Alireza Hashemi 33393 ارسال شده در 17 تیر، 2012 خواستم تاپیک تلخند را با نوشته های خالی تنها بزنم اما دیدم این عکس است که تاثیر میگذارد خواستم عکس تنها بگزارم دز تالار عکس دیدم عکس برداشت می آورد پس این تاپیک را با زشت و زیبایش درهم زدم گاهی تلخ تر از خنده هم هست سیاه تر از شب هم هست قرارداد اگر در ثریا هم باشد ... مسئولانی از سرزمین پارس که در آن اختلاس میکنند !هم هست این داستان ها از زبان من نیست از زبان کسانی است که شنیده ها رو به چشم دیده اند و سر سری از کنارش رد نشدند و نگفته اند به من چه هست که هست... به قول یکی ما تو ایران گدای محتاج به نون شب نداریم!!!! امـــا توی قصابی بودم که یه پیرزن اومد تو و یه گوشه وایستاد ..... یه آقای خوش تیپی هم اومد تو گفت: ابرام آقا قربون دستت پنج کیلو فیله گوساله بکش عجله دارم ..... آقای قصاب شروع کرد به بریدن فیله و جدا کردن اضافههاش ..... همینجور که داشت کارشو میکرد رو به پیرزن کرد گفت: چی مِخی نِنه ؟ پیرزن اومد جلو یک پونصد تومنی مچاله گذاشت تو ترازو گفت: هَمینو گُوشت بده نِنه ..... قصاب یه نگاهی به پونصد تومنی کرد گفت: پُونصَد تُومَن فَقَط اّشغال گوشت مِشِه نِنه بدم؟ پیرزن یه فکری کرد گفت بده نِنه! قصاب اشغال گوشتهای اون جوون رو میکند میذاشت برای پیره زن ..... اون جوونی که فیله سفارش داده بود همین جور که با موبایلش بازی میکرد گفت: اینارو واسه سگت میخوای مادر؟ پیرزن نگاهی به جوون کرد گفت: سَگ؟ جوون گفت آره ..... سگ من این فیلهها رو هم با ناز میخوره ..... سگ شما چجوری اینا رو میخوره؟ پیرزن گفت: مُخُوره دیگه نِنه ..... شیکم گشنه سَنگم مُخُوره ..... جوون گفت نژادش چیه مادر؟ پیرزنه گفت بهش مِگن تُوله سَگِ دوپا نِنه ..... اینا رو برا بچههام میخام اّبگوشت بار بیذارم! جوونه رنگش عوض شد ..... یه تیکه از گوشتای فیله رو برداشت گذاشت رو اشغال گوشتای پیرزن ..... پیرزن بهش گفت: تُو مَگه ایناره بره سَگِت نگرفته بُودی؟ جوون گفت: چرا پیرزن گفت ما غِذای سَگ نِمُخُوریم نِنه ..... بعد گوشت فیله رو گذاشت اون طرف و اشغال گوشتاش رو برداشت و رفت. غارت و چپـــــاول نبُــوَد مظهر لــــختی زیرا که مهم ؛ قصه ی گلشیفته باشد وقتی ما تو فکر برف بازی بودیم و دعا برای باریدن برفی بیشتر تا سبب تعطیلی مدارس شود... غافل از اینکه یکی باید با آب یخ ظرفها رو بشوره چه کسی میگوید که گرانی شده است؟ دوره ارزانیست! دل ربودن ارزان دل شکستن ارزان دوستی ارزان است چه شرافت ارزان! آبرو قیمت یک تکه نان ودروغ از همه چیز ارزانتر قیمت عشق چقدر کم شده است کمتر از آب روان و چه تخفیف بزرگی خوردست قیمت هر انسان!! «دکتر شریعتی» ـ فعلا تا ما رو رد صلاحیت نکردن، این علامت پیروزی رو داشته باشید! علامت های بعدی در راه است! راستش همون طور که عضو شورای شهر شدن هیچ تجربه لازم نداشت، برای نماینده مجلس شدن هم فقط کافیه خواهر دکتر باشی! ادامه دارد!!!!!!!!! 38
hilari 2413 ارسال شده در 17 تیر، 2012 داشتم سرچ میکردم , چند تا تصویر نظرمو جلب کرد تصویرایی از فقر و بیچارگی و... خیلی حالم بد شد اومدم انجمن که اینجام.... نمیدونم چی بگم , فقط یه بغض داره خفه ام میکنی بدجوری امشب حالم گرفته شد لعنت به همه اونایی که باعث این بدبختی هان 6
parisa.na 1558 ارسال شده در 18 تیر، 2012 ان قدر ازاین جور اتفاقا دیدم که چشم ودلم سیر شده!واقعأ تأسف داره! 6
شــاروک 30242 ارسال شده در 18 تیر، 2012 داشتم سرچ میکردم , چند تا تصویر نظرمو جلب کردتصویرایی از فقر و بیچارگی و... خیلی حالم بد شد اومدم انجمن که اینجام.... نمیدونم چی بگم , فقط یه بغض داره خفه ام میکنی بدجوری امشب حالم گرفته شد لعنت به همه اونایی که باعث این بدبختی هان تا حالا نشده این احساس بهتون دست بده که گاهی بعضی از کوتاهی هایی که میکنید باعث بدبختی بعضی ها میشه؟!! مگه کسایی که عامل بدبختی آدما میشن با ما فرق دارن؟!!! همشون مثل ما هستند ولی ما هیچ وقت خودمونو نمیبینیم 3
hilari 2413 ارسال شده در 18 تیر، 2012 تا حالا نشده این احساس بهتون دست بده که گاهی بعضی از کوتاهی هایی که میکنید باعث بدبختی بعضی ها میشه؟!! مگه کسایی که عامل بدبختی آدما میشن با ما فرق دارن؟!!! همشون مثل ما هستند ولی ما هیچ وقت خودمونو نمیبینیم چرا من خودمو و امثال خودمو میبینم , ولی اونقدی که اونا در بدبختی دیگران نقش دارند ما نداریم تا اونجا که تونستم به دیگران کمک کردم و کردیم , اما کارایی که از دست منو امثال من بر میاد تنها بخش کمی از درد اونا رو کم میکنه مسئله خیلی عمیق تر , همون حکایت ماهی دادنو ماهیگیری آموختن! من اونقدر دستم باز نیست به اونا ماهیگیری یاد بدم شاید بتونم هر چند وقت بهشون ماهی بدم! 2
شــاروک 30242 ارسال شده در 18 تیر، 2012 چرا من خودمو و امثال خودمو میبینم , ولی اونقدی که اونا در بدبختی دیگران نقش دارند ما نداریمتا اونجا که تونستم به دیگران کمک کردم و کردیم , اما کارایی که از دست منو امثال من بر میاد تنها بخش کمی از درد اونا رو کم میکنه مسئله خیلی عمیق تر , همون حکایت ماهی دادنو ماهیگیری آموختن! من اونقدر دستم باز نیست به اونا ماهیگیری یاد بدم شاید بتونم هر چند وقت بهشون ماهی بدم! درسته ولی امثال شماها در آینده به یه جایی میرسید اون موقع هم باید هواشونو داشته باشید و ماهیگیری یادشون بدید 2
hilari 2413 ارسال شده در 18 تیر، 2012 درسته ولی امثال شماها در آینده به یه جایی میرسید اون موقع هم باید هواشونو داشته باشید و ماهیگیری یادشون بدید امیدوارم منو امثال من وقتی به اون جا برسیم که ظرفیتشو داشته باشیم, گذشتمون یادمون نره و مردمی که از اونایم اگه قرار من و امثال منم مثل اونا بشیم دلم نمیخوام هیچوقت به اونجا برسیم. 2
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری