوزی مدیریت ریسک یا داده کاوی مقاله میدم کسی مایله تو این زمینه کار کنه 2
Hamid Mehrazin 7043 سازنده ارسال شده در 26 شهریور، 2012 سیلااااااااااممن بخوام شرکت کنم احتمالا در حوزی مدیریت ریسک یا داده کاوی مقاله میدم کسی مایله تو این زمینه کار کنه سلام من تازه درس نگاه کردم اگر تو مدیریت ریسک بری تو رفرنسهای لاتین منبع بگیری مقاله عالی میشه ایرانیها رفتن تو ورژن های قدیمی مدیریت ریسک و دیدگاه جدید و اعمال جدید را نداری این صرفا پیشنهاده و این ایده ای هست که به فکرم رسیدمن تو حوزه مدیریت میخوام بدم ولی میخوام موضوعش جدید و دست نخورده باشه و برم تو منابع لاتین بااجازه ات که حداقل مقاله ای که مینویسم تا5سال دیگه منقضی نشه البته اگر بچه ها همه متحد بشوند مشکلی نیست من میام تو حوزه ریسک ولی یه حوزه ای راشدید میخوام برم توش که جدیده و بکره اگر میلاد دوست داشتی بهت میگم حوزه اش را ولی اگر دوست داشتی اعلام آمادگی کن تایه مقاله تپل آماده کنیم اگر نیامدی خودم می نویسم 2
مهندس خوش فکر 11397 ارسال شده در 30 شهریور، 2012 سلام من تازه درس نگاه کردم اگر تو مدیریت ریسک بری تو رفرنسهای لاتین منبع بگیری مقاله عالی میشه ایرانیها رفتن تو ورژن های قدیمی مدیریت ریسک و دیدگاه جدید و اعمال جدید را نداریاین صرفا پیشنهاده و این ایده ای هست که به فکرم رسیدمن تو حوزه مدیریت میخوام بدم ولی میخوام موضوعش جدید و دست نخورده باشه و برم تو منابع لاتین بااجازه ات که حداقل مقاله ای که مینویسم تا5سال دیگه منقضی نشه البته اگر بچه ها همه متحد بشوند مشکلی نیست من میام تو حوزه ریسک ولی یه حوزه ای راشدید میخوام برم توش که جدیده و بکره اگر میلاد دوست داشتی بهت میگم حوزه اش را ولی اگر دوست داشتی اعلام آمادگی کن تایه مقاله تپل آماده کنیم اگر نیامدی خودم می نویسم سیلااااااام ممنون از پیشنهادتت بوگو بینم چیه حوزت 1
ارسالهای توصیه شده