alimec 23102 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 20 اردیبهشت، ۱۳۹۱ پیش بینی جریان و انتقال حرارت در کانال های ریب دار سه بعدی خطی و غیرخطی اپسیلن-k توسط مدل های برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام جریان آشفته کاملا توسعه یافته در کانال های ریب دار سه بعدی با سطح مقطع مربعی، عموما در سیستم خنک کاری داخلی پره های توربین گاز پیشرفته وجود دارند. 2 لینک به دیدگاه
alimec 23102 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 13 خرداد، ۱۳۹۱ مقایسه شبیه سازی احتراق پیش آمیخته آشفته با روش های PDF و RANS : لینک دانلود: برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام روش تابع چگالی احتمال چیست؟ 2 لینک به دیدگاه
alimec 23102 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 28 خرداد، ۱۳۹۱ 4- آنالیز آیرودینامیک وانت مزدا لینک دانلود: برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام روش دوخت و دوز چیست؟ 2 لینک به دیدگاه
alimec 23102 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 1 تیر، ۱۳۹۱ روشی نو جهت کنترل اختلاط اندرکنش جت آشفته با جریان عرضی- کاهش نیروی پسای دیواره لینک دانلود: برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام روش نوینی که در این مقاله استفاده شده چیست؟ مقاله برای سال 1383 شمسی هست. 3 لینک به دیدگاه
alimec 23102 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 12 مرداد، ۱۳۹۱ بررسی جریان درون حفره با استفاده از روش شبیه سازی گردابه های بزرگ در این مقاله چرا از فرض جریان دو بعدی استفاده شد؟ برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 3 لینک به دیدگاه
alimec 23102 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 12 بهمن، ۱۳۹۱ شبیه سازی عددی سه بعدی الگوی جریان اطراف آبشکن های عمود بر ساحل و مایل با در نظر گرفتن شرایط مرزی مختلف برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام خلاصه:سه بعدی/فلوئنت/شبکه منشوری/مدل کا-اپسیلن جهت لحاظ نمودن اثر سطح آزاد از روش های پوش صلب و حجم سیال استفاده شده 3 لینک به دیدگاه
alimec 23102 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 15 بهمن، ۱۳۹۱ محاسبه ضریب دمپینگ رول یک راکت معین با استفاده از روش عددی: محاسبه ضریب دمپینگ رول یک راکت معین با استفاده از روش عددی بیشترین کاربرد ضریب دمپینگ رول در شبیه سازی مسیر پروازی و تعیین تغییرات سرعت دورانی راکت و طراحی سیستم های هدایت و کنترل.. نتایج: این ضریب تقریبا مستقل از ماخ بوده و تابعی از شکل و ابعاد هندسی می باشد.. از گمبیت و فلوئنت.. شبکه متحرک.. مدل توربولانس اسپالارت آلماراس.. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 2 لینک به دیدگاه
alimec 23102 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 25 بهمن، ۱۳۹۱ بررسی سه بعدی میدان جریان در حالت غیرواکنشی و واکنشی در محفظه احتراق توربین گاز برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام جریان بصورت سه بعدی، پایا، آشفته، تراکم پذیر، لزج و دوفازی در نظر گرفته شده..مدل آشفتگی کا-اپسیلن RNG .. استفاده از گمبیت و فلوئنت.. لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده