SPX 120 ارسال شده در 16 خرداد، 2012 مردم رونزنید!باهاشون مهربان باشید!مخصوصازنان!باخانم هابایدبامهربانی رفتارکرد!چقدرپلیس ایران خشنه! بیایدیه کم حقوق بشرازآمریکایادبگیریم! پیشنهادمیکنم حتماویدئوی زیرروحتماببینیدوحقوق بشررویادبگیرید برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام دیدید؟ تاندیدی نظرنده بهتره خداروشکرکنیم که توایرانیم والکی فرارنکنیم!درست میگم؟ 6
Peyman 16150 ارسال شده در 16 خرداد، 2012 اگر مبنا مقایسه است، یه چند نمونه هم از ورژن ایرانیش میزاشتی! یا میخوای من بزارم. اینا یونیفرم تنشونه، اسم و رسم و درجشون هم معلومه. حداقل حتی ظاهر سازی قابل رسیدگی هست شبه نظامی و لباس شخصی و همیار پلیس و دستیار پلیس و پلیس های جلیقه پوش و ... هم ندارن که اگر زیر مشت و لگد یکی رو کشتن، نشه طرف رو پیدا کرد و در نهایت بیوفته گردن استکبار جهانی ! 19
میرحسین 911 ارسال شده در 16 خرداد، 2012 تو اصلا میدونی اینایی که الان دارن زده میشن، جرمشون چیه؟ یه جایی تو همین ویدئو میبینی که تظاهرات کنندگان قمه دستشونه، دوربین رو میزنه، فکر میکنی پلیس باید چه برخوردی کنه با اینا؟ ها؟ چرا اینقدر ساده ایم ما! 10
*Sanaz* 10640 ارسال شده در 16 خرداد، 2012 بهتره خداروشکرکنیم که توایرانیم والکی فرارنکنیم!درست میگم؟ اوهوم،درست میگی با اطاعت و پیروی همه جانبه از رهبری،زندگی برامون شیرین تر هم میشه. خیلی آمریکا بده و همش تظاهرات و خشونت و اعتصاب هست. 14
El Roman 31720 ارسال شده در 16 خرداد، 2012 درسته ما یکمی اروپا و آمریکا رو زیادی بهشت موعود برای خودمون قرار دادیم، آدمای اونجا هم معصوم نیستند، اونجا هم صحنه های زشتی هست، گاها زشت تر از اینجا ولی اگه کلی نگاه کنیم واقعیتش اینه اونجا ارزش انسان بیشتر به انسان بودنشه تا دیدگاه و عقیده و قیافه اش، همونطور که پیمان گفت این صحنه ها تو ایران عادی هست، مطمئنن هرکسی تو عمرش چند بار از این صحنه های اینجا دیده، خوب اونجا هم اتفاق میوفته، ولی شدت و کمیت این برخورد ها اصلا قابله مقایسه نیست، آمریکا اگه هزار با هم بدتر از این با مردمش رفتار بکنه ایران انقدر پرونده قطوری داره که به هیچ وجه در جایگاهی نیست که اظهار نظر بکنه در مورد حقوق بشر 10
El Roman 31720 ارسال شده در 16 خرداد، 2012 در ضمن آمریکا اوکی بد بد بد، این مرهم میشه برای وضعیت فعلیه مردم؟ خیلیا با سیلی صورت خودشون رو سرخ نگه میدارن دم عیدی، لطفا به مسئولین اطلاع بدین به جای تلاش برای قهوه ای کردن آمریکا و انگلیس و استعمار جهانی و صهیونیسم بین الملل و فراماسونی و شورای امنیت رنگ خودشون رو بین مردم بهبود ببخشند! 11
spow 44202 ارسال شده در 16 خرداد، 2012 عزیز من امریکا بد اسراییل باید محو بشه بیانیه جهانی حقوق بشر مزخرف اعراب همه سوسمارخور وزپرتی وبه دردنخور وجیره خوار استکبار اسراییل روباه مکار ودشمن سالهای متمادی ایرانیان که فقط بیکارن ونشستن برامون توطئه میکنن روسیه امپریالیست خونخوار چین بنجل اصلا همه دنیا بد وفکر حاکم ما درست فقط میخوام برام توضیح بدی بعد 32 سال چقدر از شعارهای انقلاب محقق شده؟ چرا انقلاب شد وبه کجا رسیدیم؟ 17
A.R-KH-A 4953 ارسال شده در 16 خرداد، 2012 مردم رونزنید!باهاشون مهربان باشید!مخصوصازنان!باخانم هابایدبامهربانی رفتارکرد!چقدرپلیس ایران خشنه!بیایدیه کم حقوق بشرازآمریکایادبگیریم! پیشنهادمیکنم حتماویدئوی زیرروحتماببینیدوحقوق بشررویادبگیرید برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام دیدید؟ تاندیدی نظرنده بهتره خداروشکرکنیم که توایرانیم والکی فرارنکنیم!درست میگم؟ 12
alimec 23104 ارسال شده در 16 خرداد، 2012 مردم رونزنید!باهاشون مهربان باشید!مخصوصازنان!باخانم هابایدبامهربانی رفتارکرد!چقدرپلیس ایران خشنه!بیایدیه کم حقوق بشرازآمریکایادبگیریم! پیشنهادمیکنم حتماویدئوی زیرروحتماببینیدوحقوق بشررویادبگیرید برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام دیدید؟ تاندیدی نظرنده بهتره خداروشکرکنیم که توایرانیم والکی فرارنکنیم!درست میگم؟ بدون کنایه براتون میگم: امام علی( علیه السلام ): « هر كس عیب خود را ببیند از پرداختن به عیب دیگران باز ایستد » حالا خود باشه ایران/دیگران باشه امریکا انگلیس ... و اتفاقا این طرز فکر باعث پیشرفت میشه.. 9
Avenger 19334 ارسال شده در 16 خرداد، 2012 همه جای دنیا همچین چیزی هست همه جای دنیا پلیس فاسد هست همه جای دنیا پلیس عقده ای هست همه جای دنیا جنایت هست همه جای حق خوری هست خمخ جای دنیا صلب ازادی هست ولی باید ببینی چقدر 4
SPX 120 سازنده ارسال شده در 16 خرداد، 2012 اگر مبنا مقایسه است، یه چند نمونه هم از ورژن ایرانیش میزاشتی!یا میخوای من بزارم. اینا یونیفرم تنشونه، اسم و رسم و درجشون هم معلومه. حداقل حتی ظاهر سازی قابل رسیدگی هست شبه نظامی و لباس شخصی و همیار پلیس و دستیار پلیس و پلیس های جلیقه پوش و ... هم ندارن که اگر زیر مشت و لگد یکی رو کشتن، نشه طرف رو پیدا کرد و در نهایت بیوفته گردن استکبار جهانی ! اتفاقااونی که باتوم دستشه لباس شخصیه زیرنویس هاروبخونین!اوناهم لباس شخصی دارن وآدم میکشن من تظاهرات روازنزدیک دیدم ازاین خیلی بهتره حداقل مردم ایناآدم هستن ولی مردم ماماشاالله باسنگ میزنن سروکله پلیس های بدبخت تو اصلا میدونی اینایی که الان دارن زده میشن، جرمشون چیه؟ یه جایی تو همین ویدئو میبینی که تظاهرات کنندگان قمه دستشونه، دوربین رو میزنه، فکر میکنی پلیس باید چه برخوردی کنه با اینا؟ ها؟ چرا اینقدر ساده ایم ما! اون پلیس درلباس شخصیه نه تظاهرکننده عزیز زیرنویس روبخون یعنی اون همه ادم گناهکارهستن ومردم مابی گناه؟ اونابشرنیستن؟ در ضمن آمریکا اوکی بد بد بد، این مرهم میشه برای وضعیت فعلیه مردم؟ خیلیا با سیلی صورت خودشون رو سرخ نگه میدارن دم عیدی، لطفا به مسئولین اطلاع بدین به جای تلاش برای قهوه ای کردن آمریکا و انگلیس و استعمار جهانی و صهیونیسم بین الملل و فراماسونی و شورای امنیت رنگ خودشون رو بین مردم بهبود ببخشند! شماهمین روبه مسئولین آمریکاوانگلیس اطلاع بده منم به مسئولین ایران! اوناهم مشابه همین روتوکشورشون دررابطه باایران نشون میدن ولی رومال خودشون سرپوش میذارن!شباهتوداری؟ عزیز من امریکا بداسراییل باید محو بشه بیانیه جهانی حقوق بشر مزخرف اعراب همه سوسمارخور وزپرتی وبه دردنخور وجیره خوار استکبار اسراییل روباه مکار ودشمن سالهای متمادی ایرانیان که فقط بیکارن ونشستن برامون توطئه میکنن روسیه امپریالیست خونخوار چین بنجل اصلا همه دنیا بد وفکر حاکم ما درست فقط میخوام برام توضیح بدی بعد 32 سال چقدر از شعارهای انقلاب محقق شده؟ چرا انقلاب شد وبه کجا رسیدیم؟ درباره ی اون بحثی نکردیم دلیل تحقق نیافتن شعارهای انقلاب چیزدیگه ایه وگرنه هدف انقلاب درست بودوبعدهابه بی راهه کشیده شد
SPX 120 سازنده ارسال شده در 16 خرداد، 2012 من ایرانیش روازنزدیک دیدم ومیدونم توایران هم یه همچین وضعی هست البته که شبه نظامیان مانه ذست روزن بلندمیکنن نه تودستشویی کسی روخفت میکنن ونه حرمت شکنی میکنن چیزایی که به وضوح تواون فیلم مشخص بودآمریکایی هاهمشوانجام دادن! من تظاهرات روازنزدیک دیدم اول پلیس میادویه گازمیندازه تامردم متفرق بشن واگه متفرق بشن کارهمین جاتموم میشه ولی وقتی درگیری اتفاق میفته که مردم مافرهنگ به ارث برده ازچنگیزخانشون رونشون میدن وبه طرف پلیس هاسنگ میزنن!!خودم دیدم که یک جوون مغول-ایرانی یه سنگ اندازه کف دستش برداشت زدبه سریه سربازبدبخت شانس آوردکه خوردبه گوشه ی سرش وازبالای سرش ردشدوگرنه جابه جا فوت کرده بود!ولی بارم صورتش پرخون شده بودوپلیس مجبورشدکه باتوم روواردعمل کنه ولی مردم آمریکابدترین کاری که میکنن تووال استریت سیگارت وفشفشه وازاین منورهای بزرگ میزنن هواوشادی میکنن اونم فقط 4جولای!!! مردم ماهم حق دارن ولی آمریکایی هابه مراتب مظلوم ترن هدف من ازگذاشتن این پست این بودکه : 1.خداروشکرکنیم که حداقل پلیسمون حرمت شکنی نمیکنه-دست روزن بلندنمیکنه-هرچه قدرهم بدباشه ولی حرمت هارونگه میداره ومیذاره زن زن روبگیره ومرد مرد 2.بدونیدکه همه جای دنیاچنین چیزی هست وآمریکابهشت نیست هیچ کجای دنیاحقوق بشررعایت نمیشه وتنهاایران نیست 3.هرکشوری روتظاهرات خودش سرپوش میذاره ومال دشمنش رونشون میده وفقط ایران این کاررونمیکنه تعجب میکنم که خیلی هاهنوزهم میگن اونهمه مردم بی گناه مجرمن!تازه توقانون آمریکا(ظاهریش)بامجرم هم نبایداونطوررفتارکرد!
eder 13733 ارسال شده در 16 خرداد، 2012 اتفاقااونی که باتوم دستشه لباس شخصیهزیرنویس هاروبخونین!اوناهم لباس شخصی دارن وآدم میکشن من تظاهرات روازنزدیک دیدم ازاین خیلی بهتره حداقل مردم ایناآدم هستن ولی مردم ماماشاالله باسنگ میزنن سروکله پلیس های بدبخت اون پلیس درلباس شخصیه نه تظاهرکننده عزیز زیرنویس روبخون یعنی اون همه ادم گناهکارهستن ومردم مابی گناه؟ اونابشرنیستن؟ شماهمین روبه مسئولین آمریکاوانگلیس اطلاع بده منم به مسئولین ایران! اوناهم مشابه همین روتوکشورشون دررابطه باایران نشون میدن ولی رومال خودشون سرپوش میذارن!شباهتوداری؟ درباره ی اون بحثی نکردیم دلیل تحقق نیافتن شعارهای انقلاب چیزدیگه ایه وگرنه هدف انقلاب درست بودوبعدهابه بی راهه کشیده شد به زودی یه تاپیک میزنم واست به اسم یین یانگ 2
SPX 120 سازنده ارسال شده در 16 خرداد، 2012 این اتفاقات همه جا هست ...همه هم شعار میدن ... ولی متاسفانه خیلی هاانکارمیکنن یاساده هستن ویاخودشونوبه سادگی میزنن اوهوم،درست میگی با اطاعت و پیروی همه جانبه از رهبری،زندگی برامون شیرین تر هم میشه. خیلی آمریکا بده و همش تظاهرات و خشونت و اعتصاب هست. الان مسخره کردین دیگه؟ الان این خیلی انسان دوستانه هست؟ خیلی ازتظاهرکننده های ایران هم جلوی دوربین همچین کارایی میکنن که نشون بدن تسلیم نشدن
Hossein.T 22596 ارسال شده در 16 خرداد، 2012 مردم رونزنید!باهاشون مهربان باشید!مخصوصازنان!باخانم هابایدبامهربانی رفتارکرد!چقدرپلیس ایران خشنه!بیایدیه کم حقوق بشرازآمریکایادبگیریم! پیشنهادمیکنم حتماویدئوی زیرروحتماببینیدوحقوق بشررویادبگیرید برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام دیدید؟ تاندیدی نظرنده بهتره خداروشکرکنیم که توایرانیم والکی فرارنکنیم!درست میگم؟ 30 ساله با همین مقایسه کردناتون مردم رو خر کردین و طرفدار جذب کردین. باور کن یکی از کثیف ترین کارا برای پوشوندن فضاحت کشور خودمون ، مقایسه ی اون فضاحت با کشورهای دیگه و توجیه کردن اونه. 7
eder 13733 ارسال شده در 16 خرداد، 2012 چه ربطی داشت؟ ربطش همونه که تو نمیفهمی..... به یک نقطهی سفید در دل سیاهی اشاره میکنی و میگی اینجا سفیده! و به یک نقطه ی سیاه در دل سفیدی اشاره میکنی و میگی این سیاهه برو فکرت رو بشور http://www.noandishaan.com/forums/thread82426.html#post898308 6
sun.man 301 ارسال شده در 16 خرداد، 2012 البته که شبه نظامیان مانه ذست روزن بلندمیکنن نه تودستشویی کسی روخفت میکنن ونه حرمت شکنی میکنن ... تجاوز یادت رفت بگی میکنن یا نمیکنن 3
SPX 120 سازنده ارسال شده در 16 خرداد، 2012 30 ساله با همین مقایسه کردناتون مردم رو خر کردین و طرفدار جذب کردین.باور کن یکی از کثیف ترین کارا برای پوشوندن فضاحت کشور خودمون ، مقایسه ی اون فضاحت با کشورهای دیگه و توجیه کردن اونه. پس اونادارن چیکارمیکنن؟ من چیزیوتوجیه نکردم وفقط گفتم آمریکابهشت نیست! ربطش همونه که تو نمیفهمی..... به یک نقطهی سفید در دل سیاهی اشاره میکنی و میگی اینجا سفیده! و به یک نقطه ی سیاه در دل سفیدی اشاره میکنی و میگی این سیاهه برو فکرت رو بشور http://www.noandishaan.com/forums/thread82426.html#post898308 اون یه نمادچینیه چه ربطی به بحث ماداره اگه منظورت اینه که فقط یه جاتوآمریکااینجوریه اون ویدئوکه200جارونشون داد! ایران هم همه جااینجوری نیست خیلی جاهافقط شعاره
ارسالهای توصیه شده