رفتن به مطلب

آغاز عرضه آندروید ۴.۰ برای گالکسی اس ۲


a_gadget

ارسال های توصیه شده

galaxy_sii-11334165.jpg

سامسونگ عرضه بروز رسانی به آندروید ۴.۰ (Ice Cream Sandwich) برای گوشی Galaxy S II را آغاز کرد. سیستم‌عامل آندروید ۴.۰ در اکتبر سال گذشته عرضه شده بود.

کاربران آسیایی و اروپایی گالکسی اس ۲ و نیز دارندگان نسخه بین‌المللی این گوشی، اولین کسانی هستند که این بروز رسانی را دریافت می‌کنند. هنوز از اینکه این آپدیت چه زمانی به ایالات متحده می‌رسد صحبت دقیقی نشده است.

کره جنوبی، لهستان، مجارستان و سوئد اولین کشور‌های کسانی هستند که بروز رسانی به آندروید ۴.۰ را دریافت می‌کنند ولی سامسونگ از ذکر جزئیات و تاریخ عرضه آندروید ۴.۰ برای دیگر کشورها خودداری کرد. انتظار می‌رود که روند آزمایش و بررسی این بروز رسانی برای عرضه در دیگر کشورها، چند هفته‌ای طول بکشد. سامسونگ در مورد این آپدیت گفته است: «عرضه بروز رسانی و تاریخ آن و همچنین مدل‌های قابل آپدیت به آندروید ۴.۰، با توجه به بازار و شرایط سرویس دهندگان تغییر خواهد کرد.»

بروز رسانی به Ice Cream Sandwich به کمک نرم‌افزار Samsung Kies انجام می‌شود، ولی کاربرانی که میل ندارند منتظر بمانند می‌توانند با خواندن روند کار در این لینک و استفاده از نسخه اروپایی، به طور دستی دستگاه خود را آپدیت کنند. البته لازم به یادآوری است که این کار نیازمند اطلاعات کافی است و خطرها و مشکلات خاص خود را دارد.

یکی از تغییرات تازه آندروید ۴.۰ این است که دستگاه‌های جدید دارای این سیستم‌عامل، دیگر به چهار کلید سخت‌افزاری آندروید نیازی ندارند، بلکه این کلیدها با کلید‌های نرم‌افزاری جایگزین شده‌اند. باز کردن قفل گوشی به کمک قابلیت تشخیص چهره از دیگر امکانات جدید نسخه ۴.۰ آندروید است.

گویی قرار است برخی از دیگر اعضای خانواده گالکسی هم «به زودی» آپدیت به آندروید ۴.۰ را دریافت کنند. این محصولات عبارتند از: گالکسی نوت، گالکسی اس ۲ نسخه LTE، گالکسی تب ۸.۹ و ۱۰.۱ اینچی. دستگاه‌های قدیمی‌تر به جای نسخه ۴.۰، آندروید Gingerbread را دریافت خواهند کرد. این دستگاه‌ها هم از این قرارند: گالکسی اس، گالکسی اس پلاس و گالکسی‌تب ۷ اینچ. با این حساب، قابلیت‌هایی چون Face Unlock و ویرایش‌گر عکس به این محصولات اضافه خواهد شد.

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

خیلی از برنامه های اندرویدی نسخه 3 روی نسخه 4 از کار می افتند و این خیلی ضد حاله!

مثلا تقویم شمسی یا تودو فارسی ... که من براشون پول پرداخت کرده بودم از کار افتادن تو این نسخه!

البته توی نسخه اندرویدی ایسوس این اتفاق برای من افتاد. سامسونگ رو نمیدونم.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...