رفتن به مطلب

علت گرایش پسرها به ازدواج با دختربزرگ‌تر


peyman sadeghian

ارسال های توصیه شده

یک آسیب شناس گفت: طبق آمار، زندگی پسر با دختر بزرگتر از خود ادامه‌دار و پایدار نبوده و این ازدواج ها با مشکلات زیادی همراه است.

 

مصطفی اقلیما رییس انجمن علمی مددکاران اجتماعی ایران گفت: در حال حاضر آمار ازدواج پسر با دختر بزرگتر از خود در جامعه رو به افزایش است. یکی از مهم ترین دلایل این امر را می توان شرایط و موقعیت مساعد مالی دختر خانم دانست.

 

این آسیب شناس و استاد دانشگاه افزود: طبق آمار، زندگی پسر با دختر بزرگتر از خود ادامه‌دار و پایدار نبوده و این ازدواج ها با مشکلات زیادی همراه است.

 

اقلیما در ادامه تصریح کرد: برای خانم‌ها هم دلایل متعددی وجود دارد. یکی از این دلایل بالا رفتن سن ازدواج در آنها و نبود موقعیت‌های دیگر برای ازدواج است. هدف دیگر در بین خانم‌ها برای قبول چنین ازدواجی، داشتن فرزند است.

 

رییس انجمن علمی مددکاران اجتماعی ایران تاکید کرد: هدف اصلی از این ازدواج ها دوست داشتن و علاقه بین زن و مرد، تشکیل زندگی مشترک و یا داشتن هم صحبت نیست. در واقع هدف این دسته از زوجین، ازدواج به مفهوم واقعی بدانیم.

 

به نقل از افکار نیوز،وی ادامه داد: در این ازدواج‌ها هر شخصی به منافع خود فکر می‌کند؛ بنابراین احتمال جدایی و طلاق بسیار زیاد دارد. بنابراین یکی از دلایل افزایش آمار طلاق در کشور ما به صورت سالانه، تمایل افراد به این نوع ازدواج‌ها است. این افراد به دلیل قصد و نیت خاصی که دارند، به سمت این نوع ازدواج رفته و پس از رسیدن به اهداف خود تصمیم به جدایی می‌گیرند.

آفتاب

گردآوری :

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه
منظور از این اختلاف سنی چقدره؟

معمول اختلاف سنی بین دختر و پسر 3 تا 7 سال حالت نرمال هست گمان کنم اگه قضیه رو برعکس کنیم یعنی دختر 3 تا 7 سال و بیشتر بزرگتر باشه جزء این آمار به شمار بیاد:ws38:

لینک به دیدگاه

ای کاش ادما مث قبل ساده بودن حضرت خدیجه 15 سال از پیامبر بزرگتر بود

امروزه سر کوچکترین چیزها میگن تفاهم نداریم طلاق طلاق

من بیشترشو تو چشم و هم چشمی و تدخل اطرافیان تو زندگی دو نفر میبینم البته اگه دو طرف خوب باشن نرمال باشن

ولی اگه یکیشون مورد دار باشه عوامل دیگه ای هم دخیل هستن.مرسی پیمان از تاپیکت

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...