ماتینا 4434 ارسال شده در 26 تیر، 2012 این طرح های خلاقانه را حتما ببینید تبلیغات برتر جهانی (4) اهمیت تبلیغات در عصر مدرن با توجه به رشد تولید و در نتیجه رقابت در بازار افزایش یافته است. شکی نیست که زندگی ما بدون حضور تبلیغات باعث محرومیت از خیلی چیزهای ارزشمند می شود. 1- باغ وحش بوئنوس آیرس Concept (مفهوم) : رسیدن کانگروها به باغ وحش Technique (روش و تکنیک) : طنز 6
ماتینا 4434 مالک ارسال شده در 26 تیر، 2012 - انجمن ملی اهدای عضوNational Association for Organ Transplant Concept (مفهوم) : تعجیل در کمک Slogan (شعار تبلیغاتی) : We don’t have enough donors Technique (روش و تکنیک) : تحریک احساسات و عواطف 5
ماتینا 4434 مالک ارسال شده در 26 تیر، 2012 تبلیغات اجتماعی (رعایت سرعت مجاز) Concept (مفهوم) : سرعت مرگ آفرین است Slogan (شعار تبلیغاتی) : The faster you get, the faster you go Technique (روش و تکنیک) : پیوند با مفاهیم حک شده در ذهن مخاطب 5
ماتینا 4434 مالک ارسال شده در 26 تیر، 2012 ارسال مرسولات FedEx delivery Concept (مفهوم) : سرعت (رساندن مرسوله فقط در یک روز) Slogan (شعار تبلیغاتی) : We live to deliver Technique (روش و تکنیک) : مقایسه 5
ماتینا 4434 مالک ارسال شده در 26 تیر، 2012 آدامس Fluogum Concept (مفهوم) : حتی از خمیردندان هم برای دندان بهتر است Technique (روش و تکنیک) : جایگزینی و انتقال ارزش به کالای مورد نظر 3
ماتینا 4434 مالک ارسال شده در 26 تیر، 2012 سس کچابHEINZ Concept (مفهوم) : نهایت سوزانندگی Technique (روش و تکنیک) : پیوند مفاهیم مشترک (با چوب کبریت سوخته) 3
ماتینا 4434 مالک ارسال شده در 26 تیر، 2012 دستمال کاغذی Scott Concept (مفهوم) : قدرت و ایجاد وجه تمایز Slogan (شعار تبلیغاتی) : GETS RID OF OIL EFFECTIVELY Technique (روش و تکنیک) : پیوند با مفاهیم ذهنی ( تصویر ذهنی چلاندن تکه ای لباس بعد از شستن) 3
ماتینا 4434 مالک ارسال شده در 26 تیر، 2012 وسایل آشپزخانه WMF Concept (مفهوم) : قدرت و ایجاد وجه تمایز Slogan (شعار تبلیغاتی) : Sharper than you think Technique (روش و تکنیک) : اغراق و بزرگنمایی توضیح : تصویر فوق یک چاقو تیزکن است. 4
ماتینا 4434 مالک ارسال شده در 26 تیر، 2012 انجمن حمایت از حیوانات WWF Concept (مفهوم) : حمایت از حیوانات Slogan (شعار تبلیغاتی) : Support our fight against illegal hunting Technique (روش و تکنیک) : آگاهی و تحریک 4
ماتینا 4434 مالک ارسال شده در 26 تیر، 2012 لبنیات طعم دار Yoplait Concept (مفهوم) : قدرت و ایجاد وجه تمایز Slogan (شعار تبلیغاتی) : BURSTING WITH BIG FRUIT Technique (روش و تکنیک) : اغراق و بزرگنمایی وجه تمایز 5
ارسال های توصیه شده