spow 44197 اشتراک گذاری ارسال شده در ۱۰ اردیبهشت، ۱۳۹۱ مدیریت ارتباط با مشتریان CRM در بازار رقابتی امروز مشتری حرف اول را میزند. لذا آگاهی از نظرات ، سلایق و نیازهای مشتری در کمترین زمان ممکن و استفاده از نتایج تحلیلی آن در بخش های تولید ، بازار یابی و ... امری ضروری است . در این فایل با مفاهیم و الزامات CRM آشنا می شوید. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 1 لینک به دیدگاه
spow 44197 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در ۱۰ اردیبهشت، ۱۳۹۱ دانلود فایل آشنایی با مفاهیم و الزامات مدیریت ارتباط با مشتریان (بخش دوم) با فرمت PDF برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 1 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده