اتیکا 246 ارسال شده در 28 خرداد، 2012 نتيجه گيري شگرفي بود!!چون مردم مياند راهپيمايي حتما مشكل ندارند با اين منطق شما حتما هركي راهپيمايي نمياد مشكل داره!!فقط نميدونم اين وسط تبليغات تي وي و تهديدات آمريكا چكارستحداقل ادبياتتون رو اصلاح كنيد كه كاربر نفهمه سركاره کسی سرکار نیست. شما که ناسلامتی مدیر تالار اسلامی،حرف آقای جوادی آملی رو فراموش کردی؟ ایشون فرمودن،این نظام بره،روحانیت هم رفته،پس باید از این نظام حمایت کنیم. مطمئن باش مردم ما نظام رو دوست دارند چون اسلام رو دوست دارند. مگر اینکه معتقد باشی،کسی اسلام رو دوست نداره. تبلیغات یکطرف،عقل هم یکطرف. کسیکه تحت فشار باشه و از نظام ناراحت،توی راهپیمایی و انتخابات و... نمیره،اگر بره کم عقله.
JavadMessi 1620 ارسال شده در 29 خرداد، 2012 کسی سرکار نیست.شما که ناسلامتی مدیر تالار اسلامی،حرف آقای جوادی آملی رو فراموش کردی؟ ایشون فرمودن،این نظام بره،روحانیت هم رفته،پس باید از این نظام حمایت کنیم. مطمئن باش مردم ما نظام رو دوست دارند چون اسلام رو دوست دارند. مگر اینکه معتقد باشی،کسی اسلام رو دوست نداره. تبلیغات یکطرف،عقل هم یکطرف. کسیکه تحت فشار باشه و از نظام ناراحت،توی راهپیمایی و انتخابات و... نمیره،اگر بره کم عقله. كشته مرده منطق ارسطوييتون شدم حوصله بحث سياسي ندارم به همين دليل چه اعتقادتون همين باشه چه وانمود كنيد(كه البته احتمال دومي بالاي 99 درصده!!)خوش باشين 2
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری