Javid Maleki 11670 ارسال شده در 29 خرداد، 2012 دورد دوستان . . . میگم بیاید مثبت بی اندیشیم(مگه بروبچ انجمن نو اندیشان نیستیم پس باید اندیشمون رو با نگرشی مبثت نو نگهداریم) . . . . چقدر خوبه انسان همیشه نگرشش به همه اتفاقات زندگیش چه شیرینش چه تلخش مثبت باشه البته میدونم سخته ولی با تمرین و تکرار انسان میتونه به این درجه از سعادت برسه..... . . . من خودم تو روابطی که با بعضی از دوستان گرامی داشتم دیدم این اشخاص دقیقاً با همین نگرش دارن زندگی میکنن و وقتی هم که اوضاع زندگیشون رو پرسیدم خیلی راضی بودن . . . برا اینکه مثبت اندیشی بنظرم باعث تعادل زندگی انسان در همه شرایط خواهد شد و باعث میشه ما با این طرز تفکر خیلی صبورانه و با حوصله زیاد با زندگی سر سازگاری داشته باشیم . . . و از این چند روز عمرمون حداکثر استفاده رو ببریم واقعاً دنیا ارزش نارحت شدن رو نداره دوستان اشتباهی برداشت نکن گفتم ارزش ناراحت شدن رو نداره نه که ارزش زندگی رو......در هر حالا بیاید از امروز با نگرشی مثبت به زندگی و آینده گام برداریم... امیدوارم با این طرز تفکر دنیا براتون کسل کننده نباشه و نهایت استفاده رو از این دنیا بتونیم ببریم . . . راستی هر کسی برای نهادینه شدن مثبت اندیشی هر پیشنهادی داره بگه تا دوستان از بیانات گوهر بارش به فیض برسن. . . . منتظریم بفرمائید. 23
سارا-افشار 36440 ارسال شده در 29 خرداد، 2012 داداش جاوید بشدت موافقم من دیگه واقعا به انرژی فکر ایمان اوردم :shad: انسان ساخته افکار خویش ست فردا همانی خواهد شد که امروز می اندیشی 10
Javid Maleki 11670 سازنده ارسال شده در 29 خرداد، 2012 دلت خوشه ها برادر... دلم خوش نیست اگر بدبختی های خودم رو برات تعریف کنم باید تا صبح بشینی گریه کنی و یه دستمال کاغذی رو تموم کنی.....فقط نیتم اینه که انرژی مثبت وارد انجمن بشه و بچه ها بتونن در مقابل مشکلات زندگی ایستادگی داشته باشن 9
Javid Maleki 11670 سازنده ارسال شده در 29 خرداد، 2012 داداش جاوید بشدت موافقم من دیگه واقعا به انرژی فکر ایمان اوردم :shad: انسان ساخته افکار خویش ست فردا همانی خواهد شد که امروز می اندیشی خب خوشحالم که اولین موافق هستی بس در ارتباط خودت تو انجمن با دوستان از امروز به بعد انرژی مثبت بده 6
سیندخت 18786 ارسال شده در 29 خرداد، 2012 منم خیلی موافق نیستم توضیح هم نمیدم چرا ! اما امیدوارم تاپیک نتیجه خوبی بگیره 7
Ehsan 112349 ارسال شده در 29 خرداد، 2012 راستی هر کسی برای نهادینه شدن مثبت اندیشی هر پیشنهادی داره بگه تا دوستان از بیانات گوهر بارش به فیض برسن. یعنی هر چیزی شد، بگیم همه چیز آرومه من چقدر خوشحالم؟ مثبت اندیشی زیادی آدم رو ببو میکنه. زیادی مثبت اندیش باشی،توی این جامعه سرت کلاه میره. به نظرم مثبت اندیشی مطلق خیلی اشتباهه. به جای مثبت اندیشی، بی تفاوتی پیشه کردن فکر کنم موثر تر باشه. 8
سیندخت 18786 ارسال شده در 29 خرداد، 2012 یعنی هر چیزی شد، بگیم همه چیز آرومه من چقدر خوشحالم؟ مثبت اندیشی زیادی آدم رو ببو میکنه. زیادی مثبت اندیش باشی،توی این جامعه سرت کلاه میره. به نظرم مثبت اندیشی مطلق خیلی اشتباهه. به جای مثبت اندیشی، بی تفاوتی پیشه کردن فکر کنم موثر تر باشه. بی تفاوتی هم میشه اما واقع بینی از همش بهتره و البته سخت تر 6
Javid Maleki 11670 سازنده ارسال شده در 29 خرداد، 2012 منم خیلی موافق نیستمتوضیح هم نمیدم چرا ! اما امیدوارم تاپیک نتیجه خوبی بگیره این دیگه چه مدلیش بود که چراش رو نگفت؟ من همیشه مثبت می نگرم ! مرتضی جان کار تو همیشه رو اصول بوده......بس بیا از نظریت دفاع کن و به برو بچی که میگن نمیشه اثبات کن که کار نشد نداره یعنی هر چیزی شد، بگیم همه چیز آرومه من چقدر خوشحالم؟ مثبت اندیشی زیادی آدم رو ببو میکنه. زیادی مثبت اندیش باشی،توی این جامعه سرت کلاه میره. به نظرم مثبت اندیشی مطلق خیلی اشتباهه. به جای مثبت اندیشی، بی تفاوتی پیشه کردن فکر کنم موثر تر باشه. احسان جان تازگی ها خوانندگیت گل کرده ها آهنگ طالب زاده رو برا چی میخونی؟! اسی جان نگفتم ساده لوح باشیم گفتم نگرشمون به زندگی خودمون مثبت باشه......نگفتم همه رو با یه چشم ببینیم......بی تفاوتی پیشه کردن که بنظر من نشد ایده کار!! البته نظر دوستان برام قابل احترامه ولی منظور و مقصودم از عنوان و متن تایپک مشخصه دوستان لطفاً با قضیه پپه بودن و خودمون رو زدن به اون راه اشتباه نگیرید 7
Javid Maleki 11670 سازنده ارسال شده در 29 خرداد، 2012 بی تفاوتی هم میشهاما واقع بینی از همش بهتره و البته سخت تر میشه کلمه واقع بینی رو برام از نظر خودت تعریف کنی؟! 3
سارا-افشار 36440 ارسال شده در 29 خرداد، 2012 یعنی هر چیزی شد، بگیم همه چیز آرومه من چقدر خوشحالم؟ مثبت اندیشی زیادی آدم رو ببو میکنه. زیادی مثبت اندیش باشی،توی این جامعه سرت کلاه میره. به نظرم مثبت اندیشی مطلق خیلی اشتباهه. به جای مثبت اندیشی، بی تفاوتی پیشه کردن فکر کنم موثر تر باشه. نمیدونم این حرفو کجا شنیدم شاید تو یه فیلم میگه ساده باش ولی ساده لوح نباش داداشی واقعا چقدر می تونی بی تفاوت باشی ؟ هان چقدر ؟ 5
Ehsan 112349 ارسال شده در 29 خرداد، 2012 بی تفاوتی هم میشهاما واقع بینی از همش بهتره و البته سخت تر مشکل اصلی همینجاست. واقعیتی در کار نیست، مرز بین راست و دروغ مشخص نیست. درستکارترین آدم ممکنه در نظرت دروغگو ترین آدم باشه و دروغگوترین آدم، راستگو ترین و قابل اعتماد ترین. اینکه واقعیت واقعا چیه، خودش یک نقطه مبهمه. بی تفاوتی حداقل این خاصیت رو داره که نیاز به رفع ابهام نداری. 4
سیندخت 18786 ارسال شده در 29 خرداد، 2012 میشه کلمه واقع بینی رو برام از نظر خودت تعریف کنی؟! یعنی همه چیز رو درست و حقیقیش رو ببینی اون طور که هست و وجود داره ، نه اون طور که می خوایم ببینیم کلا عینک درشت نمایی و ریز نمایی هر دو رو برداری که دو تا مسئله پیش میاد : اول این که در مورد خیلی از مسائل درک حقیقت و واقعیتشون خیلی سخته یا غیر ممکنه...........و این کار رو سخت می کنه برای دید واقع بینانه داشتن دوم این که اکثر افراد حتی شاید خود من در اکثر موارد این دید رو ندارن.........از یه طرف پشت بوم دارن میوفتن پایین 6
Javid Maleki 11670 سازنده ارسال شده در 29 خرداد، 2012 نمیدونم این حرفو کجا شنیدم شاید تو یه فیلممیگه ساده باش ولی ساده لوح نباش داداشی واقعا چقدر می تونی بی تفاوت باشی ؟ هان چقدر ؟ البته بی تفاوتی انسان میتونه ضربه بیشتری در آینده به انسان وارد کنه.....وبعد ها انسان بشینه و حسرت روزهای رو بکشه که نسبت بهشون بی تفاوت بوده..... . . . بروبچ با نگرشی مثبت به اطرافتون قدم بردارید نه اینکه جای تحقیر شدید یا ترد شدید بیاید به فال نیک بگیرید و بگید خب من نگرشم رو نبت به این موضوع مثبت میکنه تا درست شه نه در همچین مواقعی بیاید دنبال اشتباهتمون باشیم. 6
Mohammad Aref 120566 ارسال شده در 29 خرداد، 2012 من هم به شدت موافقم همیشه بدتری از بد هست. پس اون بد هم واسه خودش خیلی خوبه پس هیچ وقت دلیلی واسه اعصاب خوردی نیست و واقعاً دنیا و زندگی ارزش ناراحتی نداره. اگرم ناراحت میشیم، سعی کنیم زود فراموش کنیم. تا جایی که می تونیم از زندگیمون تو بدترین شرایط هم لذت ببریم :hapydancsmil: 7
Ehsan 112349 ارسال شده در 29 خرداد، 2012 نمیدونم این حرفو کجا شنیدم شاید تو یه فیلممیگه ساده باش ولی ساده لوح نباش داداشی واقعا چقدر می تونی بی تفاوت باشی ؟ هان چقدر ؟ میزان بی تفاوتیم، نسبت به هر چیزی فرق میکنه، بعضی چیزها اینقدر اعصابت رو بهم میریزند، که کلا ترجیح میدی بهشون بی تفاوت مطلق باشی. بعضی چیزها هم اعصابت رو بهم میریزند،اما هنوز نکات ارزشمندی دارند،نسبت بهشون کمتر بی تفاوت میمونی. من برای خودم کم کم دارم این طبقه بندی رو از 100 درصد بی تفاوتی تا 1 درصد انجام میدم. از اشخاص گرفته،تا باورها و حرف ها و اندیشه ها و...... 5
سیندخت 18786 ارسال شده در 29 خرداد، 2012 مشکل اصلی همینجاست.واقعیتی در کار نیست، مرز بین راست و دروغ مشخص نیست. درستکارترین آدم ممکنه در نظرت دروغگو ترین آدم باشه و دروغگوترین آدم، راستگو ترین و قابل اعتماد ترین. اینکه واقعیت واقعا چیه، خودش یک نقطه مبهمه. بی تفاوتی حداقل این خاصیت رو داره که نیاز به رفع ابهام نداری. عههه با این پست آخر من هم زمان شد همون طور که تو پست آخرم هم یهجور دیگه با یه بیان دیگه گفتم، قبول دارم این صحبت شما رو در برخی قضایا و تنها کار شاید این باشه 2
سمندون 19440 ارسال شده در 29 خرداد، 2012 چیزایی که به من کمک میکنه با همه درگیری های که دارم کم نیارم: the first thing is to accept life as it is.برا من به این معناس که شاید نتونم خیلی چیزایی که اذیتم میکنه رو عوض کنم پس خودمم اذیت نکنم . (پذیرش و گذر) this too shall pass. این نیز بگذرد ..(اکثر اوقات وقتی یه چیزی به وجود میاد که میترسم یا ناراحتم اینو با خودم jتکرار میکنم . به من خیلی کمک میکنه ) َA new day has come( امیدواری . چیزی که داشتم بدجوری از دست میدادمش ولی دارم دوباره سعی میکنم .....) اینا چیزایی که باعث میشه نه الکی دل خوش کنم نه الکی زندگی رو برا خودم جهنم کنم مندارم سعی میکنم دنیای عوضیه دورو برم رو تا جایی که میتونم بپذیرم 6
Javid Maleki 11670 سازنده ارسال شده در 29 خرداد، 2012 یعنی همه چیز رو درست و حقیقیش رو ببینیاون طور که هست و وجود داره ، نه اون طور که می خوایم ببینیم کلا عینک درشت نمایی و ریز نمایی هر دو رو برداری که دو تا مسئله پیش میاد : اول این که در مورد خیلی از مسائل درک حقیقت و واقعیتشون خیلی سخته یا غیر ممکنه...........و این کار رو سخت می کنه برای دید واقع بینانه داشتن دوم این که اکثر افراد حتی شاید خود من در اکثر موارد این دید رو ندارن.........از یه طرف پشت بوم دارن میوفتن پایین دوست عزیز من من نگفتم از اتقاقات حقیقی که برامون اتفاق می افته چشم پوشی کنیم من میگم مثلاً با خودم فکر میکنم فردا چطور روزی برام خواهد بود؟!اگر بیام با دیدی مثبت و نو به فردا بنگرم حتماً همون چیزی رو که از فردام انتظار داشتم برام رقم میخوره نه اون چیزی که در طول روز اتفاق می افته بنظر من اگر هر انسانی دو تا واژه نگرش مثبت و ساده لوح بودن رو بتونه به خوبی در ذهن خودش تحلیل کنه مطمئناً روزهای خوبی در انتظارش خواهد بود 3
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری