Mohammad Aref 120452 اشتراک گذاری ارسال شده در 5 فروردین، ۱۳۹۱ هدف: طرح و دیدگاه منبع محور شرکت و قابلیت های پویا است. این مطالعه نشان می دهد که مهارتهای فروش فروشندگان و مهارتهای مشارکتی درون و بین سازمانی با ارزش، کمیاب و از نظر اجتماعی پیچیده اند و جزء منابع دانش محور ضمنی هستند که در سرمایه انسانی و اجتماعی واحد فروش جاسازی شده اند. مهارتهای فروش و مشارکتی فروشندگان به طور مستقیم و تعاملی بایستی در تولید بیشتر ارزش برتر به واحد فروش کمک کنند. هدف از این مطالعه کشف اثر مهارتهای مشارکتی و فروش فروشندگان بر روی میزان دستمزد پرداختی به آنها از طریق نقش واسطه گری عملکرد واحد فروش است. رویکرد/ روش شناسی/ طرح: داده های بدست آمده از یک نمونه از مدیران واحدهای فروش در 102 شرکت بزرگ کانادایی است. پس از ارائه مدل، فرضیه با استفاده از تجزیه و تحلیل رگرسیون سلسله مراتبی تعدیلی مورد آزمون قرار گرفت. یافته ها: مهارتهای مشارکتی (نه مهارتهای فروش) به طور مستقیم با عملکرد واحد فروش مرتبط است. تأثیر مهارتهای فروش بر عملکرد واحد فروش بوسیله نقش مهارتهای مشارکتی تکمیل و تقویت می گردد. مهارتهای فروش و مهارتهای مشارکتی هر دو به صورت تعاملی و یا به صورت جداگانه روی پرداخت دستمزدهای کل به فروشندگان تأثیر داشته و موجب افزایش عملکرد آنها می شود. مفاهیم و محدودیت های محققان: مهارتهای فروش و مهارتهای مشارکتی نه تنها منجر به تولید ارزش برتر در عملکرد واحد فروش می شوند بلکه آنها افزایش دستمزد فروشندگان را نیز سبب می شوند. ارزش اصلی: این مطالعه جز معدود مطالعاتی است که نقش استراتژیکی فروشندگان در ایجاد مزیت رقابتی و پیوند ادبیات مدیریتی فروش به ادبیات منبع محور شرکت و تئوری سرمایه انسانی و سرمایه اجتماعی را کشف کرد. کلمات کلیدی: سرمایه انسانی- عملکرد فروش- دستمزد- منابع- مطالعات تحقیقاتی کانادا. این مقاله ترجمه شده به همراه مقاله اصلی آن به زبان انگلیسی را می توانید از فایل پیوست دانلود کنید: مترجم و ارسال کننده: maryam_bah برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده