رفتن به مطلب

سنگ های شفا بخش و خواص درمانی آن ها


ارسال های توصیه شده

سنگها مي توانند شما را جادو کنند و بر فعاليت هايتان تاثير بگذارند. اگر در درستي اين قضييه ترديد داريد در موقعيتي که نياز به شجاعت داريد يک تکه سنگ «حديد» با خود حمل کنيد تا اثر آن را به چشم ببينيد. يا مي توانيد براي اينکه عشق بين خود و همسرتان را افزايش دهيد گردن بندي از لاجورد به گردن بياويزيد، چون لاجورد عشق و دوستي را زياد مي کند.

 

هر يک از سنگهاي موجود در طبيعت خاصيتي ويژه و منحصر به فرد دارد. انرژي از امواج کيهاني عبور مي کند و به واسطه سنگهايي که بر گردن آويخته ايد يا به نحوي با بدن شما در تماس قرار گرفته اند به شما منتقل مي شود. علاوه بر اين دانشمندان بر اين باورند که هر سنگ با متولد ماه خاصي ارتباط بيشتر و بهتري برقرار مي کند و مي تواند براي درمان بيماريها يا متعادل کردن قواي روحي و دماغي او مثمر ثمر باشد. به خاطر داشته باشيد که براي متولدين هرماه، علاوه بر سنگ مخصوص خود او، ممکن است چندين سنگ ديگر هم مفيد باشد. شما سنگ ها را چقدر مي شناسيد و درباره آنها چه اطلاعاتي داريد؟

 

 

 

فروردين

الماس، يکي از گرانبهاترين و زيباترين سنگهاي موجود در طبيعت با متولدين فروردين ارتباط بيشتري برقرار مي کند. اين سنگ اعتماد به نفس را افزايش مي دهد و احساس شکست ناپذيري را در انسان تقويت مي کند.الماس يکي از قديمي ترين سنگهاي موجود در طبيعت است که خاصيت تصفيه کنندگي دارد و مخصوصا روي کارکرد کليه ها و مثانه اثر مثبتي مي گذارد. علاوه بر آن کارايي و قدرت سنگهاي ديگر را هم افزايش مي دهد. فراموش نکنيد متولد هر ماهي هستيد و از هر سنگي استفاده مي کنيد افزودن الماس به گردن بند خود را از ياد نبريد.

 

 

ارديبهشت

سنگ متولدين ماه مياني بهار، زمرد است. زمرد از زمان خيلي دور به عنوان سنگ درماني به کار مي رفته است. يکي از مهم ترين ويژگي هاي آن اين است که روح و جسم را با هم متعادل مي کند. اين سنگ روي تيروئيد و تصلب شرائين اثر مي گذارد و در مورد بيماراني که پارکينسون دارند يا مبتلا به صرع هستند روند درمان را بهبود مي بخشد. زمرد فشار خون و بيماري قلبي را نيز کنترل مي کند. در زمان هاي گذشته براي درمان بچه هاي کوچک هنگامي که به تب مبتلا مي شدند مورد استفاده قرار مي گرفته است. اين سنگ ادراکات شهودي را افزايش مي دهد و در ايجاد نبوغ تاثير دارد. يوگي ها و کساني که مديتيشن مي کنند اعتقاد دارند وقتي زمرد همراه دارند زودتر به تمرکز مي رسند.

 

 

خرداد

سنگ اختصاصي متولدين خرداد ماه مرواريد است. به مرواريد، داروي جادويي نيز مي گويند. اين سنگ روي اعصاب و کليه عضلات اثر مثبت مي گذارد و بيماريهاي ناشي از کمبود کلسيم را برطرف مي کند. مرواريد نيروي حيات را افزايش مي دهد و ضد اضطراب عمل مي کند. علاوه بر آن همراه داشتن مرواريد باعث ميشود قوه ابتکار شما بهتر عمل کند و خلاقيتتان افزايش يابد.

 

 

تير

سنگ متولدين نخستين ماه تابستان «گارنت» است که به رنگ تيره و شبيه ياقوت قرمز در طبيعت ديده مي شود. گارنت سنگ حامي مسافريني است که با کشتي سفر مي کنند. اين سنگ براي استحکام ديواره هاي سرخرگ، تقويت چشم و درمان سرطان در مراحل اوليه آن کارايي دارد. اثرات اين سنگ ميان زنان بيشتر نمايان مي شود. گارنت بيماريهاي زنانگي را بهبود مي بخشد و بر درمان اختلالات قاعدگي اثر مثبت مي گذارد.

 

 

مرداد

پريدوت و اونيکس سنگهاي متولدين مرداد ماه هستند. اونيکس سنگي شبيه عقيق است که به رنگ سياه يافت مي شود. اين سنگ براي درمان اعتياد مورد مصرف دارد. به نظر مي رسد از آن جا که اونيکس اعتماد به نفس و دلگرمي را افزايش مي دهد از گرايش افراد به سوي اعتياد مي کاهد. اونيکس روي سياهرگها و مفاصل بخصوص در افرادي که که دچار نقرس هستند اثر مثبتي مي گذارد و از لحاظ رواني موجب ازدياد هماهنگي روحي انسان مي شود.

 

 

شهريور

ياقوت کبود سنگ مخصوص متولدين شهريور ماه است. اين سنگ داراي خاصيت شفابخشي است و روي سلول هاي پوست، مو و ناخن خيلي تاثير مي گذارد. ياقوت کبود از ريزش مو جلوگيري مي کند و سيستم عصبي را بهبود مي بخشد. اين سنگ درد را کاهش مي دهد و براي بيماريهاي مزمني مثل روماتيسم و نقرس اثر مثبت دارد. علاوه بر آن براي درمان سرگيجه و جلوگيري از خونريزي زخم ها به کار مي رود.

 

 

مهر

متولدين مهر ماه مي توانند از سنگهاي مونستون و اوپال استفاده کنند. مونستون چندين رنگ دارد . سفيد مايل به آبي، مايل به سبز و مايل به صورتي آن در طبيعت يافت مي شود. سنگي است که روي اختلالات هورموني خيلي تاثير مثبتي دارد بخصوص شير مادران را افزايش مي دهد. اين سنگ روي تيروئيد هم اثر مثبت دارد و باعث مي شود موانع احساسي شخص از بين برود.

 

اوپال از خانواده عقيق است و سنگي است که در کشور استراليا به دست مي آيد. اين سنگ روي التهابات روده و معده موثر است و بر جريان خون نيز اثر مي گذارد. از اين سنگ به طلسم خوشبختي نيز ياد شده است. در گذشته مرسوم بوده که از اشخاص مبتلا به افسردگي ، در خواست مي کردند به اوپال سياه نگاه کنند چون اعتقاد داشتند اين کار افسردگي آنها را از بين مي برده است.

 

 

آبان

سيترين و ياقوت قرمز سنگ هاي متولدين اين ماه هستند. ياقوت قرمز براي بيماريهاي ويروسي و اپيدمي ، همچنين درمان تب مفيد است. اين سنگ بيحسي و رخوت را از بين مي برد و از زايمان زودرس جلوگيري مي کند. ياقوت قرمز ايمني بدن را افزايش مي دهد و از لحاظ رواني هم باعث رهايي از وابستگي هاي رواني مي شود. از زمان قديم متداول بوده که به زوجهاي جوان توصيه مي شده اين سنگ را براي وفاي بيشتر نسبت به شريک زندگي به گردن بياويزند..

 

 

آذر

رسيديم به متولدين آذرماه و سنگ فيروزه. از سنگ فيروزه به عنوان سنگ حامي ياد شده است. معروف است که در اروپا خلبانان و مهمانداران هواپيما براي ايمني در سفر از فيروزه استفاده مي کنند. چون اين سنگ از سقوط جلوگيري مي کند. فيروزه بر روي عملکرد نادرست کبد اثر مي گذارد و قدرت و سوي چشم را افزايش مي دهد. فيروزه ضد افسردگي است، نشاط آور مي آورد و التهبات پوستي را فرو مي نشاند.

 

 

دي

نکته عجيبي است! متولدين دي ماه سنگ مخصوص به خود ندارند اما در عوض همه سنگها با تمام خواصشان براي آنها مفيد هستند. پس آزاد هستيد با توجه به علاقه و تمايلتان هر سنگي را که مي خواهيد انتخاب کنيد.

 

 

بهمن

آماتيست، سنگ کريستالي بنفشي که به اضطراب پايان مي دهد سنگ متولدين بهمن ماه است. اين سنگ ضد اضطراب و کابوس است و براي کساني که بدخواب هستند يا مدام کابوس مي بينند توصيه شده است. تجربه نشان داده است که افراد مضطرب وقتي آماتيست همراه خود دارند به آرامش مي رسند.

 

 

اسفند

متولدين آخرين ماه سال با مرجان پيوند برقرار مي کنند. مرجان از گياه دريايي به دست مي آيد و از رنگ قرمز پررنگ تا گل بهي و صورتي يافت مي شود. چون منشاء آن کلسيم است روي بيماري استخوانها بخصوص راشيتيسم تاثير مثبت مي گذارد. مرجان براي استحکام دندانها مفيد است و انعطاف پذيري را هم تقويت مي کند. متولدين اسفندي که به راحتي نمي توانند خود را با محيط وفق دهند با همراه داشتن مرجان مي توانند بر اين ضعف فائق آيند.

لینک به دیدگاه
  • پاسخ 67
  • ایجاد شد
  • آخرین پاسخ

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

بی‌ شک، اگر سابقه تاریخی جواهرات را مورد بررسی قرار دهیم، شاهد این واقعیت خواهیم بود که در طول تاریخ جواهرات مشهورترین عاملی بوده‌ اند که انسانها بدان وسیله عشق و محبت خود را نسبت به طرف مقابل ابراز می‌ نموده‌ اند؛ وسیله‌ای که به خوبی نمایانگر عشق و عواطف و احساسات آنان باشد.

 

تمامی این تعاریف ممکن است به صورت یک گردنبند زمرد، آویز یاقوت سرخ و یا سنجاق سینه‌ای از یاقوت کبود و یا یک رشته مروارید و یا یک حلقه الماس تجلی نماید.

 

امروزه، تهیه و خرید حلقه ازدواج، اساسی‌ترین و مهم ترین بخش هر مراسم عروسی محسوب می‌ شود. رومیان اولین کسانی بودند که رسم حلقه دادن را به صورت جزیی جدایی‌ ناپذیر از مراسم ازدواج در‌ آوردند.

لینک به دیدگاه

به هر حال، امروزه در مقایسه با ایام قدیم، مراسم تهیه، خرید و اهدای حلقه ازدواج از شکوه بیشتر و معنای رمانتیک و ویژه‌ای برخوردار است.

 

در زمان رومیان، حلقه ازدواج اولین و مهمترین سندی بود که پدران به وسیله آن قادر به قضاوت درباره همسر آینده‌ دختر خود بودند. در آن زمان، این حلقه‌ های اولیه از آهن ساخته می‌شدند تا اینکه طلا، در قرن دوم بعد از میلاد کشف شد. پس از آنکه طلا به عنوان یک فلز گرانبها متداول و مشهور شد و از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار گردید، در قرون وسطی شاهد افزودن سنگهای قیمتی به حلقه‌ های نامزدی بودیم.

 

در دوره رنسانس بود که استفاده از سنگهای قیمتی رنگی و الماس به صورت جزیی اساسی و مهم در ساخت حلقه‌ های نامزدی و ازدواج متداول شد و تا به امروز به صورت اشکال گوناگون ادامه یافت.

 

از زمان حکومت فراعنه مصری بود که استفاده از سنگهای قیمتی رنگی به عنوان سمبلی از عشق و محبت در حلقه‌ های نامزدی و ازدواج مورد توجه واقع شد.

 

یاقوت سرخ که به رنگ قلب است، از دیرباز سمبل هیجان، عشق و نیرومندی بوده است.

 

یاقوت کبود سمبلی از رنگ آسمان‌ها و بهشت بوده و بیانگر معصومیت و حقیقت است.

 

یاقوت سرخ و یاقوت کبود از لحاظ سختی و مقاومت به الماس بسیار نزدیک بوده و جزو بهترین سنگهای قیمتی برای حلقه‌های نامزدی و ازدواج محسوب می‌شوند.

 

سنگ ماههای تولد نیز نقش سنتی و اساسی در حلقه‌ های نامزدی داشته و بیانگر خصوصیات شخصی افراد بوده‌اند. انواع گوناگونی از سنگهای قیمتی وجود دارند که منسوب به ماههای خاص تولد هستند.

 

در سیستم غربی سنگ ماههای تولد به شرح زیر طبقه‌بندی شده‌اند: گارنت سمبل ماه ژانویه، آمتیس سمبل ماه فوریه، آکوآمارین سمبل ماه مارچ، زمرد سمبل ماه می، توپاز سمبل ماه نوامبر هستند. این سنگ‌های قیمتی اثرات خاصی را به افرادی که آنها را بر گردن می‌آویزند، منتقل می‌کنند.

لینک به دیدگاه

به عنوان مثال به موارد زیر توجه کنید: گارنت (تعهد و فداکاری)، آمتیس (صلح و درک متقابل)، آکوآمارین (عشق)، زمرد (صداقت و پایبندی در ازدواج)، توپاز (وفاداری و وظیفه‌شناسی و دوستی.)

 

مروارید طبیعی، از دیرباز، سمبل عشق و ازدواج محسوب می‌ شده است.

 

یکی از قدیمترین مکتوبات در این زمینه را می‌توان در کتاب هندوهای مربوط به Rigueda یافت که در آن به تفصیل توضیح داده شده که چگونه کریشنا (الهه طول عمر) به عمق دریاها رفت تا برای مراسم ازدواج تنها دخترش مرواریدی به ارمغان بیاورد.

 

از نقطه نظر سابقه تاریخی، مروارید طبیعی سمبل پاکی و معصومیت است. رومیان باستان معتقد بودند که استفاده از مروارید موجب استحکام زندگی زناشویی می‌شود. در روایات آمده است که ونوس که به الهه عشق معروف است به صورت یک مروارید از دریا متولد شده است.

 

لینک به دیدگاه

فروردين:

 

الماس

 

Diamond

ARIES

(March20 -April 18)

 

29اسفند تا 29 فرودين

 

صورت فلکي حمل قوچ

 

 

اسم الماس از لغت يوناني آدماس گرفته شده که به معناي تسخير ناپذيري و عشق ابدي تعبير مي شود وعالي ترين و باارزش ترين سنگ قيمتي است . سمبل عشق جاودانه و بخشندگي و صداقت و محبت نسبت به ديگران است اين سنگ شفاف حدود 2500 سال قبل در هندوستان کشف شد.

 

 

 

ارديبهشت:

زمرد

Emerald

TAURUs

(19Apri19 -May)

30فروردين تا 29 ارديبهشت

صورت فلکي ثور ( گاو)

اين سنگ براي صاحب خود فصاحت و بلاغت رضايت شادي قدرت پيشگويي و تقويت حافظه را به ارمغان مي آورد.براي جلوگيري از بيماري صرع خونريزي وتب ونيز براي بهبود قوه بينايي و جلوگيري از ترس و وحشت استفاده مي شودواز نيروي خارق العاده اي برخوردار است.

لینک به دیدگاه

خرداد:

مرواريد

PeaL

GEMINL

(May 20 - June 20 )

30ارديبهشت تا 30 خرداد

صورت فلکي جوزا ( دوقلو ها )

 

 

سمبل عشق ، شادي ، ثروت ، افتخار و طول عمر است و همواره مظهر تواضع پاکدامني و معصويت بوده و سمبلي براي يک ازدواج شاد و موفق محسوب مي شود .هرچه مرواريد گردتر و بزرگ تر باشد گرانبها تر است و مرواريد هاي طبيعي و پرورشي هر دو در نتيجه عکس العمل دفاعي صدف بوجود مي آيند.

 

 

تير:

ياقوت

Ruby

CANCER

June 21- JuLy 21

 

31خرداد تا30 تير

صورت فلکي سرطان ( خرچنگ )

 

 

اين سنگ به دليل زيبايي منحصر به فرد و کميابي اش به عنوان سلطان سنگ هاي قيمتي شناخته شده است . اين سنگ صاحبش را از بد اقبالي محافظت کرده و در گيري ها و گرفتاري هاي او را برطرف مي کند و باعث دوام و حفظ مقام و منزلت و ملک و ثروت او مي شود.

لینک به دیدگاه

مرداد:

پريدوت

Peridot

LEO

( JuLy 22 - August 21 )

30 تير تا 31 مرداد

 

 

قديميان معتقد بودند که اين سنگ صاحبش را از چشم بد و ارواح شيطاني حفظ مي کند و در تاريکي هم مي درخشند. اين سنگ مورد استفاده اطباء قرار مي گرفت و معتقد بودند اگر جامي بسازند و داروهايشان را در آن جام بنوشند تاثير دارو چند برابر خواهد شد و اين سنگ سمبل دوستي است.

 

 

 

شهريور:

ياقوت كبود

Ruby

CANCER

 

( 1 شهريور تا 30 شهريور )

صورت فلكي سنبله

 

 

یاقوت کبود رنگ آبی تیره

 

ایرانیان باستان معتقد بودند که کره زمین بر روی یک یاقوت کبود بسیار بزرگ استوار است و رنگ آبی آسمان نیز در اثر انعکاس نور همین یاقوت کبود پدید آمده است. ترکیب «گنبد کبود» در ادبیات ایران باستان نیز از همین باور سرچشمه می‌گیرد. کاهنان و جادوگران عهد باستان یاقوت کبود را بیش از سایر سنگهای قیمتی گرامی می‌داشتند، زیرا به وسیله این سنگ قادر به تفسیر وحی و پیشگویی آینده بودند. قدیمیان معتقد بودند که ده فرمان حضرت موسی(ع) بر لوحی از جنس یاقوت کبود نوشته شده بود. زوج‌های جوان اعتقاد زیادی به این سنگ دارند و با آن نیت می‌کنند تا وفاداری شریک زندگی خود را آزمایش کنند.

 

 

 

مهر:

اوپال

OpaL

LIBRA

(september 22 - october21)

( 31 شهريور تا 31 مهر )

 

 

سمبل اميد معصويت و پاکي است و سبب مي شود که صاحبش به کودکان سرگرمي ها و ايجاد روابط دوستانه ، عواطف ، احساسات و علاقه بيشتري نشان دهد و مزاياي تمام سنگ هاي قيمتي را داراست و همين موجب مي شود که انعکاس الواني از رنگ ها را به دنبال داشته باشد.

لینک به دیدگاه

آبان:

سيترين

Citrine

SCARPION

(October 23 -November 21)

( 1آبان تا 30 آبان )

 

 

سابقه جادويي و عاشقانه سيترين به هزاران سال قبل باز مي گردد. ويژگي سيترين نيروهاي متعدد و شفا بخش آن است. سيترين موجب رفع ناراحتي،درمان بي خوابي، تقويت جرات و حتي جلوگيري از مرگ ناگهاني مي شود و سمبل و فاداري و صداقت است.

 

 

 

 

آذر :

فيروزه

Turquoise

SAGITTARIUS

(November 22 -December 21)

( 29 30آبان تا آذر )

صورت فلکي ساگي تاريوس (کماندار)

 

 

هر کس فيروزه را به همراه داشته باشد خوشبختي و ثروت و غرور مي آورد و از شر ارواح در امان است. قديميان معتقد بودند که فيروزه موجب تار و مار کردن جنگجويان حريف و شکار حيوانات مي شود و براي صاحبش و خوش اقبالي مي آورد و سمبل موفقيت و کاميابي است.

 

 

 

 

دي:

گارنت

Garnet

CAPRICORN

(Decmber 22 - January 19 )

( 30آذر تا 29 دي )

صورت فلکي جدي (بزغاله )

 

 

 

سمبل ايمان و حقيقت بوده و براساس باورهاي قديمي افرادي که اين سنگ را به خود مي آويزند مي توانند روابط دوستانه پايدار و ابدي با اطرافيان خود رابرقرار کنند. براي درمان خونريزي و بيماري هاي التهابي و عاملي براي جلوگيري از مجروح شدن است.

 

لینک به دیدگاه

بهمن:

 

آماتيست

 

Amethyst

AQUARIUS

(January 20 - February 18 )

 

(30دي تا 29 بهمن )

 

صورت فلکي دلو

 

 

سمبل آرامش و ايمني است. از لحاظ تشديد هيجانات روحي و عشقي تاثير بسزايي در افراد مي گذارد. خشم را فرو مي نشاند. ضريب هوشي را بالا مي برد و موجب موفقيت افراد در امور تجاري مي شود رنگ رخساره را بهتر و از خيانت و نيرنگ ممانعت مي کند.

 

 

 

 

اسفند:

آکوامارين

 

Aquamarine

AQUARIUS

( February 20 -March 19 )

 

( 28 30بهمن تا اسفند )

 

صورت فلکي حوت (ماهي)

 

 

 

سمبل جهاني جواني اميد و سلامت است. آرامش و شادي را به ارمغان مي آورد و القا کننده دلاوري است و موجب رنگ ايده آل آبي ملايم و زنده مانند آب دريا است و رنگ سبز يا خاکستري در آنها وجود ندارد.

 

لینک به دیدگاه

«ايزس بدون روبنده» نام يکي از الهه هاي مصري است که چهره اش را با پارچه قرمزي پوشيده بود و نماد جهالت و احساسات گرايي است که هميشه در ميان انسان و حقيقت قرار گرفته است.

 

ايزس، روبنده خود را براي فرزانگان و خردمندان برمي دارد و اسرار جهان هستي را براي آنها آشکار مي کند. اين سفر دروني براي آنهايي که قادرند در برابر قدرت طوفاني آگاهي کامل تاب بياورند، بسيار مقدس و ارزشمند است.

 

در اين سفر خيالي، سنگ هاي جواهر نقش ِ شفا دهنده ايفا مي کنند. اين سنگ ها همچون اسرار دروني يک زن، به فرآيند پايين انداختن روبنده از چهره ايزس دروني کمک مي کنند و باعث مي شوند همه موانعي که بر سر راه شناخت خويشتن خود ايجاد کرده ايم از ميان برداريم.

 

جواهرات شخص را مورد حمايت قرار مي دهند و به شفا و آرامش عميق و دروني زن کمک مي کنند. زن ها در هر سن و سال و در هر مرحله از شفا و بهبودي خويش، مي توانند از سنگ ها استفاده کنند.

لینک به دیدگاه

اشک سرخ پوست:

 

اشک سرخ پوست يا «سنگ غم» کمک مي کند که اشک هاي شخص از چشمان او جاري شود و همه موانعي را که فرد را از تجربه غم و اندوه سنگين باز مي دارد، از ميان بر مي دارد.

 

اين سنگ همه عقده هاي فروخفته را بيدار مي کند و باعث سبک شدن روح مي شود. اين سنگ غم و اندوه شخص را از او مي گيرد و تغيير رنگ مي دهد و تيره مي شود.

لینک به دیدگاه

کهربا:

 

کهربا يا «سنگ آرامش دهنده» نوعي کريستال است که به اعصاب شخص آرامش مي بخشد.

 

انرژي هاي منفي را از فرد دور مي کند و او را تشويق مي کند که زندگي را زياد سخت نگيرد. اين سنگ همچنين در طي مراقبت هاي بعد از عمل جراحي مي تواند آرامش دهنده هيجانات و عواطف باشد.

لینک به دیدگاه

خاص زنان:

 

 

درمان چاقی و رژیم لاغری: سیترین

 

بیماری های زنان: یاقوت قرمز

 

آرامش خانم های باردار و جنین: الماس

 

زایمان آسان: فیروزه

 

دردهای قاعدگی: کوارتزدودی، عقیق سرخ، یشم، یاقوت کبود

 

افزایش شیر مادر: عقیق سفید

 

درمان دلشوره مادر: عقیق سلیمانی،کوارتزصورتی

 

افزایش باروری: زبرجد، یشم

 

رشد جنین: عقیق خزه، عقیق نارنجی

 

یائسگی: الماس

 

لینک به دیدگاه

مردها، کریستال ها و سنگ جواهرات را اغلب به صورت انگشتر، گردن بند و ... به کار می برند یا در روی لباس های رسمی خود می آویزند تا موقعیت و منصب خود را در جامعه مشخص کنند.

 

در دوران قدیم، جنگجویان کریستال های براق را طی جنگ بر روی سپرهای محافظ خود جاسازی می کردند تا از آنها محافظت کند.

 

ساخت جواهر آلات و سنگ های قیمتی تزئینی هنوز هم عمدتا به دست مردان انجام می گیرد. اما استفاده از فلزات گرانبها و جواهر آلات مصنوعی، به تدریج جایگزین استفاده از سنگ جواهرات می شود.

 

استفاده از سنگ های شفابخش بعد از حکایت شاه آرتور(پادشاه انگلستان) با جادوگر خود(مرلین) که در غار سنگی زندگی می کرد، در میان مردم رواج یافت.

لینک به دیدگاه

لعل بنفش:

 

لعل بنفش یا «سنگ شفابخش اساسی» یکی از مهم ترین سنگ های شفابخش است که قدرت پاک کنندگی و تصفیه نفس را دارد و همه انرژهای منفی را از وجود مرد بیرون می راند.

 

برای دور کردن نیروهای منفی از وجود خویش، می توانید چند سنگ لعل بنفش را در خانه یا دفتر کار خود نگهداری کنید. اگر از نگرانی و اضطراب رنج می برید یا مشکل تنفسی دارید، چند تکه از این سنگ را در جیب پیراهن خود بگذارید تا نزدیک سینه تان باشد.

لینک به دیدگاه

یشم سبز:

 

یشم سبز یا «کریستال آرامش بخش» که «سنگ ورزش» نیز نامیده می شود، تقویت کننده چالاکی و چابکی فرد است.

 

اکثر مردان شرق دور با فواید این سنگ آشنا هستند. کسانی که از این سنگ استفاده کرده اند می گویند پا به پای افزایش سلامتی فرد، رنگ این سنگ تیره تر می شود و هر چقدر از سلامتی فاصله بگیرید رنگ آن روشن تر می شود.

لینک به دیدگاه

الماس:

 

الماس یا «سلطان سنگ ها» باعث تقویت انرژی های درونی فرد می شود و تردید و دودلی و بی ثباتی او را از بین می برد.

 

هر چه کیفیت این الماس بهتر باشد، اثر آن بیشتر است. الماس باعث تحرک و شادابی شخص می شود و عزت نفس را افزایش می دهد.

لینک به دیدگاه

سنگ لاجورد:

 

تحریک کننده قوای ذهنی و تقویت کننده قوه درک شهودی.

 

 

 

کوارتز سرخ:

 

برطرف کننده احساسات منفی و تقویت کننده عشق و انعطاف پذیری.

لینک به دیدگاه

سنگ شفاف (حجرالبرق):

 

بسياري از بچه هايي كه خجالتي ، ترسو و مطيع و سربه زير هستند برای بازيابي اعتماد به نفس نياز به چنين سنگي دارند.

 

بچه هايي كه دچار تنگي نفس هستند، به سوي اين سنگ جذب مي شوند زيرا اين سنگ ريه ها را باز مي كند و باعث مي شود احساس سبكي و آرامش كنند.

لینک به دیدگاه

عقيق سرخ:

 

سنگ عقيق يا ((سنگ عزت نفس)) براي تقويت حس احترام به نفس و ارزش قايل شدن براي خويشتن به كار مي رود.

 

رنگ های نارنجي تيره اين سنگ به خوبي بيانگر نيروي تقويت كننده چاكراهای اول و دوم و سوم دراين سنگ است و باعث حس امنيت و عشق به خويشتن مي شود. رگه هاي صورتي رنگ موجود در اين سنگ ، عشق و علاقه را در بين والدين و فرزند تقويت مي كند .

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.


×
×
  • اضافه کردن...