رفتن به مطلب

جايزه بهترین گوشی در کنگره جهانی موبایل 2012 به نوکیا 808 PureView رسید


panisa

ارسال های توصیه شده

mmasewdt84ujuewbvu.jpg

 

ایتنا - مدیر ارشد اجرایی گوشی‌های هوشمند نوکیا: "ما بازگشته‌ایم برای آن‌که ما محصولات خوبی به مشتری‌هایمان ارائه می‌دهیم و این تنها آغاز ماجرا بوده و هنوز خیلی چیزها در راه است."

 

نوکیا 808 PureView جايزه بهترین گوشی در کنگره جهانی موبایل 2012 را ربود

 

نوکیا جایزه "بهترین گوشی موبایل، دستگاه یا تبلت در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۲" را برای تولید 808 PureView Nokia از آن خود کرد.

 

تصمیم‌گیری برای اعطای این عنوان توسط یک پنل متشکل از خبرنگاران برتر و تحلیلگران حاضر در کنگره صورت گرفت.

 

یو هارلو، مدیر ارشد اجرایی گوشی‌های هوشمند، بعد از گرفتن جایزه به وبلاگ جهانی Conversations نوکیا گفت: «این جایزه خارق‌العاده است زیرا نشان می‌دهد تجربه مشتری نیز اهمیت دارد و به حساب می‌آید. این جایزه هم برای فناوری و نیز برای روشی که فناوری در ایجاد تجربه خارق‌العاده برای مشتری به کار گرفته شده نیز اعطا شده است. در ۸۰۸ PureView Nokia تصویربرداری خارق‌العاده است، صدا خارق‌العاده است، فناوری مسیریابی فوق‌العاده است.»

 

«اینها اولین بازتاب‌هایی هستند که ما از اجرای استراتژی‌هایمان دریافت می‌کنیم. ما بازگشته‌ایم برای آن‌که ما محصولات خوبی به مشتری‌هایمان ارائه می‌دهیم و این تنها آغاز ماجرا بوده و هنوز خیلی چیزها در راه است.»

 

هارلو با تاکید بر اینکه هنوز جایی برای خشنودی و رضایتمندی از خود وجود ندارد افزود: «ما کارهای زیادی پیش رو داریم و هنوز یک ماجراجو هستیم. ما می‌خواهیم مانند سال گذشته عمل کنیم تا این نتایج عالی را به دست آوریم.»

  • Like 5
لینک به دیدگاه

اینم اطلاعاتی در مورد دوربین گوشی

______________

 

در حقیقت در این گوشی به گفته نوکیا یک سنسور 41 مگاپیکسلی کارل زایس تعبیه شده است که البته تصاویر نهایی 41 مگاپیکسلی را باعث نمی شود بلکه PureView یک فناوری جدید است که در آن دوربین گوشی اطلاعات عکس را از 7 پیکسل همسایه دریافت کرده و آن را به صورت یک پیکسل درمی آورد. نهایتاً اندازه عکس نهایی حدود 5 مگاپیکسل اما با کیفیت خارق العاده می شود که حتی اثری از کوچکترین نویز در آنها دیده نمی شود. دوربین غول آسای 808 PureView ابعاد حدودی 1 سانتیمتر مکعب را دارد و برجستگی بزرگ پست گوشی نیز به همین علت است. نیازی به گفتن نیست که این دوربین خارق العاده می تواند فیلم های با کیفیتی با وضوح 1080p بگیرد و به نظر می رسد دوباره نوکیا قصد دارد از نظر دوربین از آیفون 4S پیشی گرفته و به صدر بازگردد.

 

 

گذشته از دوربین نوکیا 808 دارای سیستم عامل سیمبین Belle بوده و یک صفحه نمایش 4 اینچی با وضوح nHD یعنی 640 در 360 پیکسل دارد. پردازنده تک هسته ای 1.3 گیگاهرتزی و 512 مگابایت رم برای این سیستم عامل با اینکه کافی به نظر می رسد اما در کار کردن با منو ها کمی لگ و کندی مشاهده می شود.

  • Like 3
لینک به دیدگاه
×
×
  • اضافه کردن...