رفتن به مطلب

استقبال از موبایل ایرانی در نمایشگاه سبیت


sih092

ارسال های توصیه شده

گروه خبری GSM: در نمایشگاه سبیت 2010 که از یکم تا ششم مارس (10 تا 15 اسفندماه) در هانوفر آلمان برگزار شد، از یک گوشی ایرانی رونمایی شد که مورد استقبال بسیاری از بازدیدکنندگان قرار گرفت.

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از تک آینت، این گوشی ایرانی که با نام tPhone2 معرفی شد، از طراحی مشابه گوشی‌های HTC برخوردار است و از سیستم‌عامل ویندوز‌موبایل 6.5 پشتیبانی می‌کند.

tPhone2 یک گوشی هوشمند است که علاوه بر سیستم‌عامل ویندو‌زموبایل از صفحه‌نمایش لمسی برخوردار است.

tphone2iranmplll.gif

یکی از مهمترین ویژگی‌های این گوشی که با استقبال خوبی هم روبه رو شد، ترجمه قرآن کریم به 55 زبان و 9 تفسیر و دو هزار حدیث است.

tPhone2 همچنین اوقات شرعی و قبله را با استفاده از GPS به کاربر نشان می‌دهد.

"مجید رمضانی" مدیرفروش شرکت "ابرا تهران" تولیدکننده گوشی "تی فون 2"، نیز ضمن اعلام عرضه این گوشی ایرانی برای اولین بار در نمایشگاه سبیت آلمان، در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار موبنابا تاکید بر اینکه این گوشی تماما ساخت ایران است و حتی نمونه‌های آن در هیچ جای دنیا دیده نشده است‌، اظهار داشت: کارخانه تولید این نوع گوشی در شیراز واقع شده و تاکنون حدود 3500 دستگاه از این گوشی تلفن همراه به بازار عرضه شده است.

وی ادامه داد:به دلیل برخورداری از امکانات بالا این نوع گوشی مورد استقبال کشورهایی چون آذربایجان و چهار کشور عربی قرار گرفته است.

رمضانی با اشاره به امکانات این گوشی که با نام طاها نیز شناخته می‌شود، افزود: تلفن همراه تی فون 2 دارای امکاناتی چون سیستم‌عامل ویندوز‌موبایل 6.5‌، صفحه‌نمایش لمسی 2.8 اینچ، ارتقا حافظه داخلی تا 16 گیگابایت‌، Wi-Fi ،‌GPS و دوربین عکاسی و فیلمبرداری 5 مگاپیکسل است و با گارانتی رسمی ابرا تهران به بهای 320 هزار تومان در بازار تلفن همراه یافت می‌شود.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...