peyman sadeghian 30244 اشتراک گذاری ارسال شده در 14 فروردین، ۱۳۹۱ مشترکان همراه اول باید بدانند صرفا ریز مکالمات 3 دوره آخر صورتحساب قابل ارائه است و درصورت نقل و انتقال، ارائه ریزمکالمات به مالک جدید صرفا از تاریخ تنظیم سند امکانپذیر است، همچنین مشترکان تلفن های همراه دائمی می توانند به منظور دریافت اطلاعات کارکرد تلفن همراه خود به یکی از مراکز تلفن ثابت (تهران) و ادارات مشترکان (سایر استان ها) مراجعه کنند. شاید برخی مشترکان ندانند که درصورت استفاده از سرویس انتقال مکالمه (divert) شماره تلفن همراه مربوطه و هزینه مکالمه در ریزمکالمه انتقال دهنده درج می شود. در صورتی که مالک قدیم تلفن همراه درخواست دریافت ریزمکالمات دوره مربوط به مالکیت خود را داشته باشد، به علت درج هزینه ریزمکالمات در صورتحساب مالک جدید، حضور مالک جدید نیز الزامی است. ریزمکالمات ورودی (شماره تماس گیرنده) تنها ازطریق مراجع قضایی قابل ارائه است؛ هزینه مکالمات رومینگ (با توجه به قرارداد منعقده با اپراتور مربوطه) برحسب دقیقه محاسبه می شود. اما درصورت ارسال پیامک در خارج از کشور شماره (009891100500) به عنوان شماره مخاطب در ریزمکالمات مشترک درج می شود. اما حضور مشترک تلفن همراه یا وکیل قانونی با وکالتنامه مورد قبول، تکمیل و امضای فرم درخواست، ارائه اصل و تصویر کارت ملی، ارائه اصل وکالتنامه درصورت مراجعه وکیل قانونی از جمله شرایط مورد نیاز دریافت خدمات است. اشخاص دارای وکالتنامه های اعم از وکالت جامع، وکالت فروش، وکالت کاری و غیره تنها درصورتی که صراحتا اخذ ریزمکالمات تلفن همراه (با شماره تلفن) در آن قید شده باشد، می توانند با ارائه مدارک مورد نیاز نسبت به دریافت ریزمکالمات تلفن همراه اقدام کنند. [TABLE=width: 100%] [TR] [TD] منبع : برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام [/TD] [/TR] [TR] [/TR] [/TABLE] 2 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده