seyed mehdi hoseyni 27119 اشتراک گذاری ارسال شده در 13 اسفند، ۱۳۹۱ اگه اشتباه نکنم مدارش مربوط به یه دستگاه که شیر برقی اینا داره باید باشه دقیقا همینطور... یک موتور داره و 7 تا شیر برقی....که شیر هفتم مربوط به فشار شکن میباشد.... سه تا هم جک داره که هر جک دوتا شیر برقی رو اشغال میکنه.....ینی یه شیر برای رفت جک و یک شیر برای برگشت جک 3 لینک به دیدگاه
Eng.KouRosH 9176 اشتراک گذاری ارسال شده در 13 اسفند، ۱۳۹۱ دقیقا همینطور... یک موتور داره و 7 تا شیر برقی....که شیر هفتم مربوط به فشار شکن میباشد.... سه تا هم جک داره که هر جک دوتا شیر برقی رو اشغال میکنه.....ینی یه شیر برای رفت جک و یک شیر برای برگشت جک رو کدوم دستگاه بستی اینو؟ لوگو اینا هم داشت؟ 2 لینک به دیدگاه
seyed mehdi hoseyni 27119 اشتراک گذاری ارسال شده در 13 اسفند، ۱۳۹۱ رو کدوم دستگاه بستی اینو؟ لوگو اینا هم داشت؟ یادم نیست بر کدوم دستگاهه....لای نقشه هام پیدا کردم چیزیم روش ننوشتم نه لوگو نداره....رله کنتاکتوریه... 2 لینک به دیدگاه
seyed mehdi hoseyni 27119 اشتراک گذاری ارسال شده در 14 اسفند، ۱۳۹۱ چقد بی ذوقید:icon_razz: cp: کنترل فاز b1: شستی استپ b2: شستی استارت k1: کنتاکتور که برای روشن کردن موتور میباشد m1: میکروسوییچ.....که هم از کنتاکت بسته اش استفاده شده و هم از کنتاکت بازش m2: میکروسوییچ دوم که فقط از کنتاکت بازش استفاده شده m3: میکروسوییچ سوم که فقط از کنتاکت بازش در مسیر رله چهارم R4 استفاده شده m4: میکروسوییچ چهارم که از هر دو کنتاکتش استفاده شده.....در مسیر رله چهارم و رله پنجم m5: میکروسوییچ پنجم که فقط از کنتکت بسته اش در مسیر رله پنجم استفاده شده m6: میکروسوییچ ششم که از کنتاکت بسته اش در مسیر شیر برقی چهارم V4 استفاده شده 4 لینک به دیدگاه
Eng.KouRosH 9176 اشتراک گذاری ارسال شده در 14 اسفند، ۱۳۹۱ چقد بی ذوقید:icon_razz: cp: کنترل فاز b1: شستی استپ b2: شستی استارت k1: کنتاکتور که برای روشن کردن موتور میباشد m1: میکروسوییچ.....که هم از کنتاکت بسته اش استفاده شده و هم از کنتاکت بازش m2: میکروسوییچ دوم که فقط از کنتاکت بازش استفاده شده m3: میکروسوییچ سوم که فقط از کنتاکت بازش در مسیر رله چهارم R4 استفاده شده m4: میکروسوییچ چهارم که از هر دو کنتاکتش استفاده شده.....در مسیر رله چهارم و رله پنجم m5: میکروسوییچ پنجم که فقط از کنتکت بسته اش در مسیر رله پنجم استفاده شده m6: میکروسوییچ ششم که از کنتاکت بسته اش در مسیر شیر برقی چهارم V4 استفاده شده من که ذوق داشتم 2 لینک به دیدگاه
ilam66 11 اشتراک گذاری ارسال شده در 27 دی، ۱۳۹۲ نام : مدار یکی پس از دیگری از این مدار در جایی استفاده می کنند که می خواهند دستگاه ((ب)) قبل از اینکه دستگاه ((الف)) روشن نشده است قادر به روشن شدن نباشد. توضیح فنی : وقتی شاستی b2 فشار داده شود کنتاکتور c1 فعال شده و از طریق کنتاکت باز (13 و 14) c1 فعال باقی می ماند و اجازه ی فعال شدن کنتاکتور c2 از مسیر کنتاکت باز خود (23و 24 ) می دهد ، در این هنگام اگر شاستی b3 فشار داده شود کنتاکتور c2 فعال شده واز طریق کنتاکت باز خود (13 و 14 c2 ) در حالت فعال باقی می ماند. در این هنگام اگر شاستی b1 فشار داده شود مدار به حالت اول خود بر می گردد.( هر دو کنتاکتور غیر فعال می شود. ) سلام و خسته نباشید اگه میشه بگید با چه نرم افزاری میشه سریع و ساده مدار فرمان یا قدرت رو رسم کرد؟؟؟؟؟ سریع جواب بدین ممنونم.. 1 لینک به دیدگاه
ilam66 11 اشتراک گذاری ارسال شده در 27 دی، ۱۳۹۲ [FLASH=width=600 height=650] برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام [/FLASH] مدار چپگرد-راستگرد سریع معرفی اجزا: QS:در تابلوهای مدار فرمان نقش مینیاتوری سه فاز را ایفا می کند و در این جا نیز اجازه عبور جریان را می دهد. SB1:شستی استپ کل مدار.یا همون شستی امرجنسی که به صورت قارچی قرمز رنگ در تابلوهای فرمان قرار دارد. SB2:شستی راستگرد موتور SB3:شستی چپگرد موتور SQ1:شستی چپگرد موتور می باشد که با فشردن این شستی موتور به سرعت از حالت راستگرد به حالت چپگرد تغییر وضعیت میدهد. SQ2:شستی راستگرد موتور می باشد که با فشردن این شستی موتور از حالت چپگرد به سرعت به حالت راستگرد تغییر وضعیت می دهد SQ3:استپ موتور وقتی که در حالت راستگرد می چرخد SQ4:استپ موتور وقتی که در حالت چپگرد می چرخد توضیح مدار: با زدن شستی SB2 بوبین کنتاکتور KM1 جذب شده و موتور راستگرد می چرخد و به دلیل وجود کنتاکت KM1 که با شستی SB2 موازی شده است به صورت دائم کار،کار خواهد کرد.به کنتاکت KM1 که با SB2 موازی شده است اصطلاحا خود نگهدار نیز گفته می شود. در این حالت اگر شستی SB3 را فشار دهیم هیچ تغییری را نخواهیم مشاهده کرد و این به دلیل وجود کنتاکت بسته KM1 در مسیر کنتاکتور KM2 می باشد. حال اگر بخواهیم موتور به سرعت تغییر وضعیت دهد و از حالت راستگرد به صورت چپگرد عمل کند باید شستی SQ1 را فشار دهیم تا این اتفاق بیافتد.در این حالت مسیر جریان از کنتاکتور KM1 عوض شده و از مسیر شستی ای که با SB3 موازی شده است می رود و موجب چپگرد شدن موتور می شود. حال برای راستگرد شدن سریع موتور باید از شستی SQ2 استفاده کنیم.با زدن این شستی مسیر جریان عوض شده و مدار راستگرد خواهد شد. اگه سوالی باشه در خدمتم... دوست عزیز این مدارای فلش رو از کجا میارید؟؟؟؟ یه توضیح بدین... لینک به دیدگاه
Eng.KouRosH 9176 اشتراک گذاری ارسال شده در 27 دی، ۱۳۹۲ سلام یه نرم افزار داشتم اما متاسفانه ویروسی شد دیگه کار نمیکنه.........سرچ کن نرم افزار festo فک کنم بتونی چیزی پیدا کنی (این اسم همون نرم افزارمه که ویروس گرفت)نرم افزارش هم مدار هیدرولیکی هم دیجیتالی و هم فرمان رو میتونی باهاش رسم کنی و ران کنی 1 لینک به دیدگاه
ilam66 11 اشتراک گذاری ارسال شده در 27 دی، ۱۳۹۲ داداش اسمش اینه؟؟؟؟ [h=3]Festo FluidSIM[/h] لینک به دیدگاه
Eng.KouRosH 9176 اشتراک گذاری ارسال شده در 27 دی، ۱۳۹۲ داداش اسمش اینه؟؟؟؟ Festo FluidSIM آره فک کنم خودشه پبدا کردیش؟ لینک به دیدگاه
emanrahemi 439 اشتراک گذاری ارسال شده در 27 دی، ۱۳۹۲ سلام دوستان عزیز توضیحاتی درباره ی شستی دوبل ونحوه ی نصب آن وکار آن در مدارات را می خواستم با تشکر ازشما 1 لینک به دیدگاه
Eng.KouRosH 9176 اشتراک گذاری ارسال شده در 27 دی، ۱۳۹۲ سلام دوستان عزیز توضیحاتی درباره ی شستی دوبل ونحوه ی نصب آن وکار آن در مدارات را می خواستم با تشکر ازشما شستی دوبل همون استارت استپ همزمانه یعنی با فشاردادن شستی یه قسمتی از مدار استپ میشه یه قسمت دیگه استارت میشه بطور همزمان نمونه اش تو مدار ستاره مثلث دستی 1 لینک به دیدگاه
emanrahemi 439 اشتراک گذاری ارسال شده در 27 دی، ۱۳۹۲ شستی دوبل همون استارت استپ همزمانه یعنی با فشاردادن شستی یه قسمتی از مدار استپ میشه یه قسمت دیگه استارت میشه بطور همزمان نمونه اش تو مدار ستاره مثلث دستی ممنونم دوست عزیز شکل نقشه ان توضیح دهید ممنون شما میشوم اشکال بیشتر من درنقشه ان است 1 لینک به دیدگاه
Eng.KouRosH 9176 اشتراک گذاری ارسال شده در 27 دی، ۱۳۹۲ ممنونم دوست عزیز شکل نقشه ان توضیح دهید ممنون شما میشوم اشکال بیشتر من درنقشه ان است دوست عزیز نقشه اش دستم نیست اما نیازی به نقشه هم نیست رو خود شستی علائم داره مشخصه چطوری نصب کنی بازهم اگه شکلشو داری بذار ببینیم 1 لینک به دیدگاه
Mehdi.Aref 26780 اشتراک گذاری ارسال شده در 27 دی، ۱۳۹۲ سلام دوستان عزیز توضیحاتی درباره ی شستی دوبل ونحوه ی نصب آن وکار آن در مدارات را می خواستم با تشکر ازشما یک سری فایلهای اموزشی فلش راه اندازی موتور تو این پست هست که فکر کنم بدردتون بخوره http://www.noandishaan.com/forums/thread86105.html 1 لینک به دیدگاه
emanrahemi 439 اشتراک گذاری ارسال شده در 27 دی، ۱۳۹۲ باتشکر ازشما اساتید بزرگوار میخواستم این را پرسم که خط چین استپ به استارت وصل شده است باید به هم وصل کنیم یا نه باتشکر شما بزرگواران 1 لینک به دیدگاه
mahnaz 7584 اشتراک گذاری ارسال شده در 29 دی، ۱۳۹۲ چرا کسی جواب نمی دهد سلام کمی صبر کنید که دوستان قدرتی که با مدار فرمان آشنایی دارن بیان جواب میدن 2 لینک به دیدگاه
pesare irani 41805 اشتراک گذاری ارسال شده در 29 دی، ۱۳۹۲ باتشکر ازشما اساتید بزرگوار میخواستم این را پرسم که خط چین استپ به استارت وصل شده است باید به هم وصل کنیم یا نه باتشکر شما بزرگواران درود بله ه ه ه ه ه ه بله این نشون دهنده شاستی استوپ استارت دوبل هستش 2 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده