رفتن به مطلب

خانم ها بهتر است اینگونه با مردتان برخورد کنید!


peyman sadeghian

ارسال های توصیه شده

happy_young_couple_on_computer.jpg

برای ایجاد محیطی آرام در خانه برای همسر خود لازم نیست کار سختی انجام دهید، کافی است برخی موارد را رعایت کنید:

1. با لبخند به استقبال همسر خود بروید: بسیاری از افراد هنگامی که وارد خانه می‌شوند اگر گلایه‌ای نشنوند، خوشحال خواهند بود. پس اگر با لبخند به آنها سلام کنید بسیار مناسب خواهد بود.

2. آراستگی: مردان دوست دارند جایی که می‌روند مرتب باشد، پس کافی است جایی که آنها استراحت می‌کنند را قبل از رسیدنشان مرتب کنید، بخصوص اگر فرزندتان وسایلش را همه جا می‌ریزد کافی است تنها قبل از رسیدن همسرتان آنجا را مرتب کنید.

3. آشپزی کنید: با اینکه بسیاری از خانمها ممکن است شاغل باشند، اما برای همسرشان بسیار خوشایند خواهد بود در صورت امکان آشپزی کنند.

4. اگر همسرتان به برخی موارد مثلا روشن کردن شمع، یا صرف غذا در نور شمع علاقه دارد و یا حتی سرگرمی‌هایی مثل بازی‌های کامپیوتری دارد، موقعیت مناسب برای انجام آنها را فراهم کنید.با رعایت این موارد ساده در واقع به همسر خود احترام گذاشته و محیط خانه را به محیطی جذاب و آرامش بخش برای او تبدیل کرده‌اید

 

.تهیه و ترجمه: گروه سلامت پرشین وی

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه
آقایون یه وقت بد نگذره بهشون؟:banel_smiley_4:

گمان نکنم این چهارتا مورد زیاد کارسختی باشه واسه خانومهایی که دوست دارند زندگیشون شیرین باشه بیچاره آقایون با همین چهارتا کار ساده خوشحال و دلخوش میشوند اما آیا زنان را هم میشه به همین سادگی خوشحال کرد؟

زندگی مشترک یه همان میزان که انتظار از طرف مقابلت داری واسه خودت هم مسئولیت ایجاد میشه

 

زندگی میدان جنگ نیست

 

زندگی مشترک صحنه تلاشی دوطرفه برای ایجاد رفاه طرف مقابل هست که هر طرف هرچی بیشتر از خودش مایه بذاره برای رفاه طرف مقابل زندگی آرومتر و بهتر در انتظارش خواهدبود..

 

البته این تعاریف واسه کسی قابل درک و لمس هست که بتونه زندگی مشترک رو درک کنه..

اشخاصی که دید منفی به زندگی مشترک دارند و گمان میکنند ازدواج استثمار جنسی صرف هست مسلما نمیتونند قبول کنند زندگی مشترک خوبه

 

ازدواج یک معادله است که هر طرف مساوی باید برابر باشه تا معادله درست از آب در بیاد کسی که چنین تفکری داره که خوبی به همسرش رو نوعی کاراضافه میدونه قطعا هم مورد لطف کسی واقع نمیشه و مدام ازش سوء استفاده میشه یا شده چون الکی دید کسی بد نمیشه:a030:

 

خیلی از کارهایی که خانومها انتظاردارند آقایون براشون انجام بدهند و از دید اونها عادی وطبیعی هست به واقع از دید آقایون چیزمسخره ای میاد

قبل از قضاوت در مورد راه رفتن اشخاص بهتره چند قدم با کفش اونها را بری:a030:

زندگی مشترک زن ومرد و خانوم و آقا نداره

وقتی ازدواجی صورت گرفت زن و شوهر مثل دوتا بال میشن واسه هواپیمای زندگی اگه هرکدوم بخوان مسیر خودشون رو برن اون هواپیما حتما سقوط میکنه..

گاهی میشه با تغییر زاویه دید نسبت به مسائل خیلی جوابها رو گرفت:w16:

لینک به دیدگاه

اتفاقا بنظر من خیلی کارای خوبیه.همینکه ادم از در وارد بشه و یکی با لبخند به استقبالش بره و سلام کنه خیلی تو ادم اثر میذاره من اگه در اینده مزدوج بشم:ws3:حتما اینکارارو میکنم

بنظر من اقایون زود یاد میگیرند وقتی یه مدت یکاری براشون انجام میدی اونا هم یاد میگیرن

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...