Fo.Roo.GH 24356 اشتراک گذاری ارسال شده در 29 فروردین، ۱۳۹۱ اینم از صدای من [FLASH=width=300 height=140] برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام ).swf[/FLASH] 35 لینک به دیدگاه
amirgb 8546 اشتراک گذاری ارسال شده در 29 فروردین، ۱۳۹۱ صداي صافي داريد اما ... مگه كسي دنبالت بود؟ متن رو رسما كشتي,دكلمه بايد از سرعت مناسبي در خوانش برخوردار باشد.نه خيلي تند كه فرصت انديشه و فهم مطلب را از شنونده بگيرد و نه آنقدر كند و كش دار كه ارتباط معنايي كلمات دچار لطمه شود. از طرف ديگر فرد دكلمه كننده مي بايست با تغيير لحن,زير و بمي,كوتاهي و بلندي اصوات و... حس شعر و يا متن را به شنونده كند مثلا وقتي مي خواند :خانه ي دوست كجاست؟ بايد حالت استفهامي در لحنش مشخص باشد با رعايت اين نكات شما هم مي توانيد دكلمه كننده ي بسيار خوبي باشيد زيرا صدايي صاف و رسا داريد (اين همه صداي خوب در جامعه هست ولي بنا به 1001 دليل از شنيدن آن محروميم) 18 لینک به دیدگاه
Fo.Roo.GH 24356 اشتراک گذاری ارسال شده در 29 فروردین، ۱۳۹۱ صداي صافي داريداما ... مگه كسي دنبالت بود؟ متن رو رسما كشتي,دكلمه بايد از سرعت مناسبي در خوانش برخوردار باشد.نه خيلي تند كه فرصت انديشه و فهم مطلب را از شنونده بگيرد و نه آنقدر كند و كش دار كه ارتباط معنايي كلمات دچار لطمه شود. از طرف ديگر فرد دكلمه كننده مي بايست با تغيير لحن,زير و بمي,كوتاهي و بلندي اصوات و... حس شعر و يا متن را به شنونده كند مثلا وقتي مي خواند :خانه ي دوست كجاست؟ بايد حالت استفهامي در لحنش مشخص باشد با رعايت اين نكات شما هم مي توانيد دكلمه كننده ي بسيار خوبي باشيد زيرا صدايي صاف و رسا داريد (اين همه صداي خوب در جامعه هست ولي بنا به 1001 دليل از شنيدن آن محروميم) مرسی از نظر کارشناسیت....تازه کلی سعی کردم یواش بخونم :biggrin: یکی دیگه گذاشتم نظرت رو تو پروفم بگو... 8 لینک به دیدگاه
amirgb 8546 اشتراک گذاری ارسال شده در 29 فروردین، ۱۳۹۱ کسی مگه آواز خوند اینجا؟ فروغ كار جديدت رو همين جا قرار بده .البته مثل قبلي آتو پلي نذار 3 لینک به دیدگاه
amirgb 8546 اشتراک گذاری ارسال شده در 29 فروردین، ۱۳۹۱ فروغ جان كار دوم شما را هم شنيدم اي كاش هر دو كار را در كنار هم قرار ميداديد تا تفاوت هاي فاحش آنها مشخص شود. تنها ايرادي كه باقي مي ماند نفس گيري شماست شما پيش از بيان يك جمله مي بايست به فكر نفس خود باشيد.در هنگام دكلمه و يا خواندن نفس گشيدن هاي عميق كه همراه با توليد صداست در گوش شنونهد آزار دهنده است.و گوينده و يا خواننده اي موفق تر است كه كمتر صداي نفسش شنيده شود و بتواند در لا به لاي جملات و يا كلمات نفس دزدي كند . مگر جايي كه اين نفس گيري و صداي نفس به منظور بيان نوعي درد دروني باشد و يا حكايت از صبر گوينده بر يك درد يا خشم باشد. به هر حال از شنيدن كار دوم بسيار بسيار لذت بردم موفق باشيد. 12 لینک به دیدگاه
شــاروک 30242 اشتراک گذاری ارسال شده در 19 اردیبهشت، ۱۳۹۱ كسي كار جديد نداره؟ من بلد نیستم تبدیل کننننننم 1 لینک به دیدگاه
*mini* 37778 اشتراک گذاری ارسال شده در 24 اردیبهشت، ۱۳۹۱ وااااااااااااو عالی بود.... صدای خیلی قشنگی داری اما یکم تند خوندی اما خیلی قشنگ بود 2 لینک به دیدگاه
Peyman 16150 اشتراک گذاری ارسال شده در 24 اردیبهشت، ۱۳۹۱ اینایی که رزرو کردن، هنوز آلبومشون آماده نشده ؟! 10 لینک به دیدگاه
شــاروک 30242 اشتراک گذاری ارسال شده در 29 اردیبهشت، ۱۳۹۱ [FLASH=width=300 heigh=100] برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام [/FLASH] 17 لینک به دیدگاه
amirgb 8546 اشتراک گذاری ارسال شده در 2 خرداد، ۱۳۹۱ [FLASH=width=300 heigh=100] برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام [/FLASH] اجازه دارم كار شما را هم نقد كنم؟ 2 لینک به دیدگاه
amirgb 8546 اشتراک گذاری ارسال شده در 2 خرداد، ۱۳۹۱ [FLASH=width=300 heigh=100] برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام [/FLASH] درود به اجازه ي صاحب اثر نقد مي شود: نكته ي اول: بطور كلي ضبط هايي كه در اين جا قرار گرفته همه با دستگاه هاي غير حرفه اي ضبط شده(غالبا گوشي).در ضبط هاي حرفه اي هر صدايي كه توسط مجموعه ي اندام هاي دخيل در توليد صدا ايجاد شود ضبط مي شود(حنجره/بيني/حلق/كام/تنفس ..). لذا مي بايست از توليد صدا هاي ناخواسته توسط اندام ها جلوگيري نمود تا كيفيت اثر كم نشود. از بارز ترين ايرادات كه در اكثر ضبط ها مشهود است تكسر حروف است در كار شما: از ثانيه ي 44 به بعد 3 بار اين اتفاق مي افتد . از كارامد ترين روش ها براي اجتناب از اين موارد اين است كه سعي كنيد ابتدا نفس را خارج كنيد و سپس با فاصله ي چند دهم ثانيه اي صدا را.البته اين نياز به تمرين دارد . نكته ي دوم: در دكلمه و يا آواز وقتي غير حضوري است شما مي بايست بتوانيد با صداي خود تمام حالات و احساس درون شعر و يا جمله را به فرد شنونده منتقل كنيد. و اين نمي شود مگر با كنترل صدا و شناخت دستور زبان مثلا يك جمله ي استفهامي را مي بايست با حالت پرسش گرانه بيان كنيد و يك جمله ي تعجبي را با حالت تعجب اين بايد در صدا منعكس باشد. براي اين كار نيز مي بايست در زمان بيان شعر و يا جمله از اندام ها و ماهيچه هاي صورت كمك گرفت مثلا در بيان كلمه ي "چرا" به حالت پرسشي مي بايست كمي چشم ها باز شود و لحن صدا بالا رونده باشد تا حالت پرسشي در صدا منعكس شود و شنونده دقيقا اين پرسش گري را حس كند. و يا در جايي كه در مغهوم جمله غمي نهفته است بايد با انتقال حزن به صدا و دورگه شدن و جمع كردن و يا بستن چشم ها اين حزن و غم را منتقل كرد. كلا اكثر شنوده ها نمي توانند همزمان با شنيدن دكلمه و يا آواز به معني جملات درست فكر كنند و لذا اين وظيفه ي خواننده است كه با جاري ساختن احساس بر كلام مفاهيم را منتقل كند. در مورد كار شما: علي رغم زيبايي صدايتان در انتقال احساس خوب عمل نمي كنيد و در واقع يكنواخت اجرا مي كنيد بدون هيچ بالا و پايين رفتني و يا استفاده از مكث هاي به جا و تغيير در نوع بيان جملات شادمان باشيد و موفق 6 لینک به دیدگاه
viviyan 12431 اشتراک گذاری ارسال شده در 19 مرداد، ۱۳۹۱ شعر "عشق عمومی" از شاملو. موزیک رو نمیدونم اسمش، تنظیمش خوب نیست، البته تنظیمی به اون صورت وجود نداشته :دی برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 5 لینک به دیدگاه
amirgb 8546 اشتراک گذاری ارسال شده در 20 مرداد، ۱۳۹۱ درود جسارت من رو بپذيريد 1-با چي ضبط كرديد؟ 2-آهنگ انتخابي با مفهوم شعر سازگاري نداشت 3-شعر فقط خوانده شد مثال بزنم: من درد مشتركم اين مصرع جزو شاه كليد هاي اين شعر هست ولي خيلي ساده از روي ان گذشتيد بي هيچ تغييري و يا هيچ بالا و پاييني 4-صداتون خش نداره.نمي گيره.حروف در بيان شما خورده نمي شود.نفس گيري هايتان به متن لطمه نمي زند.صدا از حنجره توليد ميشه و از دهان خارج ميشه و نه از بيني اينا حسن هاي خيلي خيلي خوبي هست كه در صداي شما هست 4 لینک به دیدگاه
سیندخت 18786 اشتراک گذاری ارسال شده در 20 مرداد، ۱۳۹۱ درودجسارت من رو بپذيريد 1-با چي ضبط كرديد؟ 2-آهنگ انتخابي با مفهوم شعر سازگاري نداشت 3-شعر فقط خوانده شد مثال بزنم: من درد مشتركم اين مصرع جزو شاه كليد هاي اين شعر هست ولي خيلي ساده از روي ان گذشتيد بي هيچ تغييري و يا هيچ بالا و پاييني 4-صداتون خش نداره.نمي گيره.حروف در بيان شما خورده نمي شود.نفس گيري هايتان به متن لطمه نمي زند.صدا از حنجره توليد ميشه و از دهان خارج ميشه و نه از بيني اينا حسن هاي خيلي خيلي خوبي هست كه در صداي شما هست شما خیلی خوب صداهای بچه ها رو نقد می کنید. میشه یه تیکه از شعر یا متن رو خودتون هم بخونید و بزارید؟ 2 لینک به دیدگاه
amirgb 8546 اشتراک گذاری ارسال شده در 20 مرداد، ۱۳۹۱ شما خیلی خوب صداهای بچه ها رو نقد می کنید. میشه یه تیکه از شعر یا متن رو خودتون هم بخونید و بزارید؟ صداي من تو تاپيك دل خوانده هاي من هست ديگه 2 لینک به دیدگاه
سیندخت 18786 اشتراک گذاری ارسال شده در 20 مرداد، ۱۳۹۱ صداي من تو تاپيك دل خوانده هاي من هست ديگه عهه ندیدم سیستم سرچ اینجا از بدو تاریخ خراب بوده.!!! سرچ کردم نیومد. لینک میدین؟ 1 لینک به دیدگاه
viviyan 12431 اشتراک گذاری ارسال شده در 20 مرداد، ۱۳۹۱ درودجسارت من رو بپذيريد 1-با چي ضبط كرديد؟ 2-آهنگ انتخابي با مفهوم شعر سازگاري نداشت 3-شعر فقط خوانده شد مثال بزنم: من درد مشتركم اين مصرع جزو شاه كليد هاي اين شعر هست ولي خيلي ساده از روي ان گذشتيد بي هيچ تغييري و يا هيچ بالا و پاييني 4-صداتون خش نداره.نمي گيره.حروف در بيان شما خورده نمي شود.نفس گيري هايتان به متن لطمه نمي زند.صدا از حنجره توليد ميشه و از دهان خارج ميشه و نه از بيني اينا حسن هاي خيلي خيلي خوبي هست كه در صداي شما هست درود. سپاس بابت گوش دادن و نقد. 1. با گوشی موبایل، کل امکاناتم دوتا گوشی مویابل بود. 2 لینک به دیدگاه
amirgb 8546 اشتراک گذاری ارسال شده در 20 مرداد، ۱۳۹۱ اگر لينك ها كار نركد بهم بگيد چون قديمي هست --------------------- http://www.noandishaan.com/forums/thread22037.html 5 لینک به دیدگاه
میلاد 24047 اشتراک گذاری ارسال شده در 2 آبان، ۱۳۹۱ برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام با صدای تو میبینند [h=1] برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام [/h]همراه ما شوید تا با صدای شما برای کودکان نابینا کتابخانهای صوتی بسازیم. آنها فرزندان ما هستند، فرزندان سرزمینی که خانهی ماست. تصویر آیندهی این سرزمین به دست آنها ساخته میشود. کار سختی نیست که تصمیم بگیریم در آموزش و پرورش کودکان کشورمان نقشی داشته باشیم و گاهی این نقش سهم کودکانی باشد که در امر آموزش با موانع بیشتری روبهرو هستند. مهر و دوستی و هنرمان را به یاری بگیریم و قدم به دنیای آنها بگذاریم. جهان خیالشان را گستردهتر کنیم و کاری کنیم دنیای اطرافشان را بیشتر و بهتر ببینند. به دوران کودکی خودمان فکر کنیم، به یاد بیاوریم قصهها پلهای زیبایی بودند که ما را به آن جهان خیالی میرساندند، جهانی که با لحظهای چشم بستن، فرشتهها و دیوها در آن قد میکشیدند، رویاها در آن به پرواز در میآمدند و ما نیز همراه با قهرمان داستان زره میپوشیدیم و به یاری فرشتهها به جنگ دیوها میرفتیم... آیا هیچ وقت به این فکر میکردیم که اگر چشمانمان آن کلمات را نمیدیدند پلی میان ما و آن جهان خیالی داستانها نبود؟ **جهان خیالشان را گستردهتر کنیم این بار این هنر صدای شماست که تصویر را به دنیای آنها هدیه میکند. شما هم قصهگوی یکی از داستانهایی باشید که میخواهید با صدایتان به گوش کودکان نابینا برسانید. شرکت سامسونگ همراه شماست تا کتابخانهای صوتی آماده شود، شامل داستانهایی جذاب و شنیدنی که بهسهولت در دسترس صاحباناش قرار گیرد. شرکت سامسونگ با هدف ارتقای سطح آموزش و ترویج فرهنگ کتابخوانی، پیش از این پروژهی کتابخانهی سیار را در پنج شهر ایران به انجام رسانده. این بار این کتابخانهها بهشکل صوتی و در شهرهای زنجان، کاشان، بندر عباس، ارومیه و سنندج برپا میشوند تا امکان تازهای برای آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان نابینا با ادبیات و فناوری فراهم شود. **رویاهایی که با صدای شما جان میگیرند برای شرکت در این فراخوان کافی است به وبسایت «سرزمین سخن» بروید و نمونهی صدای خود را ضبط کنید و برای ما بفرستید. ما و آنها منتظر شنیدن صدای شما هستیم. 5 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده