رفتن به مطلب

387 هزار و 850


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در
نتيجه گيري شگرفي بود!!چون مردم مياند راهپيمايي حتما مشكل ندارند با اين منطق شما حتما هركي راهپيمايي نمياد مشكل داره!!فقط نميدونم اين وسط تبليغات تي وي و تهديدات آمريكا چكارست:banel_smiley_4:حداقل ادبياتتون رو اصلاح كنيد كه كاربر نفهمه سركاره:a030:

 

کسی سرکار نیست.:banel_smiley_4:

شما که ناسلامتی مدیر تالار اسلامی،حرف آقای جوادی آملی رو فراموش کردی؟

ایشون فرمودن،این نظام بره،روحانیت هم رفته،پس باید از این نظام حمایت کنیم.

 

مطمئن باش مردم ما نظام رو دوست دارند چون اسلام رو دوست دارند.

مگر اینکه معتقد باشی،کسی اسلام رو دوست نداره.:w58:

 

تبلیغات یکطرف،عقل هم یکطرف.

کسیکه تحت فشار باشه و از نظام ناراحت،توی راهپیمایی و انتخابات و... نمیره،اگر بره کم عقله.

  • پاسخ 41
  • ایجاد شد
  • آخرین پاسخ

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

ارسال شده در
کسی سرکار نیست.:banel_smiley_4:

شما که ناسلامتی مدیر تالار اسلامی،حرف آقای جوادی آملی رو فراموش کردی؟

ایشون فرمودن،این نظام بره،روحانیت هم رفته،پس باید از این نظام حمایت کنیم.

 

مطمئن باش مردم ما نظام رو دوست دارند چون اسلام رو دوست دارند.

مگر اینکه معتقد باشی،کسی اسلام رو دوست نداره.:w58:

تبلیغات یکطرف،عقل هم یکطرف.

کسیکه تحت فشار باشه و از نظام ناراحت،توی راهپیمایی و انتخابات و... نمیره،اگر بره کم عقله.

كشته مرده منطق ارسطوييتون شدم:banel_smiley_4:

حوصله بحث سياسي ندارم به همين دليل چه اعتقادتون همين باشه چه وانمود كنيد(كه البته احتمال دومي بالاي 99 درصده!!)خوش باشين:a030:

  • Like 2

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • اضافه کردن...